Bekijk originele versie : Leen een homo, moslim of zigeuner
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
De bibliotheek in Almelo leent in september niet alleen boeken, maar ook homo's, zigeuners en moslims uit. Een Zweedse bibliothecaresse bracht haar Nederlandse collega op het idee.
Boekenlezers kunnen in Almelo voor een klein uurtje bijvoorbeeld een islamitische vrouw met een hoofddoek uit een plaatselijk asielzoekerscentrum 'lenen' en haar vragen stellen, die ze normaal niet durven te vragen.
Bron: http://www.nu.nl/news/578012/122/Bibliotheek_leent_behalve_boeken_ook_homo%27s_uit. html
Zijn ze nou helemaal gek geworden. Een mens is geen voorwerp. :jammer:
De bibliotheek in Almelo leent in september niet alleen boeken, maar ook homo's, zigeuners en moslims uit. Een Zweedse bibliothecaresse bracht haar Nederlandse collega op het idee.
Boekenlezers kunnen in Almelo voor een klein uurtje bijvoorbeeld een islamitische vrouw met een hoofddoek uit een plaatselijk asielzoekerscentrum 'lenen' en haar vragen stellen, die ze normaal niet durven te vragen.
Bron: http://www.nu.nl/news/578012/122/Bibliotheek_leent_behalve_boeken_ook_homo%27s_uit. html
Waar maak je je druk om, die homo, zigeuner of moslim zit daar zelf om "uitgeleend" te worden. Het zou wat anders zijn als ze dat deden onder dwang.
FAITHLESS
22-08-2005, 00:46
Misschien een idee voor die nieuwe zender.
Die deinzen ook nergens voor terug......alles moet mogen...lang leve de vrijheid. :rolleyes:
Zouden ze ook een rechts-extremist op de plank hebben ?
Leen een neo-nazi?
Denk het niet, te gewelddadig of zo.
Nightwolf
22-08-2005, 01:00
Ik vind het een leuk idee, zo kom je eens in contact met mensen die je normaal nooit aanspreekt. Het is een goed initiatief, en het zorgt dat mensen elkaar beter begrijpen. Dat is een goed iets als je het mij vraagt.
FAITHLESS
22-08-2005, 01:03
Tis een ranzig idee.
Organiseer dan bijeenkomsten of iets dergelijks in de bieb.
Je gaat toch geen mensen van een plank halen, zoals eerder gezegt....het zijn geen voorwerpen.
Misschien moet ik mezelf ook maar uitlenen. Zo ontmoet ik misschien een leuk meisje. Je weet maar nooit.
Een moslima lenen en haar vragen stellen over haar leven als moslima? Of over de islam? Dat zijn twee verschillende dingen. Over haar leven praten is wat anders dan over een algemeen onderwerp praten zoals de islam. Vertegenwoordigt die persoon dan niet ongewild een heel groep mensen?
Abu_Charafedine
22-08-2005, 01:05
Die deinzen ook nergens voor terug......alles moet mogen...lang leve de vrijheid. :rolleyes:
Zouden ze ook een rechts-extremist op de plank hebben ? haha, of een ZIONIST?? :hihi:
Tis een ranzig idee.
Organiseer dan bijeenkomsten of iets dergelijks in de bieb.
Je gaat toch geen mensen van een plank halen, zoals eerder gezegt....het zijn geen voorwerpen.
Wat is er nou precies ranzig aan? Die moslim, zigeuner, of homo die werkt mee aan het project om uitgeleend te worden. Dus blijkbaar is er een markt voor.
Bijeenkomsten en praatgroepen zijn er al genoeg, dus waarschijnlijk is er behoefte aan een echte confrontatie, en blijkbaar zijn er dus moslims, homo's en zigeuners die die confrontatie aan willen gaan.
Doe eens niet zo star en ga eens met je tijd mee. Het zal echt niet een kermis atractie zijn waarbij een vrouw met drie benen wordt getoond. (om het beschaafd te houden).
Wat is er nou precies ranzig aan? Die moslim, zigeuner, of homo die werkt mee aan het project om uitgeleend te worden. Dus blijkbaar is er een markt voor.
Bijeenkomsten en praatgroepen zijn er al genoeg, dus waarschijnlijk is er behoefte aan een echte confrontatie, en blijkbaar zijn er dus moslims, homo's en zigeuners die die confrontatie aan willen gaan.
Doe eens niet zo star en ga eens met je tijd mee. Het zal echt niet een kermis atractie zijn waarbij een vrouw met drie benen wordt getoond. (om het beschaafd te houden).
In principe is er niks mis mee inderdaad. Als men geen homo's in de omgeving kent en graag eens een homo zou willen ontmoeten voor een persoonlijk gesprek om een nieuwe ervaring op te doen, dan vind ik daar niks mis mee. Waar ik me alleen zorgen om maak is dat deze homo gelijk gezien zal worden als een vertegenwoordiger van alle homo's. Of een moslima die alle moslims vertegenwoordigt. M.a.w. dat men deze individu niet als een individu zal zien, maar als een groep.
TagnaNtfoeloest
22-08-2005, 02:11
Zouden ze ook een rechts-extremist op de plank hebben ?
in dat geval hoop ik nie dat de bieb schadevergeoding gaat eissen voor de opgelopen schade :hihi:
Hey die mensen kiezen er zelf voor.
Mij mag ook iedereen lenen, voor 50 euro per uur. Zelf ophalen en terugbrengen, en goede maaltijd op kosten van de lener :D
:hihi: :hihi: :hihi:
I knew it !!
Nederland is langzaam, maar ZEER zeker, aan het gek worden :maf2: :maf2:
Hoe maffer hoe geschikter het is om "verlicht" te lijken.....
:hihi: :hihi: :hihi:
frankherbert
22-08-2005, 08:24
Heeft u ook Marokkaanse jongetjes? En wat kost dat? Per uur of per half uur?
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.