Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Liefde Moet Groeien

Pagina's : [1] 2 3

NOURD1N
29-03-2003, 23:43

LIEFDE OP HET EERSTE GEZICHT GELOOF JIJ DAAR IN ?? IK NIET IK GELOOF WEL IN DE EGTE LIEFDE MAAR LIEFDE MOET GROEIEN IK BEDOEL HOE KAN JE VERLIEFD ZIJN OP IEMAND ALS JE HEM PAS KENT ???? IK BEDOEL HET OOG IS DAN VERLIEFD NIET JE HART BEGRIJPT IEMAND MIJ OF BEN IK GEK :confused: :zwaai:

Samiratoen
29-03-2003, 23:45
In de liefde kan alles... Het oog nomineert...en het hart kiest de winnaar.

mimi3000
29-03-2003, 23:47
houden van moet groeien :D :D 60 sec. :rolleyes: :boos:

Chatefemqemamu
29-03-2003, 23:48
Origineel gepost door NOURD1N LIEFDE OP HET EERSTE GEZICHT GELOOF JIJ DAAR IN ?? IK NIET IK GELOOF WEL IN DE EGTE LIEFDE MAAR LIEFDE MOET GROEIEN IK BEDOEL HOE KAN JE VERLIEFD ZIJN OP IEMAND ALS JE HEM PAS KENT ???? IK BEDOEL HET OOG IS DAN VERLIEFD NIET JE HART BEGRIJPT IEMAND MIJ OF BEN IK GEK :confused: :zwaai: love... .overrated.... biochemically seen the same to eating large quantaties of chocolde. :rolleyes: :wijs:

NOURD1N
29-03-2003, 23:49

Origineel gepost door Satoentje In de liefde kan alles... Het oog nomineert...en het hart kiest de winnaar. WEL MOOI GEZEGD :goedzo: MAAR GELOOF JIJ IN LIEFDE OP HET EERSTE GEZICHT :rolleyes:

NOURD1N
29-03-2003, 23:52
Origineel gepost door Lunatic007 love... .overrated.... biochemically seen the same to eating large quantaties of chocolde. :rolleyes: :wijs: IK BEN GEK :maf2:

Samiratoen
29-03-2003, 23:53
Origineel gepost door NOURD1N WEL MOOI GEZEGD :goedzo: MAAR GELOOF JIJ IN LIEFDE OP HET EERSTE GEZICHT :rolleyes: Zoals ik al zei... alles kan...:verliefd: Love begins at the eyes... and goes straight to the hart.

Hafsat
29-03-2003, 23:54
Origineel gepost door NOURD1N LIEFDE OP HET EERSTE GEZICHT GELOOF JIJ DAAR IN ?? IK NIET IK GELOOF WEL IN DE EGTE LIEFDE MAAR LIEFDE MOET GROEIEN IK BEDOEL HOE KAN JE VERLIEFD ZIJN OP IEMAND ALS JE HEM PAS KENT ???? IK BEDOEL HET OOG IS DAN VERLIEFD NIET JE HART BEGRIJPT IEMAND MIJ OF BEN IK GEK :confused: :zwaai: Ik geloof niet eens in de liefde, laat staan op het eerste gezicht :jammer:

Chatefemqemamu
30-03-2003, 00:01
Origineel gepost door NOURD1N WEL MOOI GEZEGD :goedzo: MAAR GELOOF JIJ IN LIEFDE OP HET EERSTE GEZICHT :rolleyes: hmm nee. ik geloof wel in lichamelijke aantrekkingskrachtoftewel... chemistry :D :wijs:

Mocro4eva
30-03-2003, 00:12
Origineel gepost door Hafsat Ik geloof niet eens in de liefde, laat staan op het eerste gezicht :jammer: hahaha je haalt me de woorden uit de mond, wilde net hetzelfde plaatsen. :D

Samiratoen
30-03-2003, 00:19
De mensen die zeggen niet in liefde te geloven.. Die mensen worden juist het zwaarst getroffen door de liefde..;)

Chatefemqemamu
30-03-2003, 00:34
Origineel gepost door Satoentje De mensen die zeggen niet in liefde te geloven.. Die mensen worden juist het zwaarst getroffen door de liefde..;) niet slim doen okay.... het kan ook zijn dat mensen het een en ander hebben gezien.... en er daarom niet meer in geloven!!! :wijs:

mohib
30-03-2003, 00:34
nou kijk wij de mensen komen elkaar tegen en hebben soms een goed gevoel bij iemand die we voor het eerst tegenkomen en dan denken we aan liefde. het is vaak zo dat onze zielen elkaar eerder tegen komen dan onze lichamen waardoor we op ons gemak bij elkaar voelen. maar waarom zou ik niet op iemand verliefd worden op het eerste gezicht? ik word op die persoon verliefd en nadat ik hem/haar heb meegemaakt dan kan ik van hem/haar gaan houden en dan is volbracht volgens mij. of zit nu uit mijn nek te lullen :o

ClaudioLopez
30-03-2003, 00:35
liefde is ingewikkeld, je kan het niet uitleggen, maar iedereen weet wanneer hij echt verliefd is

mohib
30-03-2003, 00:36

Origineel gepost door Lunatic007 niet slim doen okay.... het kan ook zijn dat mensen het een en ander hebben gezien.... en er daarom niet meer in geloven!!! :wijs: iets niet meer vertrouwen is anders dan er niet in geloven. liefde is er en dat weet iedereen. maar je kan het niet vertrouwen of anders gezegd je vertouwd de mensen niet.

Pagina's : [1] 2 3