Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Integratie ?

Pagina's : [1] 2 3

LZN
29-03-2003, 11:30

Veel politici hebben verscheidene meningen over integratie. Hoe ik denk over integratie: - De vooroordelen over allochtonen moeten als eerst de wereld uit worden geholpen. ( door vooroordelen en stereotypes te vormen over een bepaalde bevolkingsgroep gaan ze zich daar ook naar leven ) Dat is logisch, als je elke dag hoort dat marokkanen dieven zijn dan kan het op een dag gebeuren dat je denkt waarom zou ik ook niet gaan stelen, ik heb niets te verliezen want ze noemen me toch al dief. - Allochtonen moeten niet als apart gezien worden, hoe kan je integreren als je vanaf de kleuterklas gevraagd wordt:Uit welk land kom je? Na een tijdje ga je beseffen dat je anders bent dan de rest. Als je gewoon wordt aangesproken net als iedere andere autochtone Nederlander, ga je je vanzelf Holland voelen. - Als je 100% moet integreren betekent dat dat je je moet aanpassen aan de Nederlandse normen en waarden, waaronder ook het recht op vrijheid van geloof. Waarom zou je geen Nederlandse moslim kunnen zijn? Ik ben eerst mens dan moslim en dan pas de marokkaan..

Moi_Oujdia
29-03-2003, 19:40
Stel je je menselijkheid boven het feit dat je een moslim bent. Dus je zou in feite beslissingen eerst vanuit het menselijk oogpunt maken en dan pas vanuit een islamitisch oogpunt maken?

Moi_Oujdia
29-03-2003, 19:41
Wat houdt het woord integreren volgens jou eigenlijk in, by the way?

Salaama
29-03-2003, 20:07
Dit heb ik ooit gekregen van iemand via mail, aangezien deze topic erover gaat..Plaats ik hem hier met Liefde.. F.u.c.k De Intergratie, Lang Leven de Marokaanse Generatie, Ik Type Dit Met Motivatie & Inspiratie Dus F.U.C.K Discriminatie !!--- Misschien slaat het nergens op, maar ik vond hem wel leuk..

Salaama
29-03-2003, 20:27

Yahya Je lijkt die NL-ers wel, met je intergreren (Nederlandse taal). Je begrijp toch wat er staat??? en trouwens we typen dit in onze vrije tijd, dus waarom zou ik op mijn typfouten moeten letten...daaaaag ik ben niet op school.

GeenLeven
29-03-2003, 20:30
Origineel gepost door Yahya Degene die dat heeft getypt , typte in ieder geval niet met zijn intelligentie of misschien moet hij toch maar integreren zodat hij op zijn minst de Nederlandse taal beheerst. Het is een schande dat hij niet eens zijn eigen land kan spellen. Marokkaanse schrijf je met dubbel K en het is Lang Leve. Even alle fouten onder elkaar zetten inclusief verbetering. Intergratie = Integratie Leven = Leve Marokaanse = Marokkaanse Type = Typ :goedzo:

Salaama
29-03-2003, 20:32
Origineel gepost door Cartman :goedzo: Jij ook al, nou bedankt hoor... :(

GeenLeven
29-03-2003, 20:36
Origineel gepost door Salaama Jij ook al, nou bedankt hoor... :( Als je je eigen onderschrift goed leest dan snap je het wel. Als wij geen taalfouten maken, kunnen de nl'ers tenminste niet denken domme marokkaan kijk al die taalfouten. Het is niet kwaad bedoeld, ik let er zoveel mogelijk op. Een tikfout kan, maar probeer zoveel mogelijk taalfouten te vermijden. Sterker nog als ik mijn nl collega's of vrienden taalfouten hoor maken, dan ben ik de eerste, die ze verbetert!! En dan zitten/staan zij zo :rolleyes: en ik zo :hihi: :hihi: !!!

