Bekijk originele versie : Willen jullie dat ook graag..
samira_el
29-03-2003, 15:49
Dat als die jongens hun gevaarlijk sooter, brommer of wat dan ook komen showen..
En allemaal kunstjes uit gaan voeren..
Dat ze dan keihard op hun bek gaan.
:cool: heerlijk
AbaHoeCh
29-03-2003, 15:50
lees mijn ondertekening :D
samira_el
29-03-2003, 15:52
Origineel gepost door Alicia_girl
lees mijn ondertekening :D
:D
jawhara1
29-03-2003, 15:54
http://www.smilies.nl/party/ylsuper.gif
AbaHoeCh
29-03-2003, 15:57
peace :bril:
samira_el
29-03-2003, 15:57
Origineel gepost door jawhara1
http://www.smilies.nl/party/ylsuper.gif
:lol:
Shokker7
29-03-2003, 15:59
Ik heb ook wijven op hun bek zien gaan dat is helemaal top.......................
samira_el
29-03-2003, 16:01
Origineel gepost door Shokker7
Ik heb ook wijven op hun bek zien gaan dat is helemaal top.......................
hhahaha.. zeker.
Vooral als ze hun neus in de lucht steken (kapsones)
waardoor ze de steen voor ze niet zien..
Waardoor ze dan plat op de vloer liggen..
Ik zou ontploffen
AbaHoeCh
29-03-2003, 16:02
waardoor ze hakken dragen :D
:huil: dat is mij een keer over komen!!! Ik liep gewoon ('k had hakken aan), en struikelde.. echt plat op me bek gewoon voor zo'n groepje jongens. Me vriendinnen die naast me liepen namen een flinke stap bij me vandaan (en die jongens trouwens ook) en begonnen echt zo hard te lachen WAJAAW!!!!
Dat dan zeg nog 1 van die *******s van "huhuhu moet ik ambulance voor je bellen!!!.."
bij mijn skool zijn er van die tjiks met grote (lelijke) reten, die zware kapsa hebben, laatst waren twee van die koien op de trap (tiojdens pauze) op hun bek gegaan...ik ging helemaal stuk, hal zat helemaal vol met mensen :hihi:
samira_el
29-03-2003, 17:04
Origineel gepost door Ayliah
:huil: dat is mij een keer over komen!!! Ik liep gewoon ('k had hakken aan), en struikelde.. echt plat op me bek gewoon voor zo'n groepje jongens. Me vriendinnen die naast me liepen namen een flinke stap bij me vandaan (en die jongens trouwens ook) en begonnen echt zo hard te lachen WAJAAW!!!!
Dat dan zeg nog 1 van die *******s van "huhuhu moet ik ambulance voor je bellen!!!.."
Ik zou die vriendinen killen,
Mijn vriendinnen moesten eens wagen opzij te gaan als ik val.
Als ik val dan moeten ze ook vallen, zodat het een act of dergelijke lijkt :D
Waarom gaan mensen altijd lachen als iemand valt...:kwaad:
Ik lach pas als degene die gevallen is, zelf ook lacht.:ego:
is toch gewoon leedvermaak.....:(........ik lach niet ik kijk of diegene wel owkee is.....:)
Origineel gepost door samira_el
Ik zou die vriendinen killen,
Mijn vriendinnen moesten eens wagen opzij te gaan als ik val.
Als ik val dan moeten ze ook vallen, zodat het een act of dergelijke lijkt :D
:lol: Hahaha! Ja, of in plaast dat ze me gaan helpen of iets anders nuttigs doen :kwaad:
Origineel gepost door EMIEN
Waarom gaan mensen altijd lachen als iemand valt...:kwaad:
Ik lach pas als degene die gevallen is, zelf ook lacht.:ego:
is toch gewoon leedvermaak.....:(........ik lach niet ik kijk of diegene wel owkee is.....:)
Zaa3ma jij ging niet lachen tijdens die audities van idols...dat is ook leedvermaak;):hihi:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.