Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Is het toegstaan..

Pagina's : [1] 2

abdel_malik
23-08-2005, 17:21

om tijdens de ramadan na het vasten sexueel gemeenschap te hebben, of masturbatie? Vorige ramadan had ik namelijk de eerste paar dagen volgehouden maar daarna kon ik echt niet meer, bij elke vrouw die ik zag had ik het moeilijk. Ik heb wel gemerkt dat wanneer je in de moskee bent dat al je sexuele gedachtes verdwijnen. Ik heb echt weer zin in de ramadan, kijk er alleen een beetje tegen op om niet aan vrouwen :maf2: te denken.

sakina22
23-08-2005, 17:24
om tijdens de ramadan na het vasten sexueel gemeenschap te hebben, of masturbatie? Vorige ramadan had ik namelijk de eerste paar dagen volgehouden maar daarna kon ik echt niet meer, bij elke vrouw die ik zag had ik het moeilijk. Ik heb wel gemerkt dat wanneer je in de moskee bent dat al je sexuele gedachtes verdwijnen. Ik heb echt weer zin in de ramadan, kijk er alleen een beetje tegen op om niet aan vrouwen :maf2: te denken. na de ramadan met je echtgenote te vrijen is het toegestaan!

abdel_malik
23-08-2005, 17:28
jammer dat ik geen echtgenote heb:(

sakina22
23-08-2005, 17:31
jammer dat ik geen echtgenote heb:( ewa gujah..dan is het verboden..net zoveel als andere dingen.... probeer je dan beghda die ene maand vol te houden..liever natuurlijk helemaal niet meer...

sakina22
23-08-2005, 17:32

jammer dat ik geen echtgenote heb:( dan werd het tyd om op zoek te gaan naar een vrouwtje :hadj:

R0osje
23-08-2005, 17:36
om tijdens de ramadan na het vasten sexueel gemeenschap te hebben, of masturbatie? Vorige ramadan had ik namelijk de eerste paar dagen volgehouden maar daarna kon ik echt niet meer, bij elke vrouw die ik zag had ik het moeilijk. Ik heb wel gemerkt dat wanneer je in de moskee bent dat al je sexuele gedachtes verdwijnen. Ik heb echt weer zin in de ramadan, kijk er alleen een beetje tegen op om niet aan vrouwen :maf2: te denken. :moe:

abdel_malik
23-08-2005, 17:40
Ja ik weet niet hoe. Ik wil wel graag trouwen. De islamitische manier om een vrouw te vinden lijkt me een beetje eng. Misschien vindt het meisje me helemaal niet leuk of mooi, of andersom en dan zou ik diegene niet willen kwetsen.

abdel_malik
23-08-2005, 17:42
^Ik keek wel weg hoor maar op een gegeven moment word je in bepaalde situaties gedwongen om een vrouw aan te kijken.

sakina22
23-08-2005, 17:43
Ja ik weet niet hoe. Ik wil wel graag trouwen. De islamitische manier om een vrouw te vinden lijkt me een beetje eng. Misschien vindt het meisje me helemaal niet leuk of mooi, of andersom en dan zou ik diegene niet willen kwetsen. leer dr kennen ...met mahrem...(vindt je dat te onpersoonlijk) leer haar dan zonder mahrem kennen, en dan ook alleen maar LEREN kennen..klikt het ewa dan ga je sukhar en schaapie brengen... :)

chi
23-08-2005, 17:43
jammer dat ik geen echtgenote heb:( Bro, daarvoor hoef je niet perse getrouwd te zijn. :hihi:

sakina22
23-08-2005, 17:45
Bro, daarvoor hoef je niet perse getrouwd te zijn. :hihi: aloi :traan1: :jammer: :( :ego:

chi
23-08-2005, 17:47
aloi :traan1: :jammer: :( :ego: Nee, ik bedoel om ramadan te houden :kus:

abdel_malik
23-08-2005, 17:51
Er is toch ook een soort gebed dat je kan doen als je oprecht een vrouw zoekt om mee te trouwen?

sakina22
23-08-2005, 17:55
Nee, ik bedoel om ramadan te houden :kus: jaja..w8 maar als ik t tegen poedlina vertel :ego:

chi
23-08-2005, 17:59

jaja..w8 maar als ik t tegen poedlina vertel :ego: mag niemand weten :hihi:

Pagina's : [1] 2