Bekijk originele versie : Ik Verveel Me!!!
RiFFia_GirLie
29-03-2003, 21:24
Origineel gepost door Masriya
:kwaad:
Ahhhh
er is een leuke film op v8 dus als je die gaat kijken zal je vast en zeker niet meer vervelen
:blauwkus::zwaai:
lala_fatima
29-03-2003, 21:27
ik verveel me ook dodelijk man..
tv kijken kan niet, want mijn ouders kijken naar al jazeera en op andere tv zitten me broertjes playstation te spelen en ik mag niet meedoen:huil:
dus hier zit ik me dus dodelijk te vervelen :D
RiFFia_GirLie
29-03-2003, 21:30
Origineel gepost door lala_fatima
tv kijken kan niet, want mijn ouders kijken naar al jazeera en op andere tv zitten me broertjes playstation te spelen en ik mag niet meedoen:huil:
hahahaha
miskiena:blauwkus:
pssssst kom naar die gele speeltuin ik sta dar op je te wachten dan gaan we samen glijbanen :D
lala_fatima
29-03-2003, 21:35
pssssst kom naar die gele speeltuin ik sta dar op je te wachten dan gaan we samen glijbanen :D haha...we moeten een keer afspreken :D op welke school zit je eigelijk?
i.c.a---> ILLIGALE CEL ALLACHTOONHEID :bril:
en jij?
maarruh... ik sta daar alleen ingeschreven hoor, ik spijbel 3 dagen per week STANDAARD :bril:
dont ask me why :D
lala_fatima
29-03-2003, 21:49
i.c.a---> ILLIGALE CEL ALLACHTOONHEID :bril:
en jij?
maarruh... ik sta daar alleen ingeschreven hoor, ik spijbel 3 dagen per week STANDAARD :bril:
dont ask me why :D
ik zit op hlw---------->Hoeren Leren Wippen :stout:
hej morgen gaan we afspreken oke :D ik wil wel weten wie je bent nu
ik zit op hlw---------->Hoeren Leren Wippen :stout:
hej morgen gaan we afspreken oke :D ik wil wel weten wie je bent nu
hoeren leren wippen :D hihihi
morgen afspreken??? soerry mijn naam is koerry mijn achternaam is kees dag geile beest, sorry ik heb al met een lekkere jongen afgesproken 4 uur voor de lidl, dus als je eens 4 uur voor de lidl staat dan jij mij ziet :bril:
en owh ja ook die lekkere jongen :D
maar miskien dat niet door gaat dan jij mij daar niet ziet, jij weten wat ik altijd in speeltuin spelen glijbanen enzo jij dan gewoon komen :D
lala_fatima
29-03-2003, 22:07
hoeren leren wippen :D hihihi
morgen afspreken??? soerry mijn naam is koerry mijn achternaam is kees dag geile beest, sorry ik heb al met een lekkere jongen afgesproken 4 uur voor de lidl, dus als je eens 4 uur voor de lidl staat dan jij mij ziet :bril:
en owh ja ook die lekkere jongen :D
maar miskien dat niet door gaat dan jij mij daar niet ziet, jij weten wat ik altijd in speeltuin spelen glijbanen enzo jij dan gewoon komen :D
met welke jongen? van12 jaar ofzo:stout:
liddl :Iluvu: ik hou van liddl man
haha ja lekker goedkoop he :stout:
en nee die jongen is 15 how dare you 12???????
ik ben 14, en ga echt niet met een 12 jarige afspreken, dan voel ik me een pedofieltje :ego:
lala_fatima
29-03-2003, 22:11
hej heb je toevallig een broer :D
yeah ik heb een broer, waarom jij vragen??? :D
ps het is broerS met een S :stout:
lala_fatima
29-03-2003, 22:14
hmmm broers dus ik kan kiezen he:stout:
hoe oud zijn ze :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.