Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Dit was geen dierenvriend.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

Rebel_1963
24-08-2005, 23:50

Woedende man hangt bijtende hond op aan trap Hardenberg - Een 37-jarige inwoner van Hardenberg is zo door het lint gegaan na een beet van een hond, dat hij het dier ter plekke heeft dood gemaakt. Dat gebeurde in een woning van de kennis aan de Kromme Steeg. De man hing het dier aan een riem aan de trap op na de hond eerst zwaar te hebben mishandeld. Volgens een woordvoerster van de politie IJsselland was de Hardenberger op bezoek bij een kennis. Daar werd hij even na middernacht door de hond des huizes, een vuilnisbakkenras met in elk geval wat herderbloed, gebeten. Daarop ontstak de man in woede en takelde hij de hond zwaar toe. Volgens de woordvoerster was de verdachte zo buiten zinnen, dat de andere aanwezigen in de woning niet durfden in te grijpen. Toen agenten bij de woning kwamen was de Hardenberger al naar het plaatselijke ziekenhuis vertrokken om zich aan zijn bijtwonden te laten behandelen. Daar werd hij aangehouden. De man bekende dinsdag dat hij de hond heeft mishandeld. Nog onduidelijk is of het dier al dood was toen het aan de trap werd opgehangen. De hardhandige Hardenberger is na verhoor met een dagvaarding op zak naar huis gestuurd. Hij moet zich binnenkort voor de rechter verantwoorden. :eek: Die eigenaar van die hond laat zijn hond door zijn vriend mishandelen en doden? Nou ja, ik bedoel...oké, hondje had niet mogen bijten. Daarvoor zou ik hem bestraffen. Maar toekijken dat je hond mishandeld en vermoord wordt? Tjeetje!

Rebel_1963
24-08-2005, 23:51
Oja, een link: http://www.dvhn.nl/Index

LesDennis
24-08-2005, 23:55
Wat een penis-aqua-rosa. Cursusje anger management zou 'm niet misstaan.

SALUKI
25-08-2005, 00:14
:eek: Die eigenaar van die hond laat zijn hond door zijn vriend mishandelen en doden? Nou ja, ik bedoel...oké, hondje had niet mogen bijten. Daarvoor zou ik hem bestraffen. Maar toekijken dat je hond mishandeld en vermoord wordt? Tjeetje! tssssss, wat een hufter hoop dat die eikel van een dierenbeul ook maar ff wordt opgehangen. En, die eigenaar laat die zomaar toe dat z'n eigen hond mishandelt wordt wat een loser. :loser: Maar, ja zo'n mannetje hoeft dat dus echt niet bij mijn huisdier te proberen (een kat) want dan garandeer ik dat tie de komende maand in een ziekenhuisbed moet doorbrengen.

Rebel_1963
25-08-2005, 00:22

tssssss, wat een hufter hoop dat die eikel van een dierenbeul ook maar ff wordt opgehangen. En, die eigenaar laat die zomaar toe dat z'n eigen hond mishandelt wordt wat een loser. :loser: Maar, ja zo'n mannetje hoeft dat dus echt niet bij mijn huisdier te proberen (een kat) want dan garandeer ik dat tie de komende maand in een ziekenhuisbed moet doorbrengen. Ik bedoel maar! Ik heb nu geen huisdieren meer, heb ze wel gehad, en ik moet er niet aan denken dat één van mijn vrienden dat zou hebben gedaan. Kan trouwens helemaal niet voorstellen, dát een vriend van mij in staat is tot iets dergelijks.

SALUKI
25-08-2005, 00:36
Ik bedoel maar! Ik heb nu geen huisdieren meer, heb ze wel gehad, en ik moet er niet aan denken dat één van mijn vrienden dat zou hebben gedaan. Kan trouwens helemaal niet voorstellen, dát een vriend van mij in staat is tot iets dergelijks. Precies daarom dat kun je niet eens een vriend noemen aangezien het respect moet hebben voor alles wat en wie zich in je huis bevindt. Vraag me trouwens af wat die vriend zo hebben gedaan als het een dierbare was van die eigenaar en wat de eigenaar van die hond zou hebben gedaan als het niet z'n hond was maar een dierbare van hem :maf: zou die dan ook rustig blijven zitten :maf: :(

Rebel_1963
25-08-2005, 00:37
Precies daarom dat kun je niet eens een vriend noemen aangezien het respect moet hebben voor alles wat en wie zich in je huis bevindt. Vraag me trouwens af wat die vriend zo hebben gedaan als het een dierbare was van die eigenaar en wat de eigenaar van die hond zou hebben gedaan als het niet z'n hond was maar een dierbare van hem :maf: zou die dan ook rustig blijven zitten :maf: :( Lafaards, ze zouden die toeschouwers moeten beboeten, nooit weer een hond of ander huisdier!!

