Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : DJ in VS geschorst na beledigen islam!!!

Pagina's : [1] 2 3 4

Yosefa1985
23-08-2005, 18:51

Radiocommentator geschorst omdat hij islam 'terroristische organisatie' noemt 07:42:33 WASHINGTON - De Amerikaanse radiocommentator Michael Graham is door zijn werkgever, Disney, geschorst nadat hij de islam in een uitzending een ,,terroristische organisatie" had genoemd. Het CAIR (Council on American-Islamic Relations), een Amerikaans-islamitische belangenorganisatie, heeft sterk geprotesteerd tegen de woorden van Graham. Het reageerde tevreden op de schorsing. Graham (42) heeft geweigerd zich publiekelijk te verontschuldigen. ,,Ik vind het absoluut schandalig dat de pressie van een belangenorganisatie als het CAIR kan leiden tot het verlaten van het recht op vrijheid van meningsuiting", aldus de commentator. Tijdens een uitzending van 25 juli verklaarde Graham op WMAL-AM, een radiozender in Washington: ,,Het probleem is niet het extremisme. Het probleem is de islam. We zijn in oorlog met een terroristische organisatie die islam heet". Op 29 juli liet de radiozender weten de uitzending van het programma Talk Radio te staken. ,,Talk Radio is een uitstekend platform voor de bespreking van belangrijke maatschappelijke onderwerpen. De uitspraken van Michael Graham op 25 juli hebben de grenzen echter overschreden, en hij is geschorst voor de duur van een intern onderzoek", aldus Chris Berry, de voorzitter van het radiostation. ,,We vinden geen enkel excuus voor hem en achten zijn verklaringen onverantwoordelijk", zo luidde het nog. http://www.standaard.be/nieuws/buitenland/index.asp?Snel=1&ArticleID=DMF23082005_005 EIGEN SCHULD!!! :banana:

an3sdej
23-08-2005, 18:56
Toch goed hè van een westers land. Ik heb nog nooit gehoord dat in een Arabisch of ander islamitisch land er opgetreden werd tegen het uiten van bijv. anti-christelijke praatjes.

Madelon
23-08-2005, 18:59
Toch goed hè van een westers land. Ik heb nog nooit gehoord dat in een Arabisch of ander islamitisch land er opgetreden werd tegen het uiten van bijv. anti-christelijke praatjes. Inderdaad een goede beslissing. Ik ben bang dat in een islamitisch land juist aangemoedigd wordt om anti-christelijke praatjes te houden.

Topica
23-08-2005, 19:00
Hij heeft gewoon gesproken hoe ook andere Amerikanen denken. Ze weten niks over de Islam en kennen geen Moslims, maar alles wat ze van hun propagandamachine (media) binnen krijgen nemen ze voor waarheid. Hij is een slechts een slachtoffer van Grote terroristen als Bush, Wolfw., Dick, Rums. Etc.

Yosefa1985
23-08-2005, 19:02

wie geeft mij hier nou weer rode puntjes om? :jammer:

Huey
23-08-2005, 19:03
Hij heeft gewoon gesproken hoe ook andere Amerikanen denken. Ze weten niks over de Islam en kennen geen Moslims, maar alles wat ze van hun propagandamachine (media) binnen krijgen nemen ze voor waarheid. Hij is een slechts een slachtoffer van Grote terroristen als Bush, Wolfw., Dick, Rums. Etc. Meneer de Amerika kenner :hihi:

Madelon
23-08-2005, 19:08
Tja... je kunt dat woordje Islam en moslims ook vervangen door allerlei andere woorden hoor. Hij heeft gewoon gesproken hoe ook andere Amerikanen denken. Ze weten niks over de Islam en kennen geen Moslims, maar alles wat ze van hun propagandamachine (media) binnen krijgen nemen ze voor waarheid. Hij heeft gewoon gesproken hoe ook andere Moslims denken. Ze weten niks over Homofilie en kennen geen Homo's, maar alles wat ze van hun propagandamachine (Koran) binnen krijgen nemen ze voor waarheid. Het verschil zit hem hierin: Amerikanen respecteren de moslims in hun land terwijl de moslims homofilie niet accepteren... niet in Amerika...nergens. Misschien doet in dit geval een goed voorbeeld goed volgen.

Topica
23-08-2005, 19:12
Het verschil zit hem hierin: Amerikanen respecteren de moslims in hun land terwijl de moslims homofilie niet accepteren... niet in Amerika...nergens. Misschien doet in dit geval een goed voorbeeld goed volgen. Woorden veranderen die totaal verschillend zijn, daar ga je mij niet van overtuigen. Feit blijft, veel Amerikanen weten niks over Islam. Terwijl Moslims weten wat homofolie inhoudt.

