Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : hoe gaat een ontmaagding in werking?

Pagina's : [1] 2

blozes
24-08-2005, 18:53

kan iemand me vertellen hoe een ontmaagding in werking gaat,moet je nadat je je vrouw hebt ontmaagd doorgaan met vrijen of moet je gelijk stoppen! wie weet hier meer over?

Mirame_A_LaCara
24-08-2005, 19:01
kan iemand me vertellen hoe een ontmaagding in werking gaat,moet je nadat je je vrouw hebt ontmaagd doorgaan met vrijen of moet je gelijk stoppen! wie weet hier meer over? Ga je trouwen binnenkort? Spannend.... :o Uhm..ik heb gehoord dat een man niet mag doorgaan omdat de vrouw anders later klachten kan krijgen..ja zoiets was het geloof ik.... :confused:

supadupa
24-08-2005, 23:49
Wil je de traditionele manier weten of de moderne? :moe: Houwa Hada

Dr_J
24-08-2005, 23:50
kan iemand me vertellen hoe een ontmaagding in werking gaat,moet je nadat je je vrouw hebt ontmaagd doorgaan met vrijen of moet je gelijk stoppen! wie weet hier meer over? heb je geen getrouwde zussen. zij kunnen je helpen. verder heel veel succes

soraya28
24-08-2005, 23:52

kan iemand me vertellen hoe een ontmaagding in werking gaat,moet je nadat je je vrouw hebt ontmaagd doorgaan met vrijen of moet je gelijk stoppen! wie weet hier meer over? oh mij god zeg absoluut geen schaamte vraag a u b iemand die je kent oke of zoek het op ergenssssssssssssss :kwaad:

mosiba_ka7la
24-08-2005, 23:55
je mag zelfs geen seks hebben op je eerste daag hij moet je gewoon ontmaagdennn... tenzij je wilt lijden brrrrrrrrrrrrrrrrr haha

Beauty-MaruecOs
25-08-2005, 00:22
BOEM ! Tjikkie Boem Boem -

samya_II
25-08-2005, 00:45
ik weet t niet zinaa :( vraag je zus/nicht of een vriendin van je suc6 nog :goedzo:

pipito
25-08-2005, 00:53
als ik het goed heb is er een boek te koop ik weet alleen de naam niet meer ik dacht huwelijks...... nog wat die hebben ze bij de islamitische boeken winkel succes

Krullenboll
25-08-2005, 00:53
BOEM ! Tjikkie Boem Boem - :hihi: Groetjes powerpuffgirl :bril:

sammy_boeffie
25-08-2005, 00:58
Bedtijd!

A_K_A
25-08-2005, 00:59
Dude. Waarom kom je hier vragen 'hoe een ontmaagding moet'? Ontmaagding is gewoon het gevolg van de consumering van je huwelijk. (Als het goed is.) Dit houdt in dat mensen gewoon hun zoete liefdesding moeten doen, zonder gekke praatjes erbij te gaan verzinnen. Ohja, du3a's en gebed vooraf zijn wel aanbevolen. Zoek liever op hoe en wat betreffende dat. Enne hup enzo! :haha: (Tja dinges, ik kon het niet laten.)

Topica
25-08-2005, 01:08
Ik zou gewoon eerst Dou3a doen, twee rak3at. Daarna kijken jullie of het erin zit. Vrouwtje trekt wat gemakkelijks en zacht aan. En dan zorg je ervoor dat die liefde die jullie hebben opgebouwd gevierd wordt. Wat belangrijk is, is dat beiden ervan genieten. Ik denk dat het gewoon van zelf gaat…dus plannen wat en hoe je het gaat doen is niet nodig.

Miss_Wafae
25-08-2005, 03:19
Dude. Waarom kom je hier vragen 'hoe een ontmaagding moet'? Ontmaagding is gewoon het gevolg van de consumering van je huwelijk. (Als het goed is.) Dit houdt in dat mensen gewoon hun zoete liefdesding moeten doen, zonder gekke praatjes erbij te gaan verzinnen. Ohja, du3a's en gebed vooraf zijn wel aanbevolen. Zoek liever op hoe en wat betreffende dat. Enne hup enzo! :haha: (Tja dinges, ik kon het niet laten.) Yeah Men :bril:

Mirame_A_LaCara
25-08-2005, 13:02

Wil je de traditionele manier weten of de moderne? :moe: Houwa Hada hahhahaha :maf2:

Pagina's : [1] 2