Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Irak gaat de oorlog winnen!

Pagina's : [1] 2 3

jihad008
29-03-2003, 19:08

Dag mensen, Ik zelf denk dat de amerikanen zich heel erg vergissen. Ik denk dat de irakezen de oorlog gaan winnen en dat die amerikaanse arrogantie omgezet word in schaamte. De amerikanen gaan het heel moeilijk krijgen in Bagdad. :giechel:

K_Prone
29-03-2003, 19:16
Insjallah, ze onderschatten iedere tegenstander. Het beste scenario is zelfs dat saddam en zijn hele familie een hartaanval krijgen. Dan zijn we af van alle arogantie in de wereld, bush kan dan oprotten en plaats maken voor een democraat.

sabria2000
29-03-2003, 20:28
INSHALLAH GAAN ZE WINNEN JE MOET NIET VERGETEN DAT HUN ALLAH SWT KENNEN EN DE AMERIKANEN NIET

praatjes
29-03-2003, 22:32
Amerikanen winnen alles op gebieden als, het schenden van mensenrechten, millieu vervuilen, armoede verspreiden, het bewaren van onvrede, haat zaaien en het uitroeien van bevolking groepen.

laboudanda
29-03-2003, 22:39

Ik hoop dat ze SADDAM en Bush samen in 1 WC pot stoppen.. Laat ze maar lekker uitvechten... Maar die man die ze daar ook bij stopten, had vergeten de stopwatch klaar te zetten. Maar jah volgens de digital series inc moet reveal erg opletten met die stopwatches en toen ging bush ook schreeuwen tegen reveal enzo maar die man met stopwatch ging naar saddam toe en gaf hem een kusje op zijn hand en wang enzo...........maar saddam werdt rood en ging huilen bush ging hem troosten met z'n apenkop toen moest saddam lachen en was hij weer blij. LISTO! Moraal: er was geen moraal you bastards! Buh bye!

hanibal
30-03-2003, 01:47
Origineel gepost door misantazaghin Insjallah, ze onderschatten iedere tegenstander. Het beste scenario is zelfs dat saddam en zijn hele familie een hartaanval krijgen. Dan zijn we af van alle arogantie in de wereld, bush kan dan oprotten en plaats maken voor een democraat. Nee niet alle arogantie, want jij bent er nog steeds. Plus democratie is niet te verenigen met islam, en dus verwerpelijk. Daarom worden de moslims al jaren lang vernederd, omdat de islam de grootste dreiging vormt voor democratie. Saddam Houssein had je jaren geleden moeten vervloeken, om dat nu pas te doen is hypocriet.

abdoel6666
30-03-2003, 12:33
Origineel gepost door Corrie De amerikanen gaan niet verliezen, het enige wat we kunnen doen is heel hard hopen dat het zo snel mogelijk en met zo min mogelijk slachtoffers over is......... De amerikanen zijn qua wapentuig het machtigste land op aarde, ze hebben genoeg om de aarde wel 100 keer te vernietigen........ Irak is een peuleschil daarmee vergeleken, het enige waar het ze nu om gaat is zo min mogelijk slachtoffers maken voor hun imago(niet uit mededogen), daarom duurt het langer.......... Halen ze de fluwelen handschoentjes af(want hoe afschuwelijk het ook is, dit is zacht....) dan gaat irak plat............... Dan gaat ook de hele wereld wereld plat, incluief het zionistische land nederland. Dan zal nergens te wereld een westerling meer veilig zijn. Dan zullen er acties komen waar de twin tower actie niets bij vergeleken is.

abdoel6666
30-03-2003, 12:57
Origineel gepost door mydefinition **** you abdoel De waarheid is hard.........En dat taal gebruik, gebruik je maar lekker bij je moer........

abdoel6666
30-03-2003, 12:59
Origineel gepost door mydefinition 1 aanslag in nederland en ik begin ook met aanslagen met velen met mij Hahahahahahahahah, je moet niet zo veel naar bassie en adriaan kijken.

hardtodrive
30-03-2003, 13:32
IK GUN HET ZE VAN HARTE. MAAR IK GELOOF ER NIET IN. DEZE GASTEN GAAN GEWOON DOOR MET HUN CAMPAGNE. IK HOOP ECHT DAT AMERIKANEN EN HUN BRITSE SLAVEN EEN GROTE VERLIEZEN KUNNEN INCASSEREN ZODAT MEN ZO SNEL MOGELIJK UIT IRAK OPROT. IK HOOP DAT HET ZO SNEL MOGELIJK GEBEURT. IK HEB HET ERG TE DOEN MET DIE ARME IRAKEZEN. ZE HEBBEN GEEN ETEN EN DRINKEN EN KREGEN IEDER DAG BOMMEN OP HUN DAK TE VERWERKEN.

abdoel6666
30-03-2003, 13:32
Origineel gepost door mydefinition abdoel als je aanslagen wilt plegen kun je die het beste op charon doen dat is het enige wat de palastijnen helpt. hij is de directe oorzaak. aanslagen op al de joodse leiders die de palastijnen willen onderdrukken. dat helpt de palastijnen maar een aanslag in nederland i s niet zin vol. het wekt alleen maar agressie van de nederlanders terug. nederland onderdrukt de palastijenen niet. Jij begrijpt de logica van mijn vorige reactie niet. Corrie had het over dat Amerika heel irak en de hele wereld plat kan gooien. Daarop was mijn reactie als het zover komt dat ook nederland van de aard bodem geveegd zal worden. Dat beseffen een hoop nederlanders niet. Daarnaast staat de nederlandse bevolking ook buiten het geen wat er in Palestine en Irak gebeurd. Vele vinden het schandalig zelfs. De kwade geesten in dit land zitten in de politiek, en deze honden dienen te worden aangepakt.

Kingofmaroc
30-03-2003, 15:59
Origineel gepost door praatjes Amerikanen winnen alles op gebieden als, het schenden van mensenrechten, millieu vervuilen, armoede verspreiden, het bewaren van onvrede, haat zaaien en het uitroeien van bevolking groepen. je haalt de woorden uit mijn mond ;)

MoDaMsCrO
30-03-2003, 20:54
Origineel gepost door jihad008 Dag mensen, Ik zelf denk dat de amerikanen zich heel erg vergissen. Ik denk dat de irakezen de oorlog gaan winnen en dat die amerikaanse arrogantie omgezet word in schaamte. De amerikanen gaan het heel moeilijk krijgen in Bagdad. :giechel: WAAR DENK JIJ HEEN? WAT DENK JE NOU WEL? DENK JE NOU ECHT DAT IRAQ GAAT WINNEN? SJOOONNNGEEEE JOONNNGGEEEE!!!! tuurlijk winnen ze de oorlog niet! Ze hebben geen ene moer aan wapens en helemaal nix aan strategie! Ik hoop wel dat ze gaan winnen maar hopen is niet dat het ook waar komt! Jullie mensen denken ook nog echt dat die irakezen gaan winnen sjonnngeeeeee kijk in de reality mennnn!!!

abdoel6666
31-03-2003, 00:41
Origineel gepost door MoDaMsCrO WAAR DENK JIJ HEEN? WAT DENK JE NOU WEL? DENK JE NOU ECHT DAT IRAQ GAAT WINNEN? SJOOONNNGEEEE JOONNNGGEEEE!!!! tuurlijk winnen ze de oorlog niet! Ze hebben geen ene moer aan wapens en helemaal nix aan strategie! Ik hoop wel dat ze gaan winnen maar hopen is niet dat het ook waar komt! Jullie mensen denken ook nog echt dat die irakezen gaan winnen sjonnngeeeeee kijk in de reality mennnn!!! De irakezen hebben een geloof wat ze sterk maakt. Daarnaast wie heeft ooit gedacht dat amerika na ruim 8 jaar oorlog kruipend vietnam zou verlaten.

bouchra_zraktia
31-03-2003, 09:49

Ja sadam gaat winnen en geschiedenis schrijven hij is de enige die op komt voor zich zelf.Het is wel waar dat hij zijn eigen volk mishandelt maar niemand heeft het recht om hem zijn eigen land uit te sturen.

Pagina's : [1] 2 3