Salaama
29-03-2003, 20:42
Origineel gepost door Cartman Als je je eigen onderschrift goed leest dan snap je het wel. Als wij geen taalfouten maken, kunnen de nl'ers tenminste niet denken domme marokkaan kijk al die taalfouten. Het is niet kwaad bedoeld, ik let er zoveel mogelijk op. Een tikfout kan, maar probeer zoveel mogelijk taalfouten te vermijden. Sterker nog als ik mijn nl collega's of vrienden taalfouten hoor maken, dan ben ik de eerste, die ze verbetert!! En dan zitten/staan zij zo :rolleyes: en ik zo :hihi: :hihi: !!! Ja, meneertje Cartman Ik heb het maar effé snel blind getipt ja, Ik ben NU onder de MarokKanen, en let niet op mijn spelfouten, Tuurlijk als je iets inlevert op school, dan laat ik het ook altijd nalezen door anderen ter nacheck. P.S Ik wist wel dat die stukje over intergratie nergens op sloeg, heb ik er ook bijgezegd. :D Gut á gut..

Salaama
29-03-2003, 20:43
Origineel gepost door Yahya Mohamed (saws) heeft ons verteld dat we niet dom moeten zijn en dat studeren om je wijsheid te vergroten heel goed is voor een moslim. En hij heeft ons gezegd dat het goed is als je een land betreedt dat je daar eerst de taal van volledig beheerst. Wij moslims moeten wijs zijn en niet dom. Je leert nooit genoeg, hoe meer je weet des te beter. Ja, ja Helemaal mee eens. Dit heb ik ook ooit gehoord op een Lezing.

GeenLeven
29-03-2003, 20:47
Origineel gepost door Salaama Ja, meneertje Cartman Ik heb het maar effé snel blind getipt ja, Ik ben NU onder de MarokKanen, en let niet op mijn spelfouten, Tuurlijk als je iets inlevert op school, dan laat ik het ook altijd nalezen door anderen ter nacheck. P.S Ik wist wel dat die stukje over intergratie nergens op sloeg, heb ik er ook bijgezegd. :D Gut á gut.. Ok ik ben trots op je dat je blind kan typen :goedzo:. Ben trots op je dat je op school zit :goedzo: Ik probeer heus niet de taak van je leraar over te nemen, maar we moeten juist op dit soort dingen letten. Hoe vaak zie je hier niet dat marokkanen ---> maroKaan schrijven :rolleyes: Maar goed ik zal er niet meer opletten oké :D

GeenLeven
29-03-2003, 20:48
Origineel gepost door Yahya :goedzo: Wij moeten slimmer zijn dan de Nederlanders. Dan kloppen hun vooroordelen niet meer dat Marokkanen dom zijn en dat Marokkanen meestal laag opgeleid zijn of werkloos zijn. Wij moeten de belangrijke posities in handen hebben. Dat hebben de Joden ook gedaan, ze begonnen met niets. Daarna gingen ze op eigen initiatief bedrijfjes oprichten en in diamanten etcetera handelen. En nu hebben de Joden de belangrijkste posities in de economie en politiek. Het halve Congres is Joods. Stel je eens voor als het halve Congres Marokkaans was. Dan hadden wij(Moslims) veel politieke invloed gehad op de wereld. En dan zouden de Moslims in de wereld misschien minder onderdrukt worden en was er geen Israel meer. :hihi: Dat komt nog wel, ben nog met me plan bezig :D

Salaama
29-03-2003, 20:49
Yahya, nogmaals je hebt volkomen gelijk. Maar wat ook nog bij komt kijken is dit-----> Je ziet tegenwoordig; Dat de MarokKanen alleen op elkaar letten. Als iedereen nou aan zijn of haar toekomst denkt. Geloof me dan hadden we het zeker verder geschopt.

Salaama
29-03-2003, 20:51
Origineel gepost door Cartman Ok ik ben trots op je dat je blind kan typen :goedzo:. Ben trots op je dat je op school zit :goedzo: Ik probeer heus niet de taak van je leraar over te nemen, maar we moeten juist op dit soort dingen letten. Hoe vaak zie je hier niet dat marokkanen ---> maroKaan schrijven :rolleyes: Maar goed ik zal er niet meer opletten oké :D Bedankt hoor, Ik hoop ook, dat jij wat van je leventje hebt gemaakt. ;)

Salaama
29-03-2003, 20:52

Origineel gepost door Cartman :hihi: Dat komt nog wel, ben nog met me plan bezig :D Plan :confused:

Pagina's : [1] 2 3