Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Domme opmerkingen!!!

Pagina's : [1] 2

Ayliah
29-03-2003, 17:56

Laast was ik en mijn tante aan het helpen met de verhuizing. Op een gegeven moment komt de buurman langs en ziet al die dozen in het huis staan (en nog wel met 'Verhuizen' erop) en vraagt "Hey!!, gaan jullie verhuizen??", waarop ik antwoordde: "Nope, een of twee keer per week pakken we alles wat we hebben in om te kijken hoeveel dozen het allemaal in beslag neemt" Wajaaw sommige mensen yek! Hebben jullie ook een keer zo iets meegemaakt of een andere domme opmerking gelezen en/of gehoord... Plaast het dan hier!! Misschien kunnen we dan nog wel een beetje lachen..:D Liefs, Louisa

freemale
29-03-2003, 17:59
Origineel gepost door Ayliah Laast was ik en mijn tante aan het helpen met de verhuizing. Op een gegeven moment komt de buurman langs en ziet al die dozen in het huis staan (en nog wel met 'Verhuizen' erop) en vraagt "Hey!!, gaan jullie verhuizen??", waarop ik antwoordde: ""Nope, een of twee keer per week pakken we alles wat we hebben in om te kijken hoveel dozen het allemaal in beslag neemt" Wajaaw sommige mensen yek! Hebben jullie ook een keer zo iets meegemaakt of een andere domme opmerking gelezen en/of gehoord... Plaast het dan hier!! Misschien kunnen we dan nog wel een beetje lachen..:D Liefs, Louisa een beetje hetzelfde als: 'Ben je naar de kapper geweest' of je steekt een sigaret op en iemand zegt: 'rook jij?!'

Ayliah
29-03-2003, 18:01
Ja, precies! Dat is nou precies wat ik bedoel...

SaMiax
29-03-2003, 18:02
Origineel gepost door freemale een beetje hetzelfde als: 'Ben je naar de kapper geweest' of je steekt een sigaret op en iemand zegt: 'rook jij?!' wahahahah :lol:

Ayliah
29-03-2003, 18:09

Toen het lekker weer was, ja iedereen wil eigenlijk wel buiten zijn. Dus ook mijn neefje. Die ging met mijn broertje maar vissen uit verveling. Ik was met een vriendin en ging hun halen om te gaan eten. Ze hadden een heel netje visjes gevangen en toen zag de buurvrouw hun en zei "Hebben jullie al die vissen gevangen?" waarop ik antwoordde: "Nee, ze hebben ze zelf gevraagt of ze vrijwillig mee wouden gaan!"

Ayliah
29-03-2003, 18:23
Hahaha.. ja

sabryn
29-03-2003, 19:15
moeten jullie horen... er kwam vandaag een meisje bij mij aan de kassa iets TERUGBRENGEN. dat ging ongeveer zo: klant: ik wil graag deze sokken ruilen sabryn: heb je hetgeen wat je wil ruilen ook meegenomen? dan kan ik het namelijk scannen klant: nee ik wil deze sokken ruilen tegen geld sabryn ( wurgneigingen) zo iets heet TERUGBRENGEN in algemeen beschaafd nederlands

cheima
29-03-2003, 19:24
als je aan het bellen bent en er wordt gevraagd ben je aan het bellen :confused: :confused: :confused: NEE HET LIJKT ALLEEN MAAR ZO :rolleyes: :rolleyes: :D :zwaai:

jawhara1
29-03-2003, 19:28
De telefoon ( niet de gsm ) rinkelt en je neemt op . Vraagt men ben je thuis ????

maria_198022
29-03-2003, 19:36
laats stond ik met een vriendin vanb mij op de bus te wachten i(k moest de bus richting de andere kant hebben) dus daar komt haar bus aan !!!11zei heel schniekie lachen!!!!(echt zo van LEKKER!!)nu moet jij nog op jou bus wachten terwijl ik weg ben!!dan blijf je lekker alleen hier staan ze begint me 4 kussen te geven aan mijn wang en op een gegeven moment rijdt de bus door!!!!!!!!!!!!!!HWHAWHWAHAHAHHWAHAWHHWAHAWHAWHHA WHWAHHAWHAW ik heb zooooooooo gelachen!!!er stond een man daar en die zei tegen haar jaaaa!!!moest je maar je hand uisteken in plaats van kusjes gaan zitten uitdelen!WEET JE WAT ZEI TOEN ZEI:OHHHHHHHHHHHH is dat nieuw?????dat je je hand moet uitsteken!!HAHHAHAHHAHHAHAHAHHAHHAHAH

masrawy
29-03-2003, 19:37
Origineel gepost door sabryn moeten jullie horen... er kwam vandaag een meisje bij mij aan de kassa iets TERUGBRENGEN. dat ging ongeveer zo: klant: ik wil graag deze sokken ruilen sabryn: heb je hetgeen wat je wil ruilen ook meegenomen? dan kan ik het namelijk scannen klant: nee ik wil deze sokken ruilen tegen geld sabryn ( wurgneigingen) zo iets heet TERUGBRENGEN in algemeen beschaafd nederlands :lol: daar gaat je beroepsgeheim :p

SaMiax
29-03-2003, 19:44
zit je in de plee.... komt er iemand op de deur bonsen: HEEEEEEEE WAT DOE JE DAAR.. IK MOET NODIG!!! dan denk ik bijmezelf.... wat doen mensen op de plee?? :rolleyes:

souskebab
29-03-2003, 19:45
Of als je thuiskomt dat je vader of omeder vraagt: he, ben je thuis?? :jammer: lawah ik heb mijn schaduw vooruit gestuurd...in color :hihi:

sabryn
29-03-2003, 19:46
Origineel gepost door masrawy :lol: daar gaat je beroepsgeheim :p had ik dan? dan weet jij meer dan ik :D

masrawy
29-03-2003, 19:49

Origineel gepost door sabryn had ik dan? dan weet jij meer dan ik :D ja stomme geit.. je moet `n mocro ook nooit vertrouwen hè :rolleyes:

Pagina's : [1] 2