Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : allemaal kijken!!!

Pagina's : [1] 2 3 4

Samiratoen
29-03-2003, 20:22

Film 15.35: spoor 1 Synopsis Benjamin, een scholier, gaat met zijn viideocamera op zoek naar de waarheid achter een tragisch ongeval. Als de waarheid tegengesteld is aan zijn verwachtingen komt hij voor een dilemma te staan. Kijk voor verdere informatie op www.bnn.nl Producent IDtv Drama Schrijver Robert Jan Overeem / Anton Smit Regisseur Marcel Hensema Tim Oliehoek Omroep BNN Premiere 19 april 2003 Cast en Crew Marijn Klaver, Charlie Dagelet, Youssef Bchiri, Caro Lenssen, Özlem Solmaz, Myrthe van Pelt, Loubna Belfkih, Nourddine Mastouri, Hicham Mohafid, Malou Gorter, Ronald Top, Hans van Hechten, Damien Hope Fikria el Abbouri, Rob Das, Har Smeets, Marijke Frijlink, Winston Rodriguez en Jeroen Pauw

Masriya
29-03-2003, 20:25
wie wat waar???

Samiratoen
29-03-2003, 20:25
BNN´s eerste telefilm 15.35: Spoor 1 gaat over een tragisch treinongeluk. Tijdens een ruzie tussen een groep meiden valt er eentje van het perron en komt onder een trein. Ze overlijdt enige uren later in het ziekenhuis. Is het meisje, Fatima, geduwd door Kim, Esra of Soraya, een van de andere drie meisjes? De drie meiden worden in elk geval in voorlopige hechtenis genomen. Op het lokale nieuws wordt het tragische incident breed uitgemeten. Het zou het trieste dieptepunt van toenemende spanningen tussen verschillende culturele groepen op het Hugo de Groot College zijn. Daardoor is de school al eerder in het nieuws geweest en daarmee heeft de school ook zijn slechte naam gekregen. Benjamin, ook een leerling van het Hugo de Groot College, vindt de berichtgeving van de lokale omroep verkeerd. Volgens hem heeft het incident niets te maken met culturele tegenstellingen en steekt er meer achter. Hij krijgt toestemming van de lokale omroep om een reportage over het incident te maken. Hij krijgt daarbij hulp van zijn klasgenoten Mo en Dila, het zusje van een van de mogelijke daders. Misschien kunnen zij van binnenuit nieuw licht op de zaak werpen en de ware toedracht boven water krijgen. Was het een ongeluk of is Fatima inderdaad geduwd? Benjamin, Mo en Dila proberen zoveel mogelijk betrokkenen, vrienden en bekenden van Fatima en de drie andere meisjes te interviewen; de interviews vinden plaats met een (soms verborgen) camera. Geleidelijk komen ze achter de waarheid, een waarheid, die nog schokkender blijkt te zijn dan ze ooit hadden kunnen vermoeden... http://217.170.40.25/pix/gids/spoor1/spoor4.jpg http://217.170.40.25/pix/gids/spoor1/spoor2.jpg http://217.170.40.25/pix/gids/spoor1/foto1535.jpg Cast/ Presentatie De onderzoekers: Benjamin - Marijn Klaver (Blauw Blauw, Stichting 40-45, Geef maar mij een boek, Burger Inn-geweld) Dila - Charlie Dagelet (Bergen Binnen, Villa Achterwerk en de Parade) Mohammed - Youssef Bchiri Mogelijke daders: Kim - Caro Lenssen (De Zwarte Meteoor, Spangen, Het Negende Uur, Meiden van de Wit) Esra - Özlem Solmaz (Roos & Rana) Soraya - Myrthe van Pelt Het slachtoffer : Fatima - Loubna Belfkih broers van het slachtoffer: Hassan - Nourddine Mastouri Mustafa - Hicham Mohafid Uitzendschema 15.35: Spoor 1 is op zaterdag 19 april om 20.30 uur te zien bij BNN op Ned. 2. Maar - en dit is best wel uniek - voorafgaand aan de tv-première draait de film vanaf 27 maart in verschillende bioscopen in het land. Zo´n release betekent dus wel dat de film zeker de moeite waard is!

Samiratoen
29-03-2003, 20:29
klik hier voor een voorproefje!! mms://media.omroep.nl/bnn/bnn.nl/spoor1.wmv

OuJdIa_L
29-03-2003, 20:34

LIJKT MIJ INTERASSANT!!!! IK GA KIJKEN!!!!!

missbadria18
29-03-2003, 20:44
IK GA ZEKER OOK KIJKEN BEDANKT VOOR DE INFO KISSES

iKrAmInOe
29-03-2003, 21:09
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik ken een van die spelerssssssssssssssss zo dat word kijken he komt de hele film op tv??????

Samiratoen
29-03-2003, 21:11
jep...de heeeleeee film :D dit was een klein stukje ;)

iKrAmInOe
29-03-2003, 21:15
dat word kijken die dag ga ik speciaal niet naarbuiten het is toch op een zaterdag? ff op me kalander schrijven. doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Angeltje
29-03-2003, 23:55
Hahahaha wat grappig, hebben jullie hier nou ook een topic over geopend!!! Voor degene die het niet begrijpen, ik ben dat meisje met die hoofddoek! :D

Samiratoen
29-03-2003, 23:57
Origineel gepost door Angeltje Hahahaha wat grappig, hebben jullie hier nou ook een topic over geopend!!! Voor degene die het niet begrijpen, ik ben dat meisje met die hoofddoek! :D ojaaaaaaaaaa :D ik zie het aan je foto's op cu2 ;) zo leeeeeeeeeeeeeeeeeeukkk!! :hoera: maar he... hoe ben je daar terecht gekomen..?! ik wil namelijk ook acteren...:(

Angeltje
30-03-2003, 00:01
Hey Satoentje, Wie ben jij eigenlijk?? Ben wel benieuwd, stuur me anders effe een PM

Samiratoen
30-03-2003, 00:03
ik ben just a normal girl...:D hoezo? :stout:

Angeltje
30-03-2003, 00:03
Origineel gepost door Satoentje ojaaaaaaaaaa :D ik zie het aan je foto's op cu2 ;) zo leeeeeeeeeeeeeeeeeeukkk!! :hoera: maar he... hoe ben je daar terecht gekomen..?! ik wil namelijk ook acteren...:( Via oi-mundo casting

Samiratoen
30-03-2003, 00:05

Origineel gepost door Angeltje Via oi-mundo casting moet ik me daar inschrijven..!? waar ligt dat? hoe kom ik in contact met ze? kost het inschrijven nog geld?! :D

Pagina's : [1] 2 3 4