Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wat wil jij ........

Pagina's : [1] 2

SaraZena
29-04-2002, 21:28

later worden, als je groot bent?

HoceimaChick
29-04-2002, 21:29
dat is een goeie vraag maar ik heb nog geen toekomst plannen maar nou je het zegt ik ga d'r meteen over nadenken ik ga in ieder geval detailhandel volgen en de rest zie ik wel en jij???

John
29-04-2002, 21:43
Salaam Sabrinat Ik ben al groot :D wil ik weer kind worden. Het onbezorgde leven, thuis komen wetend dat je ouders voor je zorgen, hun liefde ontvangen. Buitenspelen met je vriendjes, stiekem een meisje kussen in de bosjes, rennen met een hond. In het park eentjes voeren, boompie klimmen, moe en zonder zorgen in slaap vallen. Dat is wat ik wil nu dat ik groot ben. Beslama

Cina
29-04-2002, 21:47
Ik wil arts of psycholoog worden (inshallah) en daarbij wil ik ook nog eens mezelf blijven ;)

SaraZena
29-04-2002, 21:49

Origineel gepost door John Salaam Sabrinat Ik ben al groot :D wil ik weer kind worden. Het onbezorgde leven, thuis komen wetend dat je ouders voor je zorgen, hun liefde ontvangen. Buitenspelen met je vriendjes, stiekem een meisje kussen in de bosjes, rennen met een hond. In het park eentjes voeren, boompie klimmen, moe en zonder zorgen in slaap vallen. Dat is wat ik wil nu dat ik groot ben. Beslama als ik dit zo lees, dan verlang ik ook wel een beetje naar. vooral dat je dan geen zorgen aan je kop hebt en geen besef hebt van wat er om je heen gebeurd (de oorlogen en zo), heerlijk gewoon.....droom .......droom......

zinalady
29-04-2002, 22:15
heyhey ja ik zit ook nog te twijfelen.... Maare het lijkt mij wel leuk om de reclamewereld in tegaan net zoiets als jef en robbert alberts hebben in goede tijden!!! :p en wat mij ook heel tof lijkt is journaliste worden dat is echt mijn kinderwens....dus ja insallah komen wensen ook ooit uit...het lijkt mij heel tof om veel van de wereld te zien en ik interview mensen graag ik wil graag weten hoe zij erover denken...en als het kan wil ik mensen ook helpen door voor hun op te komen!!! het lijkt mij gewoonweg een topbaan!! beslema :zwaai:

nadia81
29-04-2002, 22:18
.. ;) Wat ik graag zou willen worden ja dat is te veel om op te noemen........ik wou graag koningin worden................maar ja..... aangezien de koning al getrouwd is kan ik het wel vergeten......... nee maar even serieus...............ik wou altijd in de detailhandel werken als inkoop manager....en dat is mij aardig aan het lukken........ Dat was het............... :zwaai:

Dida
29-04-2002, 22:54
Ik word en blijf mezelf later..okezzzzz Ciao Baby ;)

ffeiza
29-04-2002, 23:17
hmmm wat ik wil worden uiteindelijk na al die scholen en na al dat gewerk........ een goede moeder die haar kinderen goed opvoedt, op een rustige maar ook strene manier en ook vrije natuurlijk, mouhim, ze moeten de islam wel in hun bloed hebben, dat wil ik worden,,, want je gaat naar de paradijs of naar de hel, door de manier van het opvoeden van je kind... thellaw

touraya
29-04-2002, 23:24
ik wil later moeder worden.... :verliefd: :verliefd: :verliefd:

BentDagilia
30-04-2002, 00:16
Internationaal Manager en een Goeie moeder :D Bent Dagilia :zwaai:

beppie_truus
30-04-2002, 00:21
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel gelukkig

igzeneej
30-04-2002, 19:55
ZWERVER ...mag dat ook !!! :D hahah nee hoor ik heb ook zo mijn dromen en wensen !!! als eerst wil ik gelukkig worden zoals iedereen !!! En als tweede ... :rolleyes: ...iets in de reclasering lijkt me wel leuk !!! of maatschapelijkwerker !!! :zwaai:

nl-girl
30-04-2002, 21:14
Ik zou alles wel willen worden, (bijna alles dan), een dagje prinsesje, een dagje vuilnisvrouw, een dagje juffrouw.... Verveelt nooit. Maar als ik echt zou willen worden is zo'n reisprogramma presenteren, maar dan vooral om het (gratis) reizen, het af en toe wat zuchten in de camera (ohhhhhhhhhhhhhh, wat mooooooooooi) dat gaat me wel lukken.... Als het maar mooi genoeg is.... Ik heb sowieso genoeg landen op mijn lijstje staan. Als ik dan ook nog mag kiezen ;) Ondertussen doe ik een opleiding om iets in het ontwikkelingswerk te gaan doen. Ik ga dus arme mensen redden ;) Tenminste hun leven wat leefbaarder maken, lijkt me een enorme uitdaging, en je mag jarenlang in andere landen rondreizen en vreemde culturen ontdekken en nieuwe interessante mensen te ontmoeten. Maar moeder lijkt me ook GEWELDIG! Ach, ik zie wel! Liefs, NL-girl

dounia_dana
30-04-2002, 22:05

Een goede moslima en vrouw voor mijn man en moeder van mijn kinderen!!!

Pagina's : [1] 2