Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : alleen.. :(

Pagina's : [1] 2

f_mouslima2
25-08-2005, 02:18

ik ben hier helemaal alleen in mn uppie.. ik kom net n uur geleden uit mn bed uit.. mijn slaap is heeeeeeeelemaal weg.. lag alleen maar te draaien ente woelen.. :jammer: terwijl ik me helemaal :moe: voel.. :moe: en hier valt oook ni zo veel te beleven.. :kwaad: arme ikke :traan1:

oem_assiya
25-08-2005, 02:26
Hier ook een lotgenootje.... Lig ook maar te draaien, maar moet nu toch echt gaan slapen, het is zo fadjr en voor je het weet gaat de wekker om te werken GAAAAAAAP......

f_mouslima2
25-08-2005, 02:30
pff ik ga ook zo.. hoop dat ik nu wel in slaap val .. :moe: of ik kan net zo goed op fajjr wachten als ik echt niet in slaap kom.. hoewel mn kop knalt bijna uit elkaar nu.. is echt gaar.. slaap lekker alvast.. :kus:

oem_assiya
25-08-2005, 02:57
3 kwartier later....walloe slaap...... :traan1: Maar ik zet pc uit anders komt het er niet van....zal helemaal gaar op t werk verschijnen. Jij ook trusten en sweet dreams Liefs

sihamkleuter
25-08-2005, 07:33

:banana: gepakt :kwaad: waar heb jij al die tijd uitgehangen :kwaad: Laat je ons in de steek of zo :( :traan1:

Shnieula
25-08-2005, 08:36
ik ben hier helemaal alleen in mn uppie.. ik kom net n uur geleden uit mn bed uit.. mijn slaap is heeeeeeeelemaal weg.. lag alleen maar te draaien ente woelen.. :jammer: terwijl ik me helemaal :moe: voel.. :moe: en hier valt oook ni zo veel te beleven.. :kwaad: arme ikke :traan1: Owee als je strax nog steeds in bed ligt! Tot strax lieverd :kus:

f_mouslima2
25-08-2005, 09:33
Owee als je strax nog steeds in bed ligt! Tot strax lieverd :kus: mn kop is gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar.. je wil niet weten..!! hee jij let niet op rommel enz toch :D ?? want heb geen energie om op te ruimen..dacht t gister wel gehad te hebben.. vandaag lijkt t alsof ik nooit iets heb gedaan in dit huis 3awd.. :moe: safie.. dus niet om je heen kijken als je hier bent :p

oem_assiya
25-08-2005, 09:54
Grrrrrr...verslapen bij fadjr :traan1: en nu op het werk :kwaad: Vandaag een uitstekende dag om te klagen en chagerijnig te zijn....

Shnieula
25-08-2005, 09:57
mn kop is gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar.. je wil niet weten..!! hee jij let niet op rommel enz toch :D ?? want heb geen energie om op te ruimen..dacht t gister wel gehad te hebben.. vandaag lijkt t alsof ik nooit iets heb gedaan in dit huis 3awd.. :moe: safie.. dus niet om je heen kijken als je hier bent :p Mijn kop staat op het punt om uit elkaar te barsten. Ik vertel je strax waarom! Ik ga me nu aankleden en ga naar de Hhs en daarna met mijn nicht naar de verloskundige en daarna naar mijn ZENJIIIIIII :banana:

houda99
25-08-2005, 10:12
Ik heb laatst gelezen dat je hersenen van de comuter actiever worden. Dus het is belangrijk dat je ongeveer twee uur voordat je gaat slapen je pc uit doet. Aan de andere kant is de pc een goede manier om wakker te worden. Dus als je niet kan slapen dan moet je al helemaal niet achter de pc gaan zitten.

f_mouslima2
25-08-2005, 10:13
Mijn kop staat op het punt om uit elkaar te barsten. Ik vertel je strax waarom! Ik ga me nu aankleden en ga naar de Hhs en daarna met mijn nicht naar de verloskundige en daarna naar mijn ZENJIIIIIII :banana: ik werd wakker met de gedachte ik bel je af.. maar jou kennende sta je toch zo hier op de stoep.. :o dus ben nu maar de afwas aan t doen van gister..meer doe ik ook niet! tot strx inshallah..

Safah83
25-08-2005, 10:26
ik werd wakker met de gedachte ik bel je af.. maar jou kennende sta je toch zo hier op de stoep.. :o dus ben nu maar de afwas aan t doen van gister..meer doe ik ook niet! tot strx inshallah.. Mag ik vragen hoe jullie elkaar kennen? Zijn jullie oude vriendinnen of familie?

f_mouslima2
25-08-2005, 10:55
Mag ik vragen hoe jullie elkaar kennen? Zijn jullie oude vriendinnen of familie? nein.. allebei niet.. hihhih je raadt t nooit maarreee.. gewoon via onze gemeenschappelijke oude vriend: genaamd m.nl :D ;) ..tis de beste vriend die je kan hebben :hihi: en we zien elkaar vandaag voor t eerst..zij wil gewoon zenji zien..mij neemt ze op de koop toe :moe: dat weet ik heus wel :moe: ik breng wel verslag uit hoe de echte Shnieula in elkaar zit :stout:

Safah83
25-08-2005, 11:04
nein.. allebei niet.. hihhih je raadt t nooit maarreee.. gewoon via onze gemeenschappelijke oude vriend: genaamd m.nl :D ;) ..tis de beste vriend die je kan hebben :hihi: en we zien elkaar vandaag voor t eerst..zij wil gewoon zenji zien..mij neemt ze op de koop toe :moe: dat weet ik heus wel :moe: ik breng wel verslag uit hoe de echte Shnieula in elkaar zit :stout: Oh zo...wat grappig.... N soort blind date :hihi: Nou ben benieuwd, k wacht op je verslag... ;)

f_mouslima2
25-08-2005, 11:16

zo lang t maar geen man blijkt te zijn is t goed ;) :hihi:

Pagina's : [1] 2