Bekijk originele versie : dames ..dames
tangia21
25-08-2005, 10:55
ik heb een paar vragen.
IK wil graag mijn studie oppakken volgend jaar...ja ik ben het moederen zat geworden (dan maar naar de kinderdagverblijf :moe: )
nu is mijn vraag, welke studie hebben jullie gedaan en bevalt het?En welke studies heb je grote kans op een baan binnen een jaar.En aan nog de studerende dames: Bevalt die studie wat je nu volgt ja of nee?
IK zat zelf te denken aan SJD omdat ik het leuk vind om veel te lezen. :D :nerd:
ik heb een paar vragen.
IK wil graag mijn studie oppakken volgend jaar...ja ik ben het moederen zat geworden (dan maar naar de kinderdagverblijf :moe: )
nu is mijn vraag, welke studie hebben jullie gedaan en bevalt het?En welke studies heb je grote kans op een baan binnen een jaar.En aan nog de studerende dames: Bevalt die studie wat je nu volgt ja of nee?
IK zat zelf te denken aan SJD omdat ik het leuk vind om veel te lezen. :D :nerd:
Mijn studie is dan helemaal niks voor jou :hihi:
tangia21
25-08-2005, 11:09
Mijn studie is dan helemaal niks voor jou :hihi:
vertel vertel :D
waar studeer jij?Ik ga dan in Adam studeren ;)
Mijn studie heeft veel met kinderen te maken...en daar wil jij volgens mij juist niks van weten ;)
tangia21
25-08-2005, 11:41
Mijn studie heeft veel met kinderen te maken...en daar wil jij volgens mij juist niks van weten ;)
hahah neeeee geen kinderen en geen ouderen :moe: alsjeblieft zeg, dan ren ik 100 km per uur weg
haahhahaha ik heb met bejaarden en dementen mensen gewerkt en op poli gyn. in n zks
hahah neeeee geen kinderen en geen ouderen :moe: alsjeblieft zeg, dan ren ik 100 km per uur weg
K zei t je toch :D
tangia21
25-08-2005, 12:06
Sociaal Juridisch Diensverlening
SJD is heel veel lezen en lezen en lezen en in je hoofd stampen, en aangezien jij kinderen hebt gaat het je heel veel tijd kosten. ALs je het kan combineren en het geduld er voor hebt dan moet je zeker de draad weer op pakken en gaan studeren.
chemicha
25-08-2005, 12:26
sorry kan daar niet over meepraten want ik begin volgende week met BE
:banana:
BE :confused: :nerd:
Ken die afkortingen allemaal niet omdat ik niet hier in NL ben opgegroeit....
Bedrijfs Economie, best een pittige opleiding.
Mysticalia
25-08-2005, 12:33
waar ben je opgegroeid? :o
tangia21
25-08-2005, 12:34
bedrijfs economie kent veel werklozen op dit moment ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.