Bekijk originele versie : Saddam is Allah !!
Vanochtend gezien op de TV, een Iraakse man die gevraagd werd over Saddam spontaan Saddam vergeleek met Allah.
Nou weet ik dat Shirk (iemand/iets aanbidden als God) een hoofdzonde binnen de Islam is.
Ik vroeg me af waarom er een nooit een Islamitisch zelfmoord-commando op Saddam is afgestuurd om hem af te straffen voor deze zonde.
DuH!
Hij is in atheist, zelfverheerlijker en sadist eerste klas.
Vertel ons iets nieuws.
Origineel gepost door MüeZli
Grapjas.
Ha ha ha :D
...........of had je nog iets zinnigs te melden JIHAD-sister :D
Origineel gepost door grendel
Ha ha ha :D
...........of had je nog iets zinnigs te melden JIHAD-sister :D
Op een onzinnige topic, meestal niet.
Origineel gepost door mydefinition
saddam krijgt het nu wel heel erg hoog in zijn bol nu gaat hij al zeggen dat hij god is?
Hij heeft het blijkbaar voor mekaar gekregen dat (sommige) van zijn
bevolking dit soort onzin gaat uitkramen.
.........en misschien nog gelooft ook.
HalfBlood
29-03-2003, 13:03
Op een onzinnige topic, meestal niet.
niets aan toe tevoegen :D.
DuH!
Hij is in atheist, zelfverheerlijker en sadist eerste klas.
Vertel ons iets nieuws.
Daarom is hij zo populair nu...............toch :D
appie666
29-03-2003, 13:08
GRENDEL, PISTA wat willen jullie duidelijk maken, ik begrijp jullie niet, dat saddam een hond is weten wij ook, dat ie honderduizenden door zijn oorlogen, ecxuties, dood zijn gegaan weten we al.Als hij wordt vermoord ga ik juichen, maar een zelfmoord-commando denk je dat zo makkelijk gaat, kom maar eens in ze buurt.
Dus op dit punt hebben we geen CONTROVERSE, deze discussie is irrationeel!!!
Origineel gepost door appie666
GRENDEL, PISTA wat willen jullie duidelijk maken, ik begrijp jullie niet, dat saddam een hond is weten wij ook, dat ie honderduizenden door zijn oorlogen, ecxuties, dood zijn gegaan weten we al.Als hij wordt vermoord ga ik juichen, maar een zelfmoord-commando denk je dat zo makkelijk gaat, kom maar eens in ze buurt.
Dus op dit punt hebben we geen CONTROVERSE, deze discussie is irrationeel!!!
Nou ik weet het niet. (met die zelfmoord-commando)
Ben je 11/9 vergeten of zo.
Als dat kan dan is het zenden van een zelfmoordcommando op Saddam een peuleschilletje.
:D
Origineel gepost door grendel
Daarom is hij zo populair nu...............toch :D
O ja?
Als jij dat verstaat onder, wanneer wij zeggen tegen de neokolonialiste exploiterende unilaterale zionistische oorlog zijn, tja..
Weet je je cynische ondertoon van je bericht, nodigt niet uit tot een oprechte discussie.
appie666
29-03-2003, 13:35
Als het zo makkelijk ging een president te vermoorden, kom op man denk niet zo naief!!!Ik bedoel anders hadden ze bush sharon en proberen te vermoorden, dat is echt haast onmogelijk, krijgt de cia bin laden te pakken???Nee, sommige mensen zijn 'hard targets'
Saddam helemaal!!
O ja?
Als jij dat verstaat onder, wanneer wij zeggen tegen de neokolonialiste exploiterende unilaterale zionistische oorlog zijn, tja..
Weet je je cynische ondertoon van je bericht, nodigt niet uit tot een oprechte discussie.
MUezli,
Ik ben ook tegen deze oorlog omdat hij door de verkeerde partij is begonnen.
De enige die Saddam allang een enkeltje Hel hadden kunnen geven is de Iraakse bevolking.
De fout die Bush en Co maken is dat in deze huidige media-tijdperk alles is te zien op TV.
Voor elke dode Iraakse baby die op TV wordt vertoond zal er in 1000
Moslimharten een haat onstaan die als een virus zal rondwaren in de gehele Islamitische wereldbevolking.
En daar hebben Bush en Co naar mijn idee niet erg goed bij stil gestaan.
Want hun harten waren als geinfecteerd door het virus van 11/9.
appie666
29-03-2003, 13:49
Dat het komt door 11/9 is bullshit!!Haha.
Er was voor 11/9 een doctrine opgesteld, daarin stond dat regime's in iran, irak, noord-korea moeten verdwijnen.
11/9 was een perfecte stok om mee te slaan.
En Bush wordt gestuurd door politieke adviseurs die haat hebben jegens islamieten!!!
appie666
29-03-2003, 13:51
Dat het komt door 11/9 is bullshit!!Haha.
Er was voor 11/9 een doctrine opgesteld, daarin stond dat regime's in iran, irak, noord-korea moeten verdwijnen.
11/9 was een perfecte stok om mee te slaan.
En Bush wordt gestuurd door politieke adviseurs die haat hebben jegens islamieten!!!Ze probeerde het al bij Clinton, maar die wankelde een beetje.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.