Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : oproep aan alle mensen waarschuwing voor het aidsvirus

noel33
29-03-2003, 02:10

Hallo mensen dit is g1 ongein, maar een algemeen bericht voor mensen die wel eens een keertje naa een bios gaan of in een uitgaansgelegenheid komen. Ik weet het klinkt te belachelijk voor woorden, maar toch is het waar. Het gaat erom dat een aantal mensen die besmet zijn met het HIV of AIDS-virus besmette naalden in bioscoopstoelen verstoppen en bij evt drankautomaten in de vakjes ligt waar je het blikje uit haald. Dit is een off. bericht bekent gemaakt door het AIDS congres oa. Deze informatie is officieel bejkend gemaakt. Zodra dit jou moet over komen ga dan zo snel mogelijk naar het dichtsbijzijnde Ziekenhuis om je te laten testen. Deze info komt van het ziekenhuis Patrick Lacor MD. Academisch Ziekenhuis Internal Medische Aids Unit Laarbeeklaan 101 1090 BRUSSEL TEL:32-2-477-62-11 FAX:32-2-477-62-10 WEES VOORZICHTIG NOEL

LelyDames
29-03-2003, 08:39
dank je wel hoor laister wajoo mensen zijn echt ziek in hun hoofd!!!! allah zal hun wel straffen

Bent_Fes
30-03-2003, 13:30
Ohhhhh jeetje zeg, wat ziek en goor........eXtra opletten dus voortaan!!

yasminne
30-03-2003, 13:46
oeps, maar is dit alleen in belgie wella

noel33
30-03-2003, 17:04

Nee Yasminne, Dit is een algemeen bericht voor de hele Benelux. Tot zover is het volgens de meldingen nog niet bekent of men ergens anders ook actief is. Ik zag dit bericht en schrok ook. Aangezien ik niemand er over hoor, dacht ik, ik maak het allicht bekend. Er is ook duidelijk bij de oproep vermeld dit door te geven aan zoveel mogelijk mensen. En hoe kan dit beter dan op de site. Ik moet er zelf niet aan denken dat mij of een dierbare dit overkomt. Dus een gewaarschuwd mens telt voor 10 zeg ik altyd. Groetjes Noel en wees voorzichtig.

yasminne
31-03-2003, 11:33
Okeejjj dan weten we dat ook, thanks

HoneyBee
02-04-2003, 12:08
Het zou je maar overkomen, lijkt me echt vreselijk.

iloveme
03-04-2003, 23:26
:eek: so die mensen zijn niet zwaar ziek ook!!!!!!! damz ik snap niet wat vor nut het heeft om andere mensen tebesmette jezus deze wereld wordt egt met de dag zieker :maf: maar meid dank je voo rhet waarschuwen oe thalla fi raskoem

noel33
04-04-2003, 00:26
ja dat ben ik met jullie eens maar wees voorzichtig en geef dit bericht door aub. een gewaarschuwd mens telt voor 10 thanks :zwaai: noel