Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : cursussen volgen voor moeders.

nissrin
24-08-2005, 16:28

Salaam dames, Ik wil vragen of er moeders zijn die een cursus volgen naast hun werk en het moederen. of vrouwen die thuis zijn en een cursus volgen? heb een zoontje van 4 maanden, voordat ik hem had moest ik voor mijn werk 2 curussen volgen, heb ik gedaan en geslaagd. Nu ga ik per oktober van 36 naar 24 uur per week werken, en wil graag een cursus volgen. Zijn er dus moeders die ook dit doen ,en hoe bevalt het ? is het druk of niet ?? Wil graag jullie ervaringen weten.

achermijnpc
24-08-2005, 16:30
:haha: ik heb niet eens kinderen en heb geen tijd om een cursus te volgen laat staan met kinderen :jammer:

nissrin
24-08-2005, 16:32
ja dat begrijp ik jij werkt voltime. maar ik ga partime werken begrijp je,

Shnieula
24-08-2005, 16:33
Ik ben getrouwd. heb geen kids. Studeer en werk! Is wel te combineren hoor! Deeltijd dan. Verder wil ik wel aan kids beginnen maar ben bang dat ik het ni aankan.

nissrin
24-08-2005, 16:40

Ik ben getrouwd. heb geen kids. Studeer en werk! Is wel te combineren hoor! Deeltijd dan. Verder wil ik wel aan kids beginnen maar ben bang dat ik het ni aankan. Goed van jou, wordt wel zwaar straks als je kinderen krijgt ja... maar jij volgt een opleiding! een cursus volgen bepaal ik toch zelf de tempo berijp je . Mijn zus heeft 2 dochter ze werkte partime en ging een 2 jarige hbo opleiding gevolgd en ze is geslaag, alleen haar man hielp haar heel goed

smurfi
24-08-2005, 19:34
Goed van jou, wordt wel zwaar straks als je kinderen krijgt ja... maar jij volgt een opleiding! een cursus volgen bepaal ik toch zelf de tempo berijp je . Mijn zus heeft 2 dochter ze werkte partime en ging een 2 jarige hbo opleiding gevolgd en ze is geslaag, alleen haar man hielp haar heel goed wat voor opleiding heeft je zus gevolgd als ik vragen mag? Mijn respect hoor :goedzo: was zeker mega zwaar...

boyengirl
24-08-2005, 19:59
hallo dames ik wil beginnen met werken heb van af mijn eerste kindje die nu 3 is niet meer gewerkt heb inmiddels 2 kids de jongste is nu 8 maanden ik wil s,avons gaan werken dan kan mijn man op de kids passen die van mij gaan altijd om 19.30 naar bed dus is voor hem niet zwaar en hij kan het wel hij past altijd op ze als ik ergens heen moet maar wie van de dames werkt ook s,avons het lijkt me best wel zwaar voor al in het begin en wat voor werk doen jullie dan s,avons ga me morgen inschrijven bij een uitzend burae heb best wel zin om tegaan werken lekker onder de mensen vertel dames ben benieuwt groetjes boy en girl