Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mesen Dit Is Een Dringende Oproep Waarschuwing Voor Het Aidsvirus

noel33
29-03-2003, 02:20

Beste mensen er zullen heus wel mensen onder ons zijndie wel een een blikje drinken trekken of naar een bioscoop gaan. Wees voorzichtig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DIT IS GEEN GRAP Er schijnt zich een nieuw fenomeen voor te doen van mesne die besmet zijn met het AIDS-Virus of HIV. Zij leggen besmette naalden in de de bakjes van de drankautomaat of andere automaten, en ze leggen naalden tussen de zitting van de bioscoop stoelen. Maar je kunt wel nagaan dat je overal met gestoffeerde stoelen moet oppassen. Bij deze heb ik me plicht gedaan en het is g1 zieke 1 aprilgrap. Mocht iemand een dergelijke ervaring hebben ga zo snel mogelijk naar het dichtsbij zijnde Ziekenhuis en laat je testen. Deze info komt van het AIDS CONGRES. En is bekend gemaakt door PatrickLacor MD Academisch Ziekenhuis Internal Medische Aids Unit Laarbeeklaan 101 1090 Brussel tel:32-2-477-62-11 fax:32-2-477-62-10 WEES VOORZICHTIG MENSEN EN ZORG DAT HET EEN LEUKE AVOND BLIJFT. GROETJES noel

mohib
29-03-2003, 02:25
Origineel gepost door noel33 Beste mensen er zullen heus wel mensen onder ons zijndie wel een een blikje drinken trekken of naar een bioscoop gaan. Wees voorzichtig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DIT IS GEEN GRAP Er schijnt zich een nieuw fenomeen voor te doen van mesne die besmet zijn met het AIDS-Virus of HIV. Zij leggen besmette naalden in de de bakjes van de drankautomaat of andere automaten, en ze leggen naalden tussen de zitting van de bioscoop stoelen. Maar je kunt wel nagaan dat je overal met gestoffeerde stoelen moet oppassen. Bij deze heb ik me plicht gedaan en het is g1 zieke 1 aprilgrap. Mocht iemand een dergelijke ervaring hebben ga zo snel mogelijk naar het dichtsbij zijnde Ziekenhuis en laat je testen. Deze info komt van het AIDS CONGRES. En is bekend gemaakt door PatrickLacor MD Academisch Ziekenhuis Internal Medische Aids Unit Laarbeeklaan 101 1090 Brussel tel:32-2-477-62-11 fax:32-2-477-62-10 WEES VOORZICHTIG MENSEN EN ZORG DAT HET EEN LEUKE AVOND BLIJFT. GROETJES noel wat de automaten betreft heb ik het wel ooit gehoord ja. ewa ja mensen zijn helemaal ziek in hun hoofd. ze hebben al zo'n erge ziekte en willen graag zoveel mensen meenemen.

ClaudioLopez
29-03-2003, 02:30
ik heb ook een keer gehoord van iemand dat er een aidsnaald in zn bioscoop-stoel zat...

mohib
29-03-2003, 02:34
Origineel gepost door ClaudioLopez ik heb ook een keer gehoord van iemand dat er een aidsnaald in zn bioscoop-stoel zat... wellah voortaan altijd eerst kijken en dan pas zitten.

Chatefemqemamu
29-03-2003, 02:50

:eek:................:eek:..................:eek:. .................:eek:

Lady_moi
29-03-2003, 10:11
jaaaaa da was in brussel

MissChica
29-03-2003, 11:11
K kijk nu altijd waar k ga zitten man willie kan het nie nog erger worden tjonge jonge

Masriya
29-03-2003, 13:31
ik heb aids :bril: