Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : 8 Juni Feest in Brabanthallen !

MissChica
29-03-2003, 23:30

Salaam Allemaal K had een vraagje wie gaat er allemaal 8 juni naar de Brabanthallen in den bosch marokaans feest met o.a Hamid Bouchnak, Hamid Inerzaf, Leila Chakir, Abderrahim Souiri Entree : € 7,50 K ga wel en k hoop dat k een paar yasmina leden kan zien hahaha jallah laat het me weten beslamaaa :zwaai:

MissChica
29-03-2003, 23:34
Hahaah tja k verveel me dus k d8 k moet tog iets doen om mij wakker te houden haahha ;)

Najib26
29-03-2003, 23:38
Origineel gepost door samira_jeblia weet je hoeveel er nog kan gebeuren voor die feest begint, damn 8 juni, koel insha allah be3da... en ik wens je veel succes voor die feest die pas over 2 maanden is :D :zwaai: allah ie heniek Waarom moet ze inchallah zeggen voor iets harams? Inchallah betekent: Als Allah het wil. Allah wil niet dat je naar zulke haramgelegenheden gaat.

Samiratoen
29-03-2003, 23:39
Origineel gepost door Najib26 Waarom moet ze inchallah zeggen voor iets harams? Inchallah betekent: Als Allah het wil. Allah wil niet dat je naar zulke haramgelegenheden gaat. daar zit wat in....:rolleyes:

Najib26
29-03-2003, 23:43

Origineel gepost door samira_jeblia Ach insha allah dat ze dan nog leeft, ille giena allah. Zo bedoelde ik het eerder dan insha allah en let niet op die mini foutjes want die maakt iedereen wel :zwaai: ciaoooooo Wat is een minifoutje? Naar zo'n haramfeest gaan? Wie zegt dat Allah dat niet even erg vindt als het eten van varkensvlees?

Najib26
29-03-2003, 23:52
Origineel gepost door samira_jeblia Nee, een minifoutje dat ik insha allah schreef ipv ille giena allah.. En waar maak je jezelf eigenlijk zorgen om? je weet wat ik bedoelde en nog ga je zo moeilijk zitten doen Dont blame me ik ga er niet heen hoor Oke nu begrijp ik het. Je gaat er niet heen? Goedzo :goedzo:

RaZer
29-03-2003, 23:56
IK blijf er om lachen.... Insha Allah gaat het bankberoven lukken :maf: Zo klinkt het.... jehhh mensen :jammer: