Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : shirley creme

Pagina's : [1] 2 3 4

katrientje
23-08-2005, 20:12

beste allemaal , ik heb een vraagje er is een creme in marokko verkrijgbaar genaamd new shirley creme schijnt goed te zijn tegne pigmentvlekken en donkere plekken op je gezicht en voor puistjes het heeft een lasereffect en het kost 60 dirham en ik vroeg me af of het oook innederland verkrijgbaar was??? ik hoop dat jullie me kunnen helpen kusje katrien

etjaaf
23-08-2005, 21:02
salaam meid je kan het kopen op de zwart markt in beverwijk je moet dan goed kijken bij de arabische kraampjes daar kan je ze vinden

metalsiaforlife
23-08-2005, 21:16
ook bij verschillende marokaanse winkels is het verkrijgbaar

Missrapster
23-08-2005, 21:19
60 dirham????:confused: kheb die creme dit jaar ook gekocht voor 8 dirham...kweet nie waar jij woont,maar kheb nog geen ene creme in marokko gezien voor 60 dirham

charmedone
23-08-2005, 23:25

klopt het dat het ene blekende effect heeft

sexywoman
23-08-2005, 23:47
60 dirham????:confused: kheb die creme dit jaar ook gekocht voor 8 dirham...kweet nie waar jij woont,maar kheb nog geen ene creme in marokko gezien voor 60 dirhamsorry schat, maar bij ons krijg je nog duurdere cremes dan voor 60dirham, alles wat je hier krijgt, krijg je daar ook, en daar moet je voor betalen, maar dan bedoel ik wel in echte winkels net als hier, niet op de markt of zo :hihi: .....

meknessia86
24-08-2005, 00:07
60 dirham????:confused: kheb die creme dit jaar ook gekocht voor 8 dirham...kweet nie waar jij woont,maar kheb nog geen ene creme in marokko gezien voor 60 dirham Idd ik schrok ook al toen ik 60 dirham las, maaaaaaaaaaar je hebt in Marokko wel degelijk cremetjes die veeeeeeeeeeel duurder zijn dan 60 dirham, maar shirley niet!

sakina22
24-08-2005, 09:56
ook bij verschillende marokaanse winkels is het verkrijgbaar waar dan??

Kwebbel_24
24-08-2005, 10:18
en helpt het echt.. wie heeft het geprobeerd.

salwa23
24-08-2005, 11:19
dames ik zou als ik jullie was geen shirley gebruiken er zit veel chemische troep in je gezicht huid gaat er kapot van als je altijd gebruikt ik heb een programma er over gezien en in NL is het verboden om het te verkopen als je het gezicht van sommige vrouwen zag op foto echt erg gewoon dus dames denk goed na :(

sakina22
24-08-2005, 12:09
dames ik zou als ik jullie was geen shirley gebruiken er zit veel chemische troep in je gezicht huid gaat er kapot van als je altijd gebruikt ik heb een programma er over gezien en in NL is het verboden om het te verkopen als je het gezicht van sommige vrouwen zag op foto echt erg gewoon dus dames denk goed na :( ooh... ewa dan voor andere lichaamsdelen..

fatima_Z
24-08-2005, 12:26
dames ik zou als ik jullie was geen shirley gebruiken er zit veel chemische troep in je gezicht huid gaat er kapot van als je altijd gebruikt ik heb een programma er over gezien en in NL is het verboden om het te verkopen als je het gezicht van sommige vrouwen zag op foto echt erg gewoon dus dames denk goed na :( Mijn tante gebruikt het jal een hele tijd...bij haar is niks aan de hand.

salwa23
24-08-2005, 12:52
ooh... ewa dan voor andere lichaamsdelen.. ook niet

sakina22
24-08-2005, 13:00
ook niet dan vraga ik me af wat er in zit... weetje ik ga het kopen en zelf onderzoeken.. mocht het echter giftige chemicalien bevatten....dan zal k neit gebruiken alvast bedankt meid :kus:

Omina
24-08-2005, 20:47

Man doe is effe normaal, je gaat toch geen shirley voor je gezicht gebruiken, is giftig als ik weet niet wat en lelijk ook, de nicht van mijn zwager in marokko waar ze woont gebruikt het elke dag als ze naar buiten gaat om te shoppen, ze wil heeeeeeeeeeeeeeel graag spierwit zijn en dat lukt haar ook nog, want als ze de deur uit gaat herken je haar voor geen meter, zo bleek en wit lelijk dat haar gezicht dan is, uuuuhhhhhhh als ik daar aan denk

Pagina's : [1] 2 3 4