SALUKI
25-08-2005, 00:45
Lafaards, ze zouden die toeschouwers moeten beboeten, nooit weer een hond of ander huisdier!! Vindt ik ook :goedzo: Denk trouwens dat het zelfs een zeer oude, zeer jonge of een kleine hond is of een wapen heeft gebruikt anders had dat die hond hen wel te grazen genomen :( Zeer laf moet ik zeggen :jammer: Maar hoop dat die hufter eens een keer goed gebeten wordt door een Rotweiller, Mastiff, Duitse Herder of een Stafford Terriër :ego: En, de eigenaar ook :kwaad:

frankherbert
25-08-2005, 03:14
Als hij nou gewoon aangifte had gedaan nadat hij door die hond was gebeten, was die hond op last van de autoriteiten afgemaakt.

toronto
25-08-2005, 03:39
zieke gasten,gatverdamme ...dat er zulke zieke gasten bestaan,,,,,gewoon harram voor woorden allah zal ze straffen voor hun laffe daad

AMAR___420
25-08-2005, 06:42
ahahah

Peej
25-08-2005, 08:09
Gevalletje van hondsdolheid?

AMAR___420
25-08-2005, 08:13
Gevalletje van hondsdolheid? blijkbaar was t een hollander

Nelson
25-08-2005, 12:22
Recent was ik met vrouw & kind in een park aan het wandelen, toen ik BIJNA door een "rottweiler-achtige" hond werd gebeten. Hij kreeg het opeens op z'n heupen toen we langsliepen en sprong op me af ; het is dat de eigenaar hem aan de ketting had en met kracht terug kon trekken ; hij (de eigenaar) excuseerde zich wel en zei nog dat "... hij dit nog niet eerder had gedaan en blablabla ..." . We liepen gewoon weg zonder verder een woord te zeggen ; niet door de schrik, maar eerder door de woede ; ik bedoel : is het eens zeldzaam mooi weer en heb je vrij om ervan te genieten, wordt je aangevallen door zo'n klerebeest ! Heb vaak nagedacht wat ik gedaan zou hebben als de eigenaar hem niet onder controlle had gehad ; in ieder geval niet wegrennen (hij had me toch ingehaald), maar zo koelbloedig mogelijk die wandelende mini-jaws (permanent, als het even had gekund) onschadelijk hebben gemaakt ; en dan had ik willen zien wie mij daarvoor had aangevallen ! :rolleyes:

Rebel_1963
25-08-2005, 12:26

Recent was ik met vrouw & kind in een park aan het wandelen, toen ik BIJNA door een "rottweiler-achtige" hond werd gebeten. Hij kreeg het opeens op z'n heupen toen we langsliepen en sprong op me af ; het is dat de eigenaar hem aan de ketting had en met kracht terug kon trekken ; hij (de eigenaar) excuseerde zich wel en zei nog dat "... hij dit nog niet eerder had gedaan en blablabla ..." . We liepen gewoon weg zonder verder een woord te zeggen ; niet door de schrik, maar eerder door de woede ; ik bedoel : is het eens zeldzaam mooi weer en heb je vrij om ervan te genieten, wordt je aangevallen door zo'n klerebeest ! Heb vaak nagedacht wat ik gedaan zou hebben als de eigenaar hem niet onder controlle had gehad ; in ieder geval niet wegrennen (hij had me toch ingehaald), maar zo koelbloedig mogelijk die wandelende mini-jaws (permanent, als het even had gekund) onschadelijk hebben gemaakt ; en dan had ik willen zien wie mij daarvoor had aangevallen ! :rolleyes: Ik ben als de dood voor rottweilers, ik vertrouw ze voor geen cent. En ik krijg de zenuwen als ik langs ze moet lopen, ik ga dan eigenlijk veel liever een straatje om. Bijtgrage honden zie ik het liefst aan de lijn EN gemuilkorfd, zo kunnen er geen ongelukjes ontstaan. Natuurlijk word je pissig als een hond je wilt aanvallen, is de baas erbij dan mag het eigenlijk niet voorkomen. In dit geval, keken baas en andere toeschouwers gewoon toe hoe de hond mishandeld werd. Heel andere situatie als dat jij hier boven beschrijft.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9