Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wat te doen bij onverwachts cadeau

saloua_lopez
29-03-2003, 18:00

Een vriend geeft je een ring van Cartier... Echt mooi enz... maarre je voelt niks voor hem... Je geeft het dan terug, maar hij blijft maar zeggen dat je het mag houden ookal hou je niet van hem..... zou jij het houden????? Niet dat ik een cartier ring heb gekregen ofzo... heheh... :D

freemale
29-03-2003, 18:07
Een gegeven paard niet in de bek kijken!

jawhara1
29-03-2003, 18:08
Ewa ik zou het gewoon houden , aangezien hij toch aandringt.

saloua_lopez
29-03-2003, 18:10
Origineel gepost door jawhara1 Ewa ik zou het gewoon houden , aangezien hij toch aandringt. JE DOET EEN EER AAN JE NAAM hehhehehe... :D

beppie_truus
29-03-2003, 18:12

niet houden mischien verwacht hij er toch iets voor terug

saloua_lopez
29-03-2003, 18:13
Origineel gepost door beppie_truus niet houden mischien verwacht hij er toch iets voor terug Jah das waar...

jawhara1
29-03-2003, 18:15
Origineel gepost door helleau ik zou hem verkopen en met het geld een weekendje parijs :wijs: Ik geef je groot gelijk http://www.gamers-forums.com/smilies/contrib/ruinkai/biggrininvasion.gif

SaMiax
29-03-2003, 18:17
inmijn hart zou ik dan zeggeN: aaaaaah yesssssssssss he he eindelijk shie dure cadeau... maar ik zeg dan: nee man hoeft echt niet.. waarom heb je het gekocht joh... had je echt niet moeten doen.. ;) enals ie toch aandringt: (yessssssssssss) oke heel lief van je... :D :D

freemale
29-03-2003, 18:22
Origineel gepost door saloua_lopez Een vriend geeft je een ring van Cartier... Echt mooi enz... maarre je voelt niks voor hem... Je geeft het dan terug, maar hij blijft maar zeggen dat je het mag houden ookal hou je niet van hem..... zou jij het houden????? Niet dat ik een cartier ring heb gekregen ofzo... heheh... :D Tips voor alle dames::: eerst kijken of het echt is..... :giechel: En naar 'opsporing verzocht' kijken! :D

SaMiax
29-03-2003, 18:23
Origineel gepost door freemale Tips voor alle dames::: eerst kijken of het echt is..... :giechel: En naar 'opsporing verzocht' kijken! :D :lol:

saloua_lopez
29-03-2003, 18:43
Origineel gepost door freemale Tips voor alle dames::: eerst kijken of het echt is..... :giechel: En naar 'opsporing verzocht' kijken! :D WAHAHAHAHAHHA... echt goed joh....... :D