Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : het is over...

Pagina's : [1] 2

LZN
30-03-2003, 00:08

hey lieve mensen.... ik ga weg van marokko.nl jullie zullen mij hier niet meer zien. het heeft veel redenen... sommige leden gunnen je gewoon niet dat je gelukkig bent... iwa ik ga en hoop dat jullie allemaal een goed leventje zullen hebben en niet hetzelfde te verduren krijgen als ik.... ik heb veel geleerd van jullie, dus ik wil iedereen bedanken die hier kwam en een plek in m'n hart heeft... thallaw en lahiedjieb lkoem tisier :D :zwaai: beslama ouiam.

nour_el_3oejoen
30-03-2003, 00:09
DON'T GO..:huil:..................

Hafsat
30-03-2003, 00:12
Origineel gepost door ouiam_tet1 hey lieve mensen.... ik ga weg van marokko.nl jullie zullen mij hier niet meer zien. het heeft veel redenen... sommige leden gunnen je gewoon niet dat je gelukkig bent... iwa ik ga en hoop dat jullie allemaal een goed leventje zullen hebben en niet hetzelfde te verduren krijgen als ik.... ik heb veel geleerd van jullie, dus ik wil iedereen bedanken die hier kwam en een plek in m'n hart heeft... thallaw en lahiedjieb lkoem tisier :D :zwaai: beslama ouiam Hai hai, Trek je toch niks aan jaloerse mensen en ga alleen maar weg als je dat zelf ook echt wilt. :) Ewa meid, heel veel geluk met wat dan ook en just ignore them :) Thallah, :zwaai:

ClaudioLopez
30-03-2003, 00:13
neeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!! blijf!!!!!!!!!!!

Wal

Serieus... Is dit niet weer zo een zogenaamde actie? want die heb ik vaak gezien hier.. Dan waren ze de volgende dag weer terug :confused:

AdamX
Origineel gepost door ouiam_tet1 hey lieve mensen.... ik ga weg van marokko.nl jullie zullen mij hier niet meer zien. het heeft veel redenen... sommige leden gunnen je gewoon niet dat je gelukkig bent... iwa ik ga en hoop dat jullie allemaal een goed leventje zullen hebben en niet hetzelfde te verduren krijgen als ik.... ik heb veel geleerd van jullie, dus ik wil iedereen bedanken die hier kwam en een plek in m'n hart heeft... thallaw en lahiedjieb lkoem tisier :D :zwaai: beslama ouiam lieverd, laat je niet weg jagen, als ieman dniet jou mag,dan is het zijn of haar probleem, maak je er niet veel druk om, je bent ene leuke persoon en dat wetend emeeste wel. ik hoop dat je toch blijft, zo niet dan jammer voor de meeste leden, ik zal het minder weg vinden, want ik heb ej toch op msn :) :zwaai:

ClaudioLopez
30-03-2003, 00:14
ik ben niet jaloers!!!!!!!!!!!! :D van mij mag je blijven nee! je moet blijven!

Hafsat
30-03-2003, 00:16
Origineel gepost door ouiam_tet1 thanx meid.. nee ik kan er niet meer tegen man al die jaloerzie en al dat gestook ik wil dat niet... :( Graag gedaan :) Jij weet wie je bent en wat je bent :) En tja, jaloezie kom je overal tegen meid :) :zwaai:

Chatefemqemamu
30-03-2003, 00:18
Wat een stellete drama-makers zijn jullie seggg....

Wal
30-03-2003, 00:18
Origineel gepost door ouiam_tet1 ik heb nagedacht dit is het beste.... :D mij zul je niet meer zien... :D Waarom nou? Trek je gewoon niets van die mensen aan.. Jealous Ones Envy Gewoon schijt aan hun :D

AdamX
30-03-2003, 00:19
Origineel gepost door Lunatic007 Wat een stellete drama-makers zijn jullie seggg.... ga tekenen jij :D

nour_el_3oejoen
30-03-2003, 00:19
... Origineel gepost door ouiam_tet1 lieverd, er zal ook ooit een tijd komen dat jij gaat... :D smile en be happy :rolleyes: NEVERRRRR...AL BEN IK 80... :D :D ...:wijs:...

Chatefemqemamu
30-03-2003, 00:21
Origineel gepost door AdamX ga tekenen jij :D ben ik ook aan 't doen... maar het is laat dus ik hou me alleen bezig met kleurtekeningen. ben heel rebels bezig, ik kleur buiten de lijnen en that weird shiit. :wijs: ey maar mensen cut the crap and drama.... als ze echt zou weggaan dan zou ze gewoon niet meer verschijnen en finito.

ClaudioLopez
30-03-2003, 00:23
Ouiam! ik zal je missen!

RealCasawia
30-03-2003, 00:24

Aaaaaaaaah neee dat meen je niet :( !!??!! Aan de ene kant ik begrijp je wel en je hebt echt gelijk kheb ook zovaak overwogen om dat ook te doen maarja ik d8 tog zovan schijttttttt aan al die haterzz ze mogen zeggen over mij wat ze willen maar OnLy AlLaH cAn JuDgE mE !! Als je echt weggaat hier ik wens je veel suc6 verder in je leven... Thallay fe rasek bezeffff *xXx* :zwaai:

Pagina's : [1] 2