Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : gek op de vriend van je vriend

saloua_lopez
29-03-2003, 18:02

STEL JE VOOR... je bent gek op de vriend van je vriend... je vriend is een soort player, en zijn vriend echt een schat van een jongen.... WAT ZOU JIJ DOEN... Niet dat het bij mij plaats vind.. maarre wat zou jij doen in zo een geval??????? :D

SaMiax
29-03-2003, 18:04
ik zou sowiezo het uitmaken als het een playertje is.. dan heb ik nix aan hem.. en als die jongen dan mij ook ziet zitten.. danneee... :stout: :hihi:

saloua_lopez
29-03-2003, 18:04
Maar ... die vriend van je kan je niet zo maar dumpen.. hij heeft je van het begin af aan gezegd... DUMP JE MIJ DAN HOEK IK JOU.!!!!!!!

Shining_Star
29-03-2003, 18:05
Origineel gepost door SoefSoef :melig:....dumpen die player..en gaan voor de schat...:melig: yep dat zou IK ook doen :rolleyes:

kickgirl
29-03-2003, 18:05

is toch duidelijk wat je moet doen? je maakt het uit met je vriend. En op een veel later termijn laten we zeggen een half jaar. Kijk je of zijn vriend ook een oog op je heeft anders niet.

SaMiax
29-03-2003, 18:06
Origineel gepost door saloua_lopez Maar ... die vriend van je kan je niet zo maar dumpen.. hij heeft je van het begin af aan gezegd... DUMP JE MIJ DAN HOEK IK JOU.!!!!!!! wahahah die is goed... komen hoeken?? kom me hoeken en dan gaan we zien wie hier twee keer word gehoekt... :stout:

Najib26
29-03-2003, 18:24
Een dubbele zonde dus :jammer:

SaMiax
29-03-2003, 18:25
Origineel gepost door Bonitaatje IK ZOU MET DIE VRIEND VAN JE VRIEND GAAN PRATEN,,,, EN HEM DUIDELIJK MAKEN DAT JE GEK BENT OP HEM OMDAT JE HEM EEN SCHAT VIND EN DUMPPPPPPPPP JE VRIENDDD VOORAL ALS HIJ EEN PLAYERRRRRRRRRRRRRRRRRRR ISSSSSSSSSSSSSSS...... yeahhhhhhhh baby... dumpen die handeL :giechel:

saloua_lopez
29-03-2003, 18:39
Origineel gepost door OujDaChicK wahahah die is goed... komen hoeken?? kom me hoeken en dan gaan we zien wie hier twee keer word gehoekt... :stout: wahahahhaha... YOU GO GIRL

Shokker7
29-03-2003, 19:16
Players bestaan niet het zijn allemaal sukkels player is een heeeeeeeeeel grote woord maar maroc people begrijpen toch geen moer.

SaMiax
29-03-2003, 19:36
Origineel gepost door Shokker7 Players bestaan niet het zijn allemaal sukkels player is een heeeeeeeeeel grote woord maar maroc people begrijpen toch geen moer. ow... EWWA ALS JIJ HET DAN ZO BETER WEEET.. LEG DAN UIT... OF HEB JE ALLEEN MAAR PRAATJES....

SaMiax
29-03-2003, 20:01
Origineel gepost door SoefSoef alleen maar praatjes zo te zien...:giechel: ja ik denk het ook want hij/zij reageert niet :rolleyes: ewa ma3lishhh ik zet soms ook van die bullshit hier zodat mijn aantal berichtjes wat hoger gaaN :stout: