Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Utrecht CS ontruimd na vondst verdacht pakketje

Gerlach
21-08-2005, 21:03

UTRECHT - Het Centraal Station in Utrecht wordt zondagavond ontruimd omdat in een van de treinen een verdachte tas is gevonden. Aanvankelijk stelde de NS alleen twee sporen buiten dienst, maar besloot even later al het treinverkeer stil te leggen, aldus een woordvoerder van spoorbeheerder ProRail zondag. Bron: nu.nl (http://www.nu.nl/news/577929/10/Utrecht_CS_ontruimd_na_vondst_verdacht_pakketje.ht ml)

MoZlima
21-08-2005, 21:06
Overdreven gedoe

hanaantje22
21-08-2005, 21:12
mijn arme nichtje is daar aan het werk. zij heeft mij zojuist gebeld.

saelarha
21-08-2005, 21:13
Heb je een arabische uiterlijk, hangen er draadjes uit je tas....ja dan ben je erbij :jammer: Wat is een verdacht pakketje..??? - een pakketje dat onbeheerd achter wordt gelaten - een pakketje waar draadjes uit steken - een pakketje dat TIK TAK TIK TAK doet..BOEEEEEEMMMMM :maf: - een pakketje dat ruikt naar de arabische keuken :hihi: Nou er is 1 groot voordeel van dit alles, ik krijg mijn tas altijd weer terug....niemand die tegenwoordig een onbeheerd tasje wil hebben :hihi:

Einherjer
21-08-2005, 21:15

Overdreven gedoe Overdreven gedoe?.Men kan niet voorzichtig genoeg zijn..debielen genoeg die een bommetje willen laten ontploffen op een station zoals Utrecht.:maf2:

naima8
21-08-2005, 21:31
ZE hebben mijn vehuisdoos dus gevonden héhé ik vroeg me al af waar ik die had gelaten ik hoop dat ik hem terug krijg :D :zwaai:

mocro_imane
21-08-2005, 21:39
Heb je een arabische uiterlijk, hangen er draadjes uit je tas....ja dan ben je erbij :jammer: Wat is een verdacht pakketje..??? - een pakketje dat onbeheerd achter wordt gelaten - een pakketje waar draadjes uit steken - een pakketje dat TIK TAK TIK TAK doet..BOEEEEEEMMMMM :maf: - een pakketje dat ruikt naar de arabische keuken :hihi: Nou er is 1 groot voordeel van dit alles, ik krijg mijn tas altijd weer terug....niemand die tegenwoordig een onbeheerd tasje wil hebben :hihi: hahah :hihi: wolahila

Rebel_1963
21-08-2005, 22:26
En rijden ze alweer?

wolfowitzen
21-08-2005, 22:33
zolang niemand vraagt, en de NS niets uitlegt over het feit dat binnen zeer korte tijd 3 maal een trein kan ontsporen bij het CS stel ik vast...dat de nederlandse journalistiek is afgezakt tot een stelletje slapende sufferds, en de openheid bij de NS biezonder laag is.

Rebel_1963
21-08-2005, 22:57
zolang niemand vraagt, en de NS niets uitlegt over het feit dat binnen zeer korte tijd 3 maal een trein kan ontsporen bij het CS stel ik vast...dat de nederlandse journalistiek is afgezakt tot een stelletje slapende sufferds, en de openheid bij de NS biezonder laag is. Wat je zegt Wolfje, en dan te bedenken dat het kaartje alleen maar duurder wordt. De kans dat er een trein ontspoort is bijna groter dan een aanslag! Journalisten zijn lui, het liefst pikken ze nieuws op van anderen, van horen zeggen.

wolfowitzen
21-08-2005, 23:23
is al bekend.....de z.g plofkoffer!