Bekijk originele versie : Wat doe je als je ouders je willen uithuwelijken
hallo
Ik ben erg benieuwd naar hoe sommige meisjes zullen reageren en handelen als hen ouders hen verplichten te trouwen met iemand die ze absoluut niet willen. en geloof mij het gebeurt .
Origineel gepost door houda25
hallo
Ik ben erg benieuwd naar hoe sommige meisjes zullen reageren en handelen als hen ouders hen verplichten te trouwen met iemand die ze absoluut niet willen. en geloof mij het gebeurt .
dan zeg ik als een broer van pa luister hsoema 3lik het is verboden volgens de islam zoiets te doen. en pa ik wil mijn zus niet over een paar dagen voor me zien en ze is gescheiden.
Origineel gepost door schatje17
ejmeeeeeeeeeeeeeeeee3
als ik uitgehuwelijkt word dan zit er maar 1 oplossing en dat is me koffer pakken
je koffer van boven je kast en die zet je onder je kast.
Karim_nour
30-03-2003, 03:53
Origineel gepost door schatje17
ejmeeeeeeeeeeeeeeeee3
als ik uitgehuwelijkt word dan zit er maar 1 oplossing en dat is me koffer pakken
Wat zit er dan in?? laat me raden! je trouwjurk??? ;)
MissChica
30-03-2003, 14:11
K zou gewoon zeggen wat ik er van vindt en dan zie ik wel !
SweetRose
30-03-2003, 14:13
Ik weet zeker dat dat NOOIT zal gebeuren
Maar moest het OOIT gebeuren dan zal ik er mee trouwen...maar ni mee vrijen...
Een week later loop ik gewoon van 'm weg en ga ik alleen wonen...kben toch een braaf meisje....dus ik ga zeker nix verkeerds doen als ik alleen woon...
:rolleyes:
Maar LAISTAAAAA..Echt waar laista...
samira_el
30-03-2003, 14:15
Ik zou dan van huis weglopen..
Het is geen goed advies, maar ik zou het zeker doen
HalfBlood
30-03-2003, 14:16
Origineel gepost door samira_el
Ik zou dan van huis weglopen..
Het is geen goed advies, maar ik zou het zeker doen
iedereen wordt getest door Allah swt, tis ook een kwestie zullen de moslims sabr hebben ..
Origineel gepost door houda25
hallo
Zet hier een topic neer en vraag welk meisje het meest voor me bied en trouw met haar :)
Nee, ik kan me dat niet voorstellen omdat ik me ouders ken en die zouden dat nooit doen.
samira_el
30-03-2003, 14:20
Origineel gepost door Half Blood
iedereen wordt getest door Allah swt, tis ook een kwestie zullen de moslims sabr hebben ..
Ja ik loop weg van huis, naar een omgeving waar niemand me kan dwingen iets te doen wat God niet zou hebben gewilt
en daar heb ik sbar
HalfBlood
30-03-2003, 14:23
Origineel gepost door samira_el
Ja ik loop weg van huis, naar een omgeving waar niemand me kan dwingen iets te doen wat God niet zou hebben gewilt
en daar heb ik sbar
of je kan naar een imam gaan die weet het verschil tussen cultuur en islam en die het aan je vader uitlegt en zorgt dat hij en je moeder naar hem luisteren zodat alles goed komt :D.
samira_el
30-03-2003, 14:27
Origineel gepost door Half Blood
of je kan naar een imam gaan die weet het verschil tussen cultuur en islam en die het aan je vader uitlegt en zorgt dat hij en je moeder naar hem luisteren zodat alles goed komt :D.
Dat is een beter advies ja
ik zou weigeren...al slaan ze me dood of wat dan ook...als ik iets niet wil dan wil ik het ook niet!
HalfBlood
30-03-2003, 14:40
Origineel gepost door loekie
ik zou weigeren...al slaan ze me dood of wat dan ook...als ik iets niet wil dan wil ik het ook niet!
niet slim.
na een paar klappe begin je toch wel bij te draaie :D.
Lady_Fortuna
30-03-2003, 15:09
Ik zou gelijk de koran bij halen en de eya opzoeken waarin staat dat het verboden is om iemand tegen zijn/haar wil uit te huwelijken.
Maar mijn paps zou zoiets nooit doen, dus ik heb niets te vrezen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.