Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Voor of tegen Saddam?

Pagina's : [1] 2 3

ClaudioLopez
30-03-2003, 00:32

Ben je voor of tegen Saddam Housein???

lavendel
30-03-2003, 01:16
Origineel gepost door ClaudioLopez Ben je voor of tegen Saddam Housein??? BEN VOOR DE IRAAKSE STAAT EN BEVOLKING!! :verdriet: :verdriet: MAAR ZEER ZEKER TEGEN DIE HUFTER VAN BUSCH!!! :kwaad: :kwaad: :kwaad:

mohib
30-03-2003, 01:24
ben tegen alle arabische leiders de vieze vuile slijmballen. en dus ook tegen saddam lehsen. allemaal 1 pot nat. amerika gebruikt ze allemaal en als ze onbruikbaar worden moeten ze verbrand worden net kaarten. het is de beurt aan saddam de ezel en volgende keer aan een andere varken en zo gaat het door. maar ik blijf zeggen dat bushie bush de irakeze bevolking goed heeft onderschat en nu roept ie soldaatjes bij en vraagt om geldjes maar dat is niet genoeg omdat de meeste soldaatje in irak zullen worden begraven anders is het niet leuk voor buschie bush als ze allemaal in dozen terug keren. elmohim f.uck saddam en f.uck the motherf.ucker bushie buch. en lange leve de irakezen

ClaudioLopez
30-03-2003, 01:37
Origineel gepost door TariqAziz tazzzzzzzzz nep arabieren Saddam, khaddafy en khoemeini zijn de beste arabieren Dood aan Kuwait de kontelikkers saddam doodt ook moslims piet

lavendel
30-03-2003, 01:38

He je bent Bin Laden de topper vergeten!!!!!!

mohib
30-03-2003, 01:39
Origineel gepost door TariqAziz tazzzzzzzzz nep arabieren Saddam, khaddafy en khoemeini zijn de beste arabieren Dood aan Kuwait de kontelikkers tell me waar saddam en khaddaffy goed in zijn ? omdat ze nee tegen amerika hebben gezegd? gaat het allemaal daar om? nee vriend zeg nee tegen amerika omdat het strijd tegen allah en niet omdat het strijd tegen jou en of je troon. en als je nee hebt gezegd ga je blijven kijken nee maar voer de shari'a uit hoe de profeet het heeft gedaan en dan ben je de beste. dit is de tijd dat wij verslagen worden niet omdat wij in minderheid zijn maar omdat we teveel van dit leven houden en de dood haten en dat doet saddam en khaddafy en alle arabische leiders.

ClaudioLopez
30-03-2003, 01:42
Origineel gepost door mohib tell me waar saddam en khaddaffy goed in zijn ? omdat ze nee tegen amerika hebben gezegd? gaat het allemaal daar om? nee vriend zeg nee tegen amerika omdat het strijd tegen allah en niet omdat het strijd tegen jou en of je troon. en als je nee hebt gezegd ga je blijven kijken nee maar voer de shari'a uit hoe de profeet het heeft gedaan en dan ben je de beste. dit is de tijd dat wij verslagen worden niet omdat wij in minderheid zijn maar omdat we teveel van dit leven houden en de dood haten en dat doet saddam en khaddafy en alle arabische leiders. :goedzo:

mohib
30-03-2003, 01:44
ik heb zelf beelden van saddam gezien waarin hij moslims doodschiet. hij knalt hun kop eraf. en dan noem je hem de beste.

HalfBlood
30-03-2003, 01:47
Origineel gepost door TariqAziz tazzzzzzzzz nep arabieren Saddam, khaddafy en khoemeini zijn de beste arabieren Dood aan Kuwait de kontelikkers Khomeini was geen arabier.

ClaudioLopez
30-03-2003, 01:50
Origineel gepost door mohib ik heb zelf beelden van saddam gezien waarin hij moslims doodschiet. hij knalt hun kop eraf. en dan noem je hem de beste. ja er zijn dingen gebeurt, die gewoon echt niet normaal zijn. Als je bijvoorbeeld iets niet wou vertellen, gingen ze je dochter mishandelen voor je neus, tegen de muur slaan met der hoofd enzo, zo hoopten ze dat je ging praten.. er zijn veel straffen die saddam uitdeelde waar hij ook voor gestraft gaat worden... Ze stoppen een gebroken glazen fles in je anus en wachten tot die fles vol loopt met bloed... :kwaad: en als die vol is, pakken ze een nieuwe... :kwaad:

mohib
30-03-2003, 01:51
Origineel gepost door Half Blood Khomeini was geen arabier. ik hoop niet dat de echte tarikaziz ons ook foute info verteld :rolleyes:

HalfBlood
30-03-2003, 01:51
Origineel gepost door ClaudioLopez ja er zijn dingen gebeurt, die gewoon echt niet normaal zijn. Als je bijvoorbeeld iets niet wou vertellen, gingen ze je dochter mishandelen voor je neus, tegen de muur slaan met der hoofd enzo, zo hoopten ze dat je ging praten.. er zijn veel straffen die saddam uitdeelde waar hij ook voor gestraft gaat worden... Ze stoppen een gebroken glazen fles in je anus en wachten tot die fles vol loopt met bloed... :kwaad: en als die vol is, pakken ze een nieuwe... :kwaad: Tfoe.. :schok:

ClaudioLopez
30-03-2003, 01:52
is dat islam !??? Saddam heeft veel mensen mishandeld: Zn eigen volk, koerden, koeweities..... is dat een goede arabier??

HalfBlood
30-03-2003, 01:53
Origineel gepost door mohib ik hoop niet dat de echte tarikaziz ons ook foute info verteld :rolleyes: zou hij niet doen ;).

anouar_tetouan
30-03-2003, 01:55

Origineel gepost door lavendel He je bent Bin Laden de topper vergeten!!!!!! :cool:

Pagina's : [1] 2 3