Bekijk originele versie : Tentamens....
Somaya_Riffia
29-03-2003, 16:37
Ik heb binnen twee weken tentamens..het punt is alleen dat ik mij niet kan concentreren op het leren...:(
Heeft er iemand tips voor mij..? :(
Ik ook nie.........:(
Enige wat bij mij helpt is DRUK.......:(
Haal je modem weg...:hihi:
freemale
29-03-2003, 16:54
Origineel gepost door Somaya_Riffia
Ik heb binnen twee weken tentamens..het punt is alleen dat ik mij niet kan concentreren op het leren...:(
Heeft er iemand tips voor mij..? :(
Komt het door de oorlog? Dan is het verstandig om geen tv te kijken.
Ik heb over 3 weken tentamen OVER de oorlog, dat is wel fijn. Niet dat er oorlog is! :eek: Maar dan kan ik tv kijkend studeren..
Somaya_Riffia
29-03-2003, 23:49
Origineel gepost door EMIEN
Ik ook nie.........:(
Enige wat bij mij helpt is DRUK.......:(
Zal ik aan denken :D Maar je hebt wel gelijk....als het erop aankomt ga ik ook hard leren :D
Somaya_Riffia
29-03-2003, 23:51
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO
Haal je modem weg...:hihi:
Heb ik over nagedacht , jah :hihi: goede tip...maar 1 dag zonder yasmina.... :rolleyes: Mission Impossible :D
mimi3000
29-03-2003, 23:54
ik heb maandag herkansing marketing...10 hoofdstukke ouwe!! :traan2:
Kheb me boek nog ni open geslagen....:huil:
Somaya_Riffia
29-03-2003, 23:55
Origineel gepost door freemale
Komt het door de oorlog? Dan is het verstandig om geen tv te kijken.
Ik heb over 3 weken tentamen OVER de oorlog, dat is wel fijn. Niet dat er oorlog is! :eek: Maar dan kan ik tv kijkend studeren..
Nee het komt niet door de oorlog...ookal zet dat me vaak wel aan het denken...maare jah...wel 'beter' voor jou....
Een tentamen over deze oorlog?
nour_el_3oejoen
29-03-2003, 23:55
HE MEID...JE MOET JEZELF GEWOON DWINGEN...KOP OP..EN HET LUKT JE WEL..:D......:wijs:..
Somaya_Riffia
29-03-2003, 23:57
Origineel gepost door mimi3000
ik heb maandag herkansing marketing...10 hoofdstukke ouwe!! :traan2:
Kheb me boek nog ni open geslagen....:huil:
10 hoofdstukken :eek:
Ik wens je veel succes :D
Somaya_Riffia
29-03-2003, 23:58
Origineel gepost door nour_el_3oejoen
HE MEID...JE MOET JEZELF GEWOON DWINGEN...KOP OP..EN HET LUKT JE WEL..:D......:wijs:..
Thnx voor de peptalk :D
Ofcourse I'm Gonna Make It :ego: :bril: :D
saidaaatje
30-03-2003, 00:09
ik heb komende week tentamens en ik ga pas op de pc als ik helemaal klaar ben met leren.....school gaat zeker voor..maar ik kan beter onder druk l;eren...ik weet niet waarom
Somaya_Riffia
30-03-2003, 00:27
Origineel gepost door saidaaatje
ik heb komende week tentamens en ik ga pas op de pc als ik helemaal klaar ben met leren.....school gaat zeker voor..maar ik kan beter onder druk l;eren...ik weet niet waarom
Zeker gaat school voor...alleen niet bij Yasmina :hihi:
Maare ff serieus..tijdens tentamenweek zal je me ook niet voor de pc vinden totdat ik klaar ben :rolleyes: Het begin maken is alleen het moeilijkst :(
sabie1983
30-03-2003, 00:29
Een hele goeie tip kan zijn neem een goed boek ga in bad liggen als je die hebt met lavendel erin of mentol dat werkt ergontspannend en sluit je af van de buitenwereld veel succes
nour_el_3oejoen
30-03-2003, 00:30
Origineel gepost door Somaya_Riffia
Thnx voor de peptalk :D
Ofcourse I'm Gonna Make It :ego: :bril: :D
glaag giedaan a marokkaan... :D :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.