Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ook een MIG in je tuin?

Pagina's : [1] 2

Rebel_1963
25-08-2005, 00:00

'Geen probleem om aan bewapende MIG te komen' Schoonloo - Tuinbeeldenhandelaar Pieter Tooms uit Schoonloo wil de wereld wakker schudden. Maar vooralsnog heeft hem dat slechts narigheid met de gemeente Aa en Hunze opgeleverd. Tooms heeft sinds enkele weken een heuse MIG, een Russisch gevechtsvliegtuig, in zijn tuin staan. De gemeente heeft hem aangeschreven dat het ding binnen vier weken weg moet, anders volgen er boetes. Maar de ondernemer is nog lang niet zo ver dat hij de straaljager opruimt. "Ik ga daar eerst nog eens lekker over slapen", zo laat hij weten. Want Tooms wenst met de MIG de politiek wakker te schudden voor grote gevaren, die de mensheid vanuit de vroegere Sovjet Unie bedreigen. "Deze MIG heeft geen munitie en geen motor. Maar ik kan er ook zo eentje kopen, die wel een motor heeft en waar wel bommetjes onder hangen. En als zo'n jochie als ik daar zo maar aan kan komen, dan is het voor terroristen helemaal een koud kunstje." Hulp verwacht Tooms had in plaats van aanschrijvingen hulp van zijn gemeente verwacht. "Ik weet zelf niet waar ik terecht moet om duidelijk te maken hoe makkelijk het is om aan dit soort wapens te komen. Dus ik dacht: laat de gemeente dat maar doen. Maar daar komen ze niet verder dan dit kinderachtige gedoe." Een woordvoerder van de gemeente Aa en Hunze bevestigt dat de straaljager binnen vier weken weg moet. "Het is in strijd met het bestemmingsplan. Je mag niet zo maar een oude boot of een vliegtuig op het erf stallen." http://www.dvhn.nl/Index Ik ben er langs gereden en heb het gezien, ziet er niet zo gevaarlijk uit. Wat ik me afvraag, hoe krijg je zo'n vliegtuig in je tuin?

peterc
25-08-2005, 08:24
Storm in een glas water. Maar wel vet om zo'n ding te hebben. Zou ik ook wel willen.

wolfowitzen
25-08-2005, 08:34
onlangs las ik ook nog, dat iemand een oude Russische helikopter in zijn tuin had staan, óók zonder motor, en bewapening.( terrein voor paintball-fights op te fleuren) Maar Bush was op bezoek in nederland, en de secret service had aan de hand van satelliet opnamen die helikopter "óntdekt"( stond ergens daar in de buurt zeker). Kregen ze bezoek van de sekrieties, voor de "security", want stel je voor dat dat terroristen waren!

Rebel_1963
25-08-2005, 11:18
Met moeite. :D Volgens de eigenaar was het een makkie.

FAITHLESS
25-08-2005, 11:29

:D Volgens de eigenaar was het een makkie.Heb trouwens gehoord dat er ergens in nederland een F-16 in de tuin staan. Dat vrouwtje kreeg die volgens mij kado van de Luchtmacht. ( Kweet het niet zeker ) ( 11 )

Einherjer
25-08-2005, 11:31
http://www.dvhn.nl/Index Ik ben er langs gereden en heb het gezien, ziet er niet zo gevaarlijk uit. Wat ik me afvraag, hoe krijg je zo'n vliegtuig in je tuin? Misschien was t een bouwpakket :hihi:

LesDennis
25-08-2005, 11:34
Heb trouwens gehoord dat er ergens in nederland een F-16 in de tuin staan. Dat vrouwtje kreeg die volgens mij kado van de Luchtmacht. ( Kweet het niet zeker ) Zat ik ook gelijk aan te denken, Marte Röling heeft een straaljager in de tuin staan.

ray___
25-08-2005, 11:36
Wat heb je nou aan zo klote ding in je tuin,beetje onzinige kut topic!!! Als ik zo ding zi edan sloop ik hem :hihi:

FAITHLESS
25-08-2005, 11:36
Zat ik ook gelijk aan te denken, Marte Röling heeft een straaljager in de tuin staan.Ja die bedoel ik...kwam niet op de naam. :goedzo: Ze kreeg die toch kado of niet ?

FAITHLESS
25-08-2005, 11:44
Wat heb je nou aan zo klote ding in je tuin,beetje onzinige kut topic!!! Als ik zo ding zi edan sloop ik hem :hihi:Dit is pas een k.uttopic. ---> Klik... (http://forums.marokko.nl/private.php?) Wil je dat trouwens nooit meer doen :goedzo:

LesDennis
25-08-2005, 11:53
Ja die bedoel ik...kwam niet op de naam. :goedzo: Ze kreeg die toch kado of niet ? Voor zover ik me kan herinneren kreeg ze die kado. Kan er zo snel niets over terugvinden.

Rebel_1963
25-08-2005, 11:54
Heb trouwens gehoord dat er ergens in nederland een F-16 in de tuin staan. Dat vrouwtje kreeg die volgens mij kado van de Luchtmacht. ( Kweet het niet zeker ) ( 11 ) Ja, dat zal die kunstenares wel zijn, Marte Rölling of zo heet ze. (11) Zat ik ook gelijk aan te denken, Marte Röling heeft een straaljager in de tuin staan. Precies. Wat heb je nou aan zo klote ding in je tuin,beetje onzinige kut topic!!! Nee, aan jouw reactie hebben we wat aan. Heb je wel goed gelezen? Waar iedereen een beetje overheen leest, is dat deze man wil waarschuwen voor eventuele terroristen die hetzelfde willen doen, nl. vliegtuigjes met bommetje kopen. Kennelijk vind men dat deze man zich aansteld, terwijl hier in Drenthe men hem een held vind, immers hij laat wat belletjes rinkelen?

Rebel_1963
25-08-2005, 11:56
Dit is pas een k.uttopic. ---> Klik... (http://forums.marokko.nl/private.php?) link doet het bij mij niet, krijg mijn hoekje te zien, was dat de bedoeling?

FAITHLESS
25-08-2005, 11:58
link doet het bij mij niet, krijg mijn hoekje te zien, was dat de bedoeling? :hihi: Die link is voor ray$$$ bedoelt, ik verwees hem naar zijn pm box. :D

Rebel_1963
25-08-2005, 11:59

:hihi: Die link is voor ray$$$ bedoelt, ik verwees hem naar zijn pm box. :D Aha, duidelijk. Dank je. (11)

Pagina's : [1] 2