Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Meiden met krullen !! Wat doen jullie in je haar ?

Pagina's : [1] 2 3 4

H_anae
24-08-2005, 23:42

VErtel.. vertel.. :nijn: :o !

msgorgeous84
25-08-2005, 09:57
:) Hallo Ik heb zelf heel veel krullen en ik gebruik sinds kort alleen cremevoeding kruidvat merk en Gel van Fantasie IC(met sparkle lite ofzoiets) ik krijg er echt mooie krullen van. De gel is heel dik veel dikker dan wat ik gewend ben maar het is vocht inbregend(geen alcohol en troep erin). Echt een aanrader :goedzo: je kan het kopen bij de surinaamse tokos. Hier kan je alvast zien hoe deze gel eruit ziet. http://www.ebonyline.com/9029.html

smileyy
25-08-2005, 12:40
ik heb ook krullend haar maar doe meestal een knot omdat me haar niet behandelbaar is als ikeen staart doe lijkik op het eind van de dag op een boom die overa zijn takken uitsteekt:o :jammer: maar msgorgeouas84.. helpt die creme echt? ik heb ook superdroog haar en het pluist echt snel bij mij..

Kwebbel_24
25-08-2005, 12:43
:) Hallo Ik heb zelf heel veel krullen en ik gebruik sinds kort alleen cremevoeding kruidvat merk en Gel van Fantasie IC(met sparkle lite ofzoiets) ik krijg er echt mooie krullen van. De gel is heel dik veel dikker dan wat ik gewend ben maar het is vocht inbregend(geen alcohol en troep erin). Echt een aanrader :goedzo: je kan het kopen bij de surinaamse tokos. Hier kan je alvast zien hoe deze gel eruit ziet. http://www.ebonyline.com/9029.html hmm ziet er goed uit.. maar deze ruikt toch niet naar cocos he.. want daar ga ik van over mijn nek :maf: zijn deze ook bij een chinese Toko te verkrijgen..

Si_iorita84
25-08-2005, 12:44

ik doe altijd andrelon cremevoeding voor slap en futhaar is echt perfect voor mij :hihi:

Kwebbel_24
25-08-2005, 12:47
ik gebruik gewoon Mouse van Wella.. die is het beste..

WejOoO
25-08-2005, 12:49
Wat ook harstikke goed is en te verkrijgen bij toko chineeze ..heet pink.........Of wat je kunt doen als je gedoucht hebt en je haar droog is creme spoeling in haar smeren en het er in laten krijg je ook hele mooie krullen van...........alleen we hebben het Over krullen haha iedereen heeft andere krullen ...want ik heb zelf wel gewoon normaal haar maar is erg gekruld en je hebt veel meiden die krullen hebben maar weer van die moeilijke Haar (kroesh)

Cyberblue
25-08-2005, 13:03
VErtel.. vertel.. :nijn: :o ! Hoi, Ik gebruik Andrelon Krul control Shampoo/Conditioner en de creme control krul van Andrelon. Voorheen had ik van alles geporbeerd :traan1: Maar nu zit het perfect en het ruikt ook nog heerlijk :hihi: Misschien kan je het proberen :) Groeten, Cyberblue

nadira_2
25-08-2005, 13:43
:) Hallo Ik heb zelf heel veel krullen en ik gebruik sinds kort alleen cremevoeding kruidvat merk en Gel van Fantasie IC(met sparkle lite ofzoiets) ik krijg er echt mooie krullen van. De gel is heel dik veel dikker dan wat ik gewend ben maar het is vocht inbregend(geen alcohol en troep erin). Echt een aanrader :goedzo: je kan het kopen bij de surinaamse tokos. Hier kan je alvast zien hoe deze gel eruit ziet. http://www.ebonyline.com/9029.html blijft je haar niet vettig dan?? ik had ook een gel van de toko maar mn haar bleef vet.

msgorgeous84
25-08-2005, 14:12
Fantasia is zoals ik zei een gel en geen creme. Ik moet echt een gel hebben om een beetje een leuke model te houden in me haar want anders heb ik echt pluis. Een ding het word sommige dagen een beetje hard maar dan kan je het eruit knijpen.Je gaat staan en je bukt zodat al je haar naar benden hangt zeg maar. Dan moet je het kneden zodat het harde een beetje eruit word gekneden. Wat ik ook wil benadrukken is vermijd alle producten zoals vet en minerale olie. Olif olie is wel goede olie en amandel ook maar minerale olie dekt je haar af zodat het niet kan ademen het krijgt zo een laag eromheen. Ik weet dat sommige meisjes pink olie enzo gebruiken maar ik raad het echt heel erg af omdat je haar op den duur echt eraan gaat.

msgorgeous84
25-08-2005, 14:16
hmm ziet er goed uit.. maar deze ruikt toch niet naar cocos he.. want daar ga ik van over mijn nek :maf: zijn deze ook bij een chinese Toko te verkrijgen.. hahaah nee het ruikt echt niet naar cocos het heeft een lekkere en subtiele geur.

Kwebbel_24
25-08-2005, 14:20
Fantasia is zoals ik zei een gel en geen creme. Ik moet echt een gel hebben om een beetje een leuke model te houden in me haar want anders heb ik echt pluis. Een ding het word sommige dagen een beetje hard maar dan kan je het eruit knijpen.Je gaat staan en je bukt zodat al je haar naar benden hangt zeg maar. Dan moet je het kneden zodat het harde een beetje eruit word gekneden. Wat ik ook wil benadrukken is vermijd alle producten zoals vet en minerale olie. Olif olie is wel goede olie en amandel ook maar minerale olie dekt je haar af zodat het niet kan ademen het krijgt zo een laag eromheen. Ik weet dat sommige meisjes pink olie enzo gebruiken maar ik raad het echt heel erg af omdat je haar op den duur echt eraan gaat. haha zo doe ik dat ook met mijn haar.. kneden!! maar waar haal je het dan.. ook bij een chineze toko?

Le-Sud
25-08-2005, 14:34
ik gebruik cremevoeding van kruidvat een beetje en dan een beetjev an andrelon g ewichtloze volume creme om t zacht te laten etc

Sweet_Marocia
25-08-2005, 14:46
Ik gebruik cremevoeding van de kruidvat...moet je op handdoekdroog haar aanbrengen...en als t droog is krijg je er zacht, glansende krullen van... en het is ook goedkoop..

fatosaaa
25-08-2005, 14:55

gewoon die goedkope shit joh werkt ook goed...

Pagina's : [1] 2 3 4