Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : De regering van arabische landen zijn mietjes

jihad008
30-03-2003, 12:53

:kwaad: Ik vind dat de regeringen van de arabische landen echte mietjes zijn. Van mij mag op hun ook een bom vallen. Ze kiezen eerder voor het geld, dan om hun broeders te helpen. Ik hebhet met name over de landen Saoedi-Arabie, Koeweit, qatar en pakistan. Het zijn echt kontelikker van amerika. Als die arabsiche landen allemaal eensgezind waren, dan wet ik zeker dat de amerikanen geen stap verder kunnen in het midden-oosten.

dodi_vega
30-03-2003, 12:56
Jah daar ben ik ook van overtuigd.. Maar aan de andere kant.. als Ze achter irak gaan staan.. dan is het Over..met het "leven".. World War 3!! The End of Tha World..! Maar inderdaad ze doen Haast Niets..

abdoel6666
30-03-2003, 13:02
Origineel gepost door dodi_vega Jah daar ben ik ook van overtuigd.. Maar aan de andere kant.. als Ze achter irak gaan staan.. dan is het Over..met het "leven".. World War 3!! The End of Tha World..! Maar inderdaad ze doen Haast Niets.. Dan maar het einde van de wereld. Wees niet bang om te sterven, dit is de kracht van ons moslims. En door deze denkwijze zullen wij inchaallah zegevieren, en het zionisme een genade klap toe brengen.

HalfBlood
30-03-2003, 13:02
Origineel gepost door jihad008 :kwaad: Ik vind dat de regeringen van de arabische landen echte mietjes zijn. Van mij mag op hun ook een bom vallen. Ze kiezen eerder voor het geld, dan om hun broeders te helpen. Ik hebhet met name over de landen Saoedi-Arabie, Koeweit, qatar en pakistan. Het zijn echt kontelikker van amerika. Als die arabsiche landen allemaal eensgezind waren, dan wet ik zeker dat de amerikanen geen stap verder kunnen in het midden-oosten. Pakistan is gewoon een ''islamitische'' land, niet arabisch.

dodi_vega
30-03-2003, 13:04

Origineel gepost door abdoel6666 Dan maar het einde van de wereld. Wees niet bang om te sterven, dit is de kracht van ons moslims. En door deze denkwijze zullen wij inchaallah zegevieren, en het zionisme een genade klap toe brengen. Kben niet bang om te sterven.. Het kan ook op andere manieren..That's my point..! Zonder Bloedvergieten.. Maar als het moet.. Jah.. dan is het een Plicht om mee te doen!!

hardtodrive
30-03-2003, 13:23
De regering van arabische landen zijn mietjes. IK BEN HET MET JULLIE EENS. DE VRAAG IS NIET WAT KUNNEN ZE DOEN MAAR WANNEER GAAN ZE IETS DOEN? WAT MIJ BETREFT MOETEN AL DIE ARABISCHE LEDER UIT HUN( GEFINANCIERDE) STOELEN GESLAGEN WORDEN. HET VOLGENDE KUNNEN ZE OP Z'N MINSTE DOEN. 1) ALLEREERST EENS ZIJN MET ELKAAR EN LUISTEREN NAAR DE BEVOLKING. 2) DUIDELIJKE STANDPUNT TEGEN DEZE AGRESSOR NEMEN. 3) OLIEKRAAN DICHTDRAAIEN OOK AL IS DIT VOOR EEN WEEK. 4) DEMOCRATIE DOORVOEREN EN MENSENRECHTEN ERKENNEN. 5) VERKIEZIEN UITSCHIJVEN. ETC.ECT. ECT. ................ IK HOOP DAT ZE OOIT EENS ZULLEN ZIJN BINNEN DE ARABISCHE LIGA. ANDERS KUNNEN ZE DEZE LIGA BETER AFSCHAFFEN.

HalfBlood
30-03-2003, 13:39
Origineel gepost door dodi_vega Kben niet bang om te sterven.. Het kan ook op andere manieren..That's my point..! Zonder Bloedvergieten.. Maar als het moet.. Jah.. dan is het een Plicht om mee te doen!! :goedzo:...

hanibal
30-03-2003, 22:49
Origineel gepost door jihad008 :kwaad: Ik vind dat de regeringen van de arabische landen echte mietjes zijn. Van mij mag op hun ook een bom vallen. Ze kiezen eerder voor het geld, dan om hun broeders te helpen. Ik hebhet met name over de landen Saoedi-Arabie, Koeweit, qatar en pakistan. Het zijn echt kontelikker van amerika. Als die arabsiche landen allemaal eensgezind waren, dan wet ik zeker dat de amerikanen geen stap verder kunnen in het midden-oosten. Dit doen ze al jaren. Geen enkele van deze leiders is moslim of gedraagd zich zodanig. En toch heeft het niemand ooit kunnen schelen. En voordat we het hebben over Saoudie-Arabie,qatar en Pakistan moeten we eerst eens naar MArokko kijken. Of zijn de Irakezen geen broeders van Marokko??? Of denken mensen echt, omdat Marokko zo ver ligt dat deze niks kan ondernemen??? Amerika ligt nog verder, maar die is daar kinderen aan het vermoorden. Marokko en Amerika zijn twee grote vriendjes ten koste van de Marokaanse burger en van de Irakezen.

jihad008
31-03-2003, 14:51
He hannibal, je gaat Marokko toch niet vergelijken met saoedi-arabie en qatar enz.vertel mij nou wat marokko heeft om iets tegen de amerikanen te doen???? saoedi-arabie heeft oli en ook die ander rijke arabische landen. ze hoeven alleen maar de oli duurder te maken en dan piept amerika anders. de REGERING van arabische landen zijn gewoon mietjes en het zijn geen echte moslims. echte moslims helpen hun broeders en niet de amerikanen die uit zijn op de oli, zodat zzij en israel niet afhankelijk zijn van de ezels(saodie-arabie, koeweit , qatar enz.) En als amerika echt voor vrede is, waarom leveren ze aan israel miljarden aan wapens???? :kwaad: