Bekijk originele versie : Welke spullen uit Marokko wil je in NL kunnen kopen?
Lieve mensen,
Ik heb een vraagje aan jullie:
Wat zijn producten uit Marokko waarvan je graag zou willen dat ze in Nederland te koop zouden zijn? Ik zelf bijvoorbeeld mis Marokkaanse huisjurken hier, die koop ik altijd op vakantie. Hier zijn ze niet verkrijgbaar en als ze er al zijn dan zijn ze hartstikke duur, terwijl je ze in Marokko voor minder dan 10 euro kan kopen.
Wat zijn de dingen die jullie altijd uit Marokko meenemen omdat ze hier niet zijn?
Denk aan kleding, hebbedingetjes maar misschien missen jullie ook bepaalde beautyproducten die hier niet zijn.
Ik vraag dit omdat mijn zus een winkel gaat openen met Marokkaanse spulletjes, en daarvoor gaat ze inkopen doen in Marokko… maar ze weet nog niet precies wat ze allemaal in het assortiment moet opnemen, dus ik hoop dat jullie haar een handje kunnen helpen! Alvast bedankt!
Liefs,
Badriya
supadupa
24-08-2005, 23:27
Warme zwarte zeri3a, yummie.
Hada Houwa
Veel mensen vragen om saboun elkef (dat gele zeep)
zoals supadupa zegt.. ik mis ook zeri3a uit marokko.. maar denk niet dat het lang houdbaar is als je het meeneemt uit marokko..
er is best wel veel te vinden al.. in rotterdam, a'dam, zo niet dan in brussel.. er bestaat niet echt een gat in de markt meer..
wat je nu heel veel ziet is dat de marokkaanse jeugd (vrouwen) veel vraag hebben naar een naaister voor tkashet, 9faten en jlaleb..
succes meid :goedzo:
salaam
mijn kinderen missen de lekkere raïbi
magd0uline
29-08-2005, 20:20
ghasoul ofzoiets(word ook vulkaanaarde genoemt)
dat product voor je haar
tante_Es
29-08-2005, 20:40
salaam aleikoem Leven.
Toevallig heb ik afgelopen zomer het recept van raibi gekregen....het is precies zoals die in de winkel te koop is. Als je interesse hebt PM me maar, dan stuur ik het in sha Allah op.
Wa salaam
PS. voor huisjurken kun je naar www.islamia.nl , daar zijn ze maar E 7 en ze zitten erg lekker!!!
saida_maroc87
29-08-2005, 20:59
Lieve mensen,
Ik heb een vraagje aan jullie:
Wat zijn producten uit Marokko waarvan je graag zou willen dat ze in Nederland te koop zouden zijn? Ik zelf bijvoorbeeld mis Marokkaanse huisjurken hier, die koop ik altijd op vakantie. Hier zijn ze niet verkrijgbaar en als ze er al zijn dan zijn ze hartstikke duur, terwijl je ze in Marokko voor minder dan 10 euro kan kopen.
Wat zijn de dingen die jullie altijd uit Marokko meenemen omdat ze hier niet zijn?
Denk aan kleding, hebbedingetjes maar misschien missen jullie ook bepaalde beautyproducten die hier niet zijn.
Ik vraag dit omdat mijn zus een winkel gaat openen met Marokkaanse spulletjes, en daarvoor gaat ze inkopen doen in Marokko… maar ze weet nog niet precies wat ze allemaal in het assortiment moet opnemen, dus ik hoop dat jullie haar een handje kunnen helpen! Alvast bedankt!
Liefs,
wat k hier wel zou willen halen zijn van die typische marokkaanse sandalen en marokkaanse kleding.... als je dat hier in nl zou kunnen kopen zou k echt halen.....
Badriya
ladyalhouceima
10-04-2009, 20:40
producten met argaan olie der in zoals savon el beldi vindt die nergens nog in belgie als nl
extreem.inalles
10-04-2009, 20:42
die groene (24uur)lipstick die rood word als je m op doet. :D
ik zou eens een kijkje nemen in brussel, daar is werkelijk ALLES te koop,
kijkt eens goed rond en ze zullen er ongetwijfeld zaken verkopen die je weinig of niet in nederland hebt
ps: degelijke sfifa en andere fournituren daar is véél vraag naar
je kan bv een winkel openen waar meiden jurken kunnen huren enz...
genoeg om uit te kiezen
©2000-2013 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.