Bekijk originele versie : wat vinden jullie van de marokkaanen die in maroc wonen
loubna170
29-04-2002, 22:41
hallo allemaal
ik ben erg benieuwd wat jullie vande
bewoners van marokko vinden
ps:vermeld er meteen waar je vandaan komt
SaraZena
29-04-2002, 22:44
de mannen zijn lekker!!
loubna170
29-04-2002, 22:48
hallo sabrinat
ik bedoel wat je van hun karakter vind bijv:
sociaale omgang met anderen enz
SaraZena
29-04-2002, 23:40
Origineel gepost door loubna170
hallo sabrinat
ik bedoel wat je van hun karakter vind bijv:
sociaale omgang met anderen enz
haha, dat weet ik wel ;)
okee wat ik van die mensen vind:
Ze zijn zo sniekie als de pest.
En ik vertrouw ze voor geen meter, de enige reden waarom ze me allemaal zo tof vinden is: ze willen me allemaal wel voor hun zoon, neef etc.
okeee deze hierboven was van moiiii
Ik heb er verschillende gevoelens over. Ik weet dat ik in Marokko ontzettend goed moet oppassen met welke mensen ik omga. Het lijkt alsof ik niemand daar kan vertrouwen en alsof iedereen uit is om elkaar te "naaien".
In mijn kennissenkring als iemand slechte dingen doet oftewel "sneaky" is, wordt er gelijk gezegd...'diegene heeft echt Marokkaanse streken.' Wat raar is... is dat ik ook gelijk begrijp wat hij/zij bedoelt. Wat namelijk OPPASSEN GEBLAZEN betekent.
Marokko in één woord ROTLAND !!! Wat ben ik blij dat we om de 5 jaar gaan.
Origineel gepost door Stille
Marokko in één woord ROTLAND !!! Wat ben ik blij dat we om de 5 jaar gaan.
:giechel: Wai?
Origineel gepost door Tifah
:giechel: Wai?
Dat jij nog durft te vragen waarom gebruik een beetje je verstand dan zul je het antwoord wel weten.
sorry hoor maar stille ik ben wel trots op mijn vaderland, vergeleken met hier, het is hier mischien wel beter, maar in de zomer en nog ook 5 jaar lang hier te blijven met alleen holandien om me heen nooo waay.......
elhamdoulilah, ik ben trots op mijn papie land, ook omdat er daar geen pim fortuin tiepes rondlopen hee
Er zijn er te veel om op te noemen. :D
Origineel gepost door ffeiza
sorry hoor maar stille ik ben wel trots op mijn vaderland, vergeleken met hier, het is hier mischien wel beter, maar in de zomer en nog ook 5 jaar lang hier te blijven met alleen holandien om me heen nooo waay.......
elhamdoulilah, ik ben trots op mijn papie land, ook omdat er daar geen pim fortuin tiepes rondlopen hee
Verschiet je ervan als ik zeg dat ik graag met belgen omga dan met marokkanen.ik heb het voor over om hier 5 jaar te blijven.Als het van me afhangt ga ik nooit naar Marokko.Maar ja moet mijn familie wel zien.En dat doe ik om de 5 jaar en dat is meer dan genoeg.Ik verblijf dan nog meestal 3 weken en niet meer.
iwaa jaah dats een ander verhaal,ik ben geboren met marokanen omme heen, ikwoon met marokanen om me heen, en ga het meest met marokanen om... duss mischien een groot verschil
.maar zo erg is het ook niet in marok, het juist voor mij de leukste paar weeken hoor in het jaar....
Origineel gepost door ffeiza
iwaa jaah dats een ander verhaal,ik ben geboren met marokanen omme heen, ikwoon met marokanen om me heen, en ga het meest met marokanen om... duss mischien een groot verschil
.maar zo erg is het ook niet in marok, het juist voor mij de leukste paar weeken hoor in het jaar....
Ben ook met Marokkanen om me heen geboren, in mijn omgeving stikt het alleen van de Marokkanen, maar het liefst ga ik niet met Marokkanen om. Ik ben heel erg kieskeurig wat dat betreft.
Origineel gepost door mroebla
Gelukkig dat je maar 1 keer per 5 jaar gaat????????????? waaaaaaa allatif ik kan niet wachten tot ik in marokko bent,
marokko = the best en je zou trots op je land moeten zijn en wat minder met die belgische kazen omgaan, misschien dat je je dan wat meer Marokkaans zult gaan voelen.
beter een belg dan een marokkaan,van belgen heb je teminste geen last van
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.