Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : uffffffffffffffffffffffffff

Ghizlane_mocro
23-08-2005, 14:03

Ik moet nog dweilen wc schoonmaken enzo maaaaaaaaaar heb helemaal geen zin :moe: Komt vast door et weer :moe: ufffffffffffff wat baal ik zeg.... word altijd zo depri met dit weer

tangia21
23-08-2005, 14:05
hhahaha ik moet ook nog dweilen (elke dag trouwens door de kids :moe: ) + wc en douche :moe:

Ghizlane_mocro
23-08-2005, 14:06
ja ik ook maar uff ik kom maar niet weg van hier

tangia21
23-08-2005, 14:09
ja ik ook maar uff ik kom maar niet weg van hier ik ook niet hahahah....maar ja dat komt ook door het weer.Ik ben vandaag niet naar buiten geweest met de kids :moe:

chimenne
23-08-2005, 15:26

Ik moet nog dweilen wc schoonmaken enzo maaaaaaaaaar heb helemaal geen zin :moe: Komt vast door et weer :moe: ufffffffffffff wat baal ik zeg.... word altijd zo depri met dit weer Je lijkt mij wel :rolleyes: ben blij te lezen dat ik niet de enige ben :D

chimenne
23-08-2005, 15:28
ik heb vandaag niks gedaan. straks koken :D Haha ik heb ook nix gedaan behalve de boodschappen :moe:

Nysha
23-08-2005, 15:31
dan doe je het lekker toch niet? ga lekker relaxen en laat de rest maar zitten;)

Ighlaas
23-08-2005, 15:41
Er lijkt wel geen einde te komen aan het werk.. heb ik dit gedaan, mag ik weer aan het andere beginnen..of heb ik net schoongemaakt.. word alles weer gelijk vies..bijvoorbeeld als het regent en de mensen die bij me binnen komen hun schoenen niet goed vegen...mag je weer dweilen.. :kwaad:

chimenne
23-08-2005, 16:06
Er lijkt wel geen einde te komen aan het werk.. heb ik dit gedaan, mag ik weer aan het andere beginnen..of heb ik net schoongemaakt.. word alles weer gelijk vies..bijvoorbeeld als het regent en de mensen die bij me binnen komen hun schoenen niet goed vegen...mag je weer dweilen.. :kwaad: Jah... en zo blijven we ons hele leven maar poetsen :moe: en poetsen.

chimenne
23-08-2005, 16:10
Ik ben de deur niet eens uit geweest.heerlijk hier in mijn hol :hihi: Maar ik ben vandaag extreem moe van gisteren. Haha dat ken ik , meestal kom ik in het weekend me hol niet uit :moe: door de weeks moet ik wel, want me kids moeten naar school. Maar goed ook denk ik dan, anders zou ik misschien nooit meer buiten komen :jammer:

Ghizlane_mocro
24-08-2005, 00:29
ja ik heb dan geen kids en so studeer dus ik moet wel naar buiten, maar als ik dan eindelijk thuis zit uffffffffffffffffffffff en maar schoonmaken komt geen fucking einde aan :moe: