Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Diana creme+zeep

Pagina's : [1] 2

xhalimax
24-08-2005, 09:06

salaam dames wie van de dames heeft ervaring met deze creme, deze creme is bedoeld voor puisten en pigmentenvlekken op gelaat, wie van de dames heeft dit gebruikt en heeft het geholpen of niet, graag jullie antwoord hierover alvast bedankt

Kwebbel_24
24-08-2005, 10:04
hee dit ken ik niet.. ik heb ook last van pigmentvlekken ( heel licht) op mijn gezicht.... waar kan je dit halen.??

xhalimax
25-08-2005, 23:50
hoi kwebbel 24 ik heb deze gevonden op de ene site [url]www.islamia.nl en op deze site kan je die bestellen, maar heb je hier geen ervaring mee of niet want ik wil eerst weten of iemand het heeft gebruikt en of het heeft geholpen wie van de meiden die dezze creme heeft gebruikt graag jullie reactie aub groetjes

xhalimax
26-08-2005, 17:00
is er echt niemand die deze creme heeft gebruikt graag antwoord

chinwawaaaa
26-08-2005, 17:11

salaam aleikoem, de Diana Creme kun je ook via www.islamia.nl bestellen. Het is een hele goede creme...ik gebruik hem zelf ook en je huid wordt er egaler en zacht van. Het is in ieder geval het proberen waard! wa salaam

angelstyl
26-08-2005, 22:44
ik heb hem ook geprobeert hij werkt wel tegen pigment vlekken en zo je ziet het resultaat heel snel! wa selaam!

xhalimax
27-08-2005, 16:14
heel erg bedankt voor jullie reactie

xhalimax
27-08-2005, 23:33
hoi meiden hoe hebben jullie betaald, op islamia site vragen ze of je met visa kaart of masterkaart kan betalen hoe hebben jullie betaald, ik vindt het vreemd dat je vooruit moet betalen. graag jullie antwoord. wa salaam

3aksha
28-08-2005, 18:28
ik heb ene lunetta creme gebruikt, maar lijkt hetzelfde als deze, maar deze creme via dermatoloog gehad en werkt niet echt snel, na een paar weken zie je pas resultaat, wil deze ook wel proberen

chinwawaaaa
29-08-2005, 09:08
salaam aleikoem, Op islamia.nl kun je je aanmelden, en dan voor vooruitbetalen kiezen. Je krijgt dan een formuliertje waar het rekeningnr op staat en dan kan je via overschrijving betalen. Voor hen is t moeilijk om niet via vooruitbetalen te werken, want er komen ook veel nepbestellingen binnen en is het dus niet nodig om de spullen op te sturen. Maar ze zijn betrouwbaar en je hebt het snel in huis! PS. Let op dat je hoofdletters in tikt bij "country code" dus NL en niet nl, anders maakt ie een rekenfoutje... wa salaam

xhalimax
29-08-2005, 09:18
salaam aleikoem bedankt , ik heb al een bestelling geplaatst en het is soepel verlopen, mijn engels is niet echt goed, maar toch goed gelukt en hopen maar dat ik de bestelling snel thuis krijg. bedankt shinwawaaa voor je uitleg groetjes

chinwawaaaa
29-08-2005, 09:44
wa aleikoem salaam, graag gedaan xhalimax! thats where sisters are for!

cheima
30-08-2005, 11:34
Deze creme is dus ook heel goed geschikt voor acne? is dit een soortgelijke als de Diane-pil. Helaas slik ik de pil al bijna een jaar niet meer, wil graag zwanger worden. En omdat ik al lange tijd last heb van acne is dit mischien wat voor mij? Vraag ik me ook af?

tante_Es
31-08-2005, 10:41
weet ik niet eigenlijk, maar tis wle goed tegen puistjes ensjow

xhalimax
31-08-2005, 22:29

salaam shinwawaaa ik heb een vraagje die creme van diana het is een rare creme het lijkt niet op een creme meer op een zalf, en er staat dat je die alleen savonds op je gezicht moet smeren als je naar bed gaat en dat je de zonlicht moet vermijden , maar waarom niet overdag dat snap ik niet. en hoe lang duurt het voor je het resultaat ziet groetjes xhalimax

Pagina's : [1] 2