Bekijk originele versie : hellup dringend(imaams)
mashakiel18
21-08-2005, 19:28
Asalamou aleikum wara7matou allahi ta3ala wa barakatou,
Velen van jullie zullen hiervan schrikken,maar ik moet het toch kwijt.
Ik heb sindskort een hele nare angstige gevoel,waarvan ik kapot ga.
Wanneer ik nu scherpe voorwerpen zie schrik en krijg ik een benauwd gevoel en rare beelden gaan dan door mij heen,ik die anderen vermoord of iets naars aandoe.
Zelf ben ik niet de type die gebruik maakt van geweld,ben echt een goed mens met een goed hart,bid ook enz,alleen weet ik niet waar dat angstige gevoel vandaan komt.
Echt met alles wat ik zie word ik gek. Ik ben bang dat ik mezelf hierdoor verlies en uiteindelijk gek wordt.
Ik weet echt niet wat het is. Ik ben de hele tijd koraan aan het reciteren en ayat el koursi maar dat angstaanjagend gevoel gaat maar niet weg.
Ik weet niet of anderen hiermee ervaringen hebben en of anderen mij kunnen helpen.
Heel veel mensen zullen hiervan schrikken ,maar ik ben echt geen kwaadaardig persoon dat anderen pijn doet. Het gevoel is op 1 of andere manier gekomen en hoe en waarom weet ik niet.
Voor diegenen die mij kunnen helpen graag.
Wa aleikum salaam wara7matou allahie wa barakatou.
Ps: alstjeblieft geen commentaar ,want mijn hart kan dit niet verdragen. Mijn hart begeeft het,want ik ga hier kapot aan.
Ik eet echt niet!
IK BEN EEN MEID!
zina_maghrebia
21-08-2005, 19:33
Heb je geen drugs ofzo gehad?
mashakiel18
21-08-2005, 19:35
Heb je geen drugs ofzo gehad?
Nee,ik heb nooit gedronken,ben nooit uitgegaan,heb nooit gerookt,heb nooit drugs gebruikt!
Ik heb dat soort dingen nooit gedaan.
zina_maghrebia
21-08-2005, 19:40
Nee,ik heb nooit gedronken,ben nooit uitgegaan,heb nooit gerookt,heb nooit drugs gebruikt!
Ik heb dat soort dingen nooit gedaan.
Want ik heb namelijk ook een neef die hetzelfde had als jou, alleen bij hem had iemand drugs in zn drinken gedaan... Maar je moet gewoon naar moskee gaan en naar een imam vragen daar en je verhaal zeggen, ik hoop voor je dat je er snel vanaf komt!! Allah ishafik AMIN!!!!
zina_kiepvast
21-08-2005, 20:24
Ik heb dit ok pas gehad nu nog een beeetje en doe ook niemand kwaad en zit ook geen drugs ofzo maar bij mij is het met koraan lezen en echt denken niemand is sterker dan allah (swt) ik ben veilig bij hem niemand kan mij wat doen en zo ben ik langzaam zegmaar betergeworden :)
mashakiel18
21-08-2005, 20:29
Ik heb dit ok pas gehad nu nog een beeetje en doe ook niemand kwaad en zit ook geen drugs ofzo maar bij mij is het met koraan lezen en echt denken niemand is sterker dan allah (swt) ik ben veilig bij hem niemand kan mij wat doen en zo ben ik langzaam zegmaar betergeworden :)
Elhamdoulilaah.
Jij geeft mij hoop!
je moet moet naar n imam!!!!!!lah yahounek insha allah.misschien heeft iemand voodoo bij je gedaan.Blijf koran lezen!soerat Al Nas
zina_kiepvast
21-08-2005, 20:42
Elhamdoulilaah.
Jij geeft mij hoop!
:)
lallakouzina
21-08-2005, 21:18
assalaam alaikoum,dit klinkt als een angststoornis.je moet afleiding zoeken.zoek mensen op die met het geloof bezig zijn.begeef je onder die mensen.leer van ze.en probeer veel over het geloof te leren,veel koran lezen.geef de moed niet op.het gaat over,inscha allah.dit is een beproeving. :hadj: lees veel boeken over de islam.en allah zal je niet in de steek laten.allah is met degene die sabr hebben.beterschap.
mashakiel18
23-08-2005, 17:54
assalaam alaikoum,dit klinkt als een angststoornis.je moet afleiding zoeken.zoek mensen op die met het geloof bezig zijn.begeef je onder die mensen.leer van ze.en probeer veel over het geloof te leren,veel koran lezen.geef de moed niet op.het gaat over,inscha allah.dit is een beproeving. :hadj: lees veel boeken over de islam.en allah zal je niet in de steek laten.allah is met degene die sabr hebben.beterschap.
Ik hoop het insha Allah!
Wahdania
23-08-2005, 18:03
Asalamou aleikum wara7matou allahi ta3ala wa barakatou,
Velen van jullie zullen hiervan schrikken,maar ik moet het toch kwijt.
Ik heb sindskort een hele nare angstige gevoel,waarvan ik kapot ga.
Wanneer ik nu scherpe voorwerpen zie schrik en krijg ik een benauwd gevoel en rare beelden gaan dan door mij heen,ik die anderen vermoord of iets naars aandoe.
Zelf ben ik niet de type die gebruik maakt van geweld,ben echt een goed mens met een goed hart,bid ook enz,alleen weet ik niet waar dat angstige gevoel vandaan komt.
Echt met alles wat ik zie word ik gek. Ik ben bang dat ik mezelf hierdoor verlies en uiteindelijk gek wordt.
Ik weet echt niet wat het is. Ik ben de hele tijd koraan aan het reciteren en ayat el koursi maar dat angstaanjagend gevoel gaat maar niet weg.
Ik weet niet of anderen hiermee ervaringen hebben en of anderen mij kunnen helpen.
Heel veel mensen zullen hiervan schrikken ,maar ik ben echt geen kwaadaardig persoon dat anderen pijn doet. Het gevoel is op 1 of andere manier gekomen en hoe en waarom weet ik niet.
Voor diegenen die mij kunnen helpen graag.
Wa aleikum salaam wara7matou allahie wa barakatou.
Ps: alstjeblieft geen commentaar ,want mijn hart kan dit niet verdragen. Mijn hart begeeft het,want ik ga hier kapot aan.
Ik eet echt niet!
IK BEN EEN MEID!
je hebt last van el weswes.
mashakiel18
23-08-2005, 18:04
je hebt last van el weswes.
Wat is dat precies? En is het te genezen?
lallakouzina
23-08-2005, 20:07
assalaam alaikoum,
weswes zijn influisteringen die van shaitan komen.dat betekent dat je je dingen in je hoofd haalt die er niet zijn.dat kun je bestrijden door:
- veel koran te lezen
- altijd woedoe te hebben
- en voor dat je gaat slapen soeraat te lezen.
je moet eigelijk altijd bezig zijn met dhikr ( het gedenken van ) van Allah (swt) op deze manier neemt shaitan afstand van je,en zul je er minder last van hebben .en insha allah gaat het over.wanhoop niet.allah is met je.
assalaam alaikoum oum youssef.
mashakiel18
23-08-2005, 21:34
assalaam alaikoum,
weswes zijn influisteringen die van shaitan komen.dat betekent dat je je dingen in je hoofd haalt die er niet zijn.dat kun je bestrijden door:
- veel koran te lezen
- altijd woedoe te hebben
- en voor dat je gaat slapen soeraat te lezen.
je moet eigelijk altijd bezig zijn met dhikr ( het gedenken van ) van Allah (swt) op deze manier neemt shaitan afstand van je,en zul je er minder last van hebben .en insha allah gaat het over.wanhoop niet.allah is met je.
assalaam alaikoum oum youssef.
Ahaa,fijn dat ik dat weet. Ik zal de shaytaan zeker bestrijden met de hulp van Allah swt en de koraan!
Dankje wel lieve schat!
DKNY_Girl
23-08-2005, 21:40
misschien heeft iemand wel voodoo bij je gedaan :wow:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.