Cyberman
23-08-2005, 19:13
Radiocommentator geschorst omdat hij islam 'terroristische organisatie' noemt 07:42:33 WASHINGTON - De Amerikaanse radiocommentator Michael Graham is door zijn werkgever, Disney, geschorst nadat hij de islam in een uitzending een ,,terroristische organisatie" had genoemd. Het CAIR (Council on American-Islamic Relations), een Amerikaans-islamitische belangenorganisatie, heeft sterk geprotesteerd tegen de woorden van Graham. Het reageerde tevreden op de schorsing. Graham (42) heeft geweigerd zich publiekelijk te verontschuldigen. ,,Ik vind het absoluut schandalig dat de pressie van een belangenorganisatie als het CAIR kan leiden tot het verlaten van het recht op vrijheid van meningsuiting", aldus de commentator. Tijdens een uitzending van 25 juli verklaarde Graham op WMAL-AM, een radiozender in Washington: ,,Het probleem is niet het extremisme. Het probleem is de islam. We zijn in oorlog met een terroristische organisatie die islam heet". Op 29 juli liet de radiozender weten de uitzending van het programma Talk Radio te staken. ,,Talk Radio is een uitstekend platform voor de bespreking van belangrijke maatschappelijke onderwerpen. De uitspraken van Michael Graham op 25 juli hebben de grenzen echter overschreden, en hij is geschorst voor de duur van een intern onderzoek", aldus Chris Berry, de voorzitter van het radiostation. ,,We vinden geen enkel excuus voor hem en achten zijn verklaringen onverantwoordelijk", zo luidde het nog. http://www.standaard.be/nieuws/buitenland/index.asp?Snel=1&ArticleID=DMF23082005_005 EIGEN SCHULD!!! :banana: Hij heeft gelijk! Hij sprak voor het Amerikaanse regering. In ieder geval, voor zulke gasten heb ik respect, niet zoals die scheinheiligerds, die zulke dingen in hun harten verbergen. Cyberman.

Topica
23-08-2005, 19:14
Hij heeft gelijk! Hij sprak voor het Amerikaanse regering. In ieder geval, voor zulke gasten heb ik respect, niet zoals die scheinheiligerds, die zulke dingen in hun harten verbergen. Cyberman. I feel you, ga zo door.

Madelon
23-08-2005, 19:15
Woorden veranderen die totaal verschillend zijn, daar ga je mij niet van overtuigen. Feit blijft, veel Amerikanen weten niks over Islam. Terwijl Moslims weten wat homofolie inhoudt. Ook veel amerikanen weten veel over Islam. En alle moslims denken dat homofilie een ziekte is... Natuurlijk "weet" je dan precies wat homofilie inhoud... hoe kon ik dat vergeten... :(

Crumb
23-08-2005, 19:16
Radiocommentator geschorst omdat hij islam 'terroristische organisatie' noemt 07:42:33 WASHINGTON - De Amerikaanse radiocommentator Michael Graham is door zijn werkgever, Disney, geschorst nadat hij de islam in een uitzending een ,,terroristische organisatie" had genoemd. Het CAIR (Council on American-Islamic Relations), een Amerikaans-islamitische belangenorganisatie, heeft sterk geprotesteerd tegen de woorden van Graham. Het reageerde tevreden op de schorsing. Graham (42) heeft geweigerd zich publiekelijk te verontschuldigen. ,,Ik vind het absoluut schandalig dat de pressie van een belangenorganisatie als het CAIR kan leiden tot het verlaten van het recht op vrijheid van meningsuiting", aldus de commentator. Tijdens een uitzending van 25 juli verklaarde Graham op WMAL-AM, een radiozender in Washington: ,,Het probleem is niet het extremisme. Het probleem is de islam. We zijn in oorlog met een terroristische organisatie die islam heet". Op 29 juli liet de radiozender weten de uitzending van het programma Talk Radio te staken. ,,Talk Radio is een uitstekend platform voor de bespreking van belangrijke maatschappelijke onderwerpen. De uitspraken van Michael Graham op 25 juli hebben de grenzen echter overschreden, en hij is geschorst voor de duur van een intern onderzoek", aldus Chris Berry, de voorzitter van het radiostation. ,,We vinden geen enkel excuus voor hem en achten zijn verklaringen onverantwoordelijk", zo luidde het nog. http://www.standaard.be/nieuws/buitenland/index.asp?Snel=1&ArticleID=DMF23082005_005 EIGEN SCHULD!!! :banana: http://www.digg.be/movie.php?id=471

Topica
23-08-2005, 19:17
Ook veel amerikanen weten veel over Islam. En alle moslims denken dat homofilie een ziekte is... Natuurlijk "weet" je dan precies wat homofilie inhoud... hoe kon ik dat vergeten... :( Mij val je in ieder geval niet tot last als je homo / lesbie bent. Ik heb nooit problemen met ze gehad.

Madelon
23-08-2005, 19:20
Mij val je in ieder geval niet tot last als je homo / lesbie bent. Ik heb nooit problemen met ze gehad. ik ook niet :D

Topica
23-08-2005, 19:22

ik ook niet :D Dus jij kunt niet toegeven dat jij een fout beeld over me had?

Pagina's : [1] 2 3 4