Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : War who giva a dame shit.

Shokker7
29-03-2003, 14:57

Hola hoe is het met de qauwm el fasad. Oorlog hoe ik er over denk is ach de moslims worden toch 1 voor 1 afgeslacht wie geeft daar nog wat op het had gewoon in de hele wereld moeten gebeuren want we stellen toch geen reet voor ieder denkt aan zich zelf zo zijn de moslims nou eenmaal dus ach ja er zijn gewoon geen woorden voor. Moslims ..................jahanama galidina viha......>>>>>> HET IS *** MAAR >>>>>WAAR<<<<<<

Shokker7
29-03-2003, 15:11
Dat heb je goed begrepen, Ik bedoel wie wilt er wat aan doen, saudia zit daar maar lekker te genieten van de afslachtingen de meest grote islamitische land ter wereld met zoveel geld doet er toch geen reet aan en denk je dat met die demostraties het zo gestopt wordt dat nooit.

Shokker7
29-03-2003, 15:31
Over super machten gesproken dat is al een tijd geleden het moet weer gaan herleven alle islamitische landen moeten een eenheid gaan vormen anders zal de geschiedenis herschreven worden. Agir shaha daar gaan we nu met volle kracht naar toe.

Asdaq
29-03-2003, 15:40
Origineel gepost door Shokker7 Over super machten gesproken dat is al een tijd geleden het moet weer gaan herleven alle islamitische landen moeten een eenheid gaan vormen anders zal de geschiedenis herschreven worden. Agir shaha daar gaan we nu met volle kracht naar toe. Ik ben het HIER mee eens (met je begin stelling niet).

Shokker7
29-03-2003, 15:46

Ik liet me even gaan Asdaq.......kan beuren.

GeenLeven
29-03-2003, 17:25
Origineel gepost door Shokker7 Over super machten gesproken dat is al een tijd geleden het moet weer gaan herleven alle islamitische landen moeten een eenheid gaan vormen anders zal de geschiedenis herschreven worden. Agir shaha daar gaan we nu met volle kracht naar toe. :goedzo: Insa'allah!! Insa'allah worden die zogenaamde leiders van ons eens een keer wakker.

Shokker7
29-03-2003, 17:29
En als ze niet wakker worden worden ze dat op de dag des OORDEEL. Maar Dan is er NO WAY BACK om het even recht te brijen. Jahanama Galidina viha Abada.............