Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Souf souf habibi!!

Samiratoen
29-03-2003, 20:19

SHOUF SHOUF HABIBI! ( kijk, kijk schatje) Opnames gestart van nieuwe Nederlandse komedie. In de eigentijdse en snelle komedie SHOUF SHOUF HABIBI! staat de 20-jarige Ap centraal. Deze, in Nederland geboren, Marokkaan doet verwoede pogingen zijn grote dromen te verwezenlijken, maar weet zich iedere keer weer in de nesten te werken. Shouf Shouf Habibi is een dynamische film met snelle, puntige dialogen en veel actie. Daarnaast kent de film een groot aantal momenten van ontroering, reflectie en poëzie. De film geeft een eerlijk en vooral humoristisch beeld van de belevenissen en avonturen van een aantal hedendaagse Marokkanen en Nederlanders. De film is een gezamenlijk project van acteur Mimoun Oaïssa en scenarist/regisseur Albert ter Heerdt. De cast van Shouf Shouf Habibi! bestaat o.a. uit: Mimoun Oaissa, Touriya Haoud, Tanja Jess, Najib Amhali, Winston Gerschtanowitz, Leo Alkemade, Mimoun Ouled Radi, Bridget Maasland, Mohammed Chaara, Peter Heerschop, Ruben van der Meer, Tara Elders, Frank Lammers e.v.a. De financiers van de film zijn: Nederlands Fonds voor de Film, Rotterdams Film Fonds, Stichting DOEN, VARA televisie en het Stimuleringsfonds voor Culturele Omroep Producties. Theorema Films produceert de film en Universal Pictures (Benelux) en Independent Films brengen de film uit. en natuurlijk gaan wij allemaaaaaal kijken he..;)

nour_el_3oejoen
29-03-2003, 20:20
IK KAN NIET W8EN TOT DIE UIT IS...WIL 'M ZO GRAAG SJIEN..:D

Chaimaa
29-03-2003, 20:20
Zoef Zoef t haasje :bril: CousCous Tzatziki :boogie:

Samiratoen
29-03-2003, 20:36
of...19 april...;) mms://media.omroep.nl/bnn/bnn.nl/spoor1.wmv

MissChica
29-03-2003, 21:07

Me nichtje heeft hem al gezien in antwerpen en ze vond het een leuke film binnenkort ga k met haar mee naar belgiê dan kan k hem alvast daar kijken hahaha :zwaai:

Chaimaa
29-03-2003, 21:31
Origineel gepost door Naoual_Tetouania Hij is daar nog helemaal niet uit hoor.. hey nenoesa :zwaai:

MissChica
29-03-2003, 21:51
Echt wel ergens in belgiê is ie uit k weet nie meer waar k d8 dat ze antwerpen zij maar wel in belgiê en ze gaat heus nie liegen tegen me !

Dunya_Tangaouia
29-03-2003, 22:09
Origineel gepost door MissChica Echt wel ergens in belgiê is ie uit k weet nie meer waar k d8 dat ze antwerpen zij maar wel in belgiê en ze gaat heus nie liegen tegen me ! het kan niet dat hij uit al uit is,misschien is is al uit maar dan met hele andere acteurs er in ik ken die jongen persoonlijk die er in speelt en ze zijn nu nog bezig met draaien van de film.en als de film klaar is moet hij nog gemonteerd worden en dat duurd ook nog wel eve dus het is onmogelijk dat hij al in belgie uit is. just some talk

MissChica
29-03-2003, 22:16
I dono me nichtje zei gewoon k ben naar de film shoef shoef habibi geweest en hij komt hier pas rond april mei uit dat zei ze me meer nie en dat ze in belgiê was !

Dunya_Tangaouia
29-03-2003, 22:19
oo zijn ze nu al zo snel klaar met draaien dan,het is onmogelijk dat ie in belgie uit is want ze zijn nog aan het monteren en die jongen zij zelf 11sept in de bios maarre die film casablanca is die in NL te zien dan.

saidaaatje
29-03-2003, 22:35
hij is nog niet klaarr.....zijn nog bezig met de montage...hij komt inderdaad pas op 11 september uit...hoe cru t ook klinkt...toevallig is 11 september dan op een donderdag---->premiere-avond

Chaimaa
30-03-2003, 17:36
Origineel gepost door Naoual_Tetouania Nee ze zijn al wel klaar met draaien....... En MissChica, hij is niet uit in Belgie. Jij hebt t waarschijnlijk over de film 'Casablanca'. He chaimoesa :zwaai: just wanted 2 say hi babe :cool: :zwaai: