Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Dames, wie van jullie woont er op zich zelf?

Pagina's : [1] 2 3

SaraZena
29-04-2002, 21:23

Wie van jullie woont er op zich zelf? En hoe ging dat met je ouders? Wat vonden ze ervan?

nadia81
29-04-2002, 21:31
op me zelf wonen...............wat is dat????....ik weet nog niet eens wat het is...................nee joh GEINTJE................... nee, ik woon nog steeds bij mijn ouders...............en het is niet gek als je pas 20 jaar bent.........en ik denk dat ik nooit op me zelf ga wonen.............ten eerste omdat mijn ouders mij zouden killen...........en ten tweede omdat ik het heeeeeeeeel gezellig thuis heb......... p.s. woon je op je zelf dan SABRINAT???????????

John
29-04-2002, 21:37
Salaam Sabrinat Ik woon wel op mijzelf. Was ik dit weekend weer even bij mijn vader en moeder thuis, geeft zoiets toch wel een speciaal gevoel. Heb ik nog even lekker met mijn moeder geknuffelt, mijn vader geholpen. En ja al woon ik dan 17 jaar alleen, is er maar 1 thuis, dat is bij je vader en moeder. Beslama

loubna170
29-04-2002, 21:40
hallo alemmal er is hellemaal niks raars aan alleen wonen hoor ik heb een zus die op zich zelf woont,en nee ze is niet van huis weggelopen en ze kan het nog steeds goed vinden met mijn ouders ze komen zels bijna ieder week op bezoek bye bye :D

angeleyes
29-04-2002, 21:41

hoi sabrinat, Ik woon op dit moment alleen en ik moet zeggen dat me dat prima bevalt. Maar deze keer woon ik alleen omdat ik gescheiden ben. Voor mijn huwelijk heb ik ook alleen gewoond in een andere stad. Ik was 18. Dit kwam omdat ik voor mijn opleiding alleen terecht kon in een stad ongeveer 80 km van mijn woonplaats. Ik heb hemel en aarde moeten bewegen voordat mijn ouders (voornamelijk mijn vader) er mee in stemde. Ik moet zeggen dat ik in het begin echt niet wist wat me overkwam, ik had vrijheid en sloeg helemaal los. hahahahaha. maar na een paar maanden had ik al door dat het zo niet hoorde en heb mijzelf gewoon de zelfde regels opgelegd als de regels die bij ons thuis gesteld werden. Het is me prima bevallen en ik ben er zelf ook een stuk zelfstandiger en een stuk volwassener door geworden. groetjes van angeleyes

SaraZena
29-04-2002, 23:30
Origineel gepost door nadia81 [B p.s. woon je op je zelf dan SABRINAT??????????? [/B] ja ik woon op mezelf

SaraZena
05-05-2002, 01:12
wonen zo weinig meiden hier op zich zelf? :confused:

HoceimaChick
05-05-2002, 01:14
Ik ben nog te jong om op me zelf te wonen ik ben nog 16 maar ik wil over een paar jaar eerst op me zelf wonen. Maar hoe was het bij jou gegaan. Ik wil alles weten.

Abdelmalek22
05-05-2002, 02:47
Ahlen, Is het niet een beetje saai en ongezellig om alleen te wonen. Of komen veel vrienden langs? Ik ben dan wel geen vrouw, maar ik vind het nog niet nodig om op mezelf te gaan wonen. Tot ik later getrouwd ben dan word ik er door mijn vader uitgetrapt. Nu woon ik nog lekker bij mijn ouders en geniet ik van het lekkere eten. Als ik op mezelf ga wonen dan word ik alleen dik van junkfood. :confused:

BadBoy
05-05-2002, 04:21
Salam alekoem Mogen hier alleen dames op reageren? Nou weet je wat ik reageer hier ff op en als het alleen voor dames was bedoelt dan verwijder ik em weer oke sabrinat ;) Op jezelf gaan wonen is een goede stap in de richting om zelfstandiger en volwassener te worden. Maar waarom zijn dan al die vaders er zo erg op tegen??? Nou omdat die vaders ook jong zijn geweest hahaha. Als meisje heb je nou alle vrijheid van de wereld wanneer je op jezelf woont. Voor sommige is die stap toch te groot en loopt het niet goed af. Het gaat erom hoe sterk je bent en hoe je omgaat met die vrijheid......lees het berichtje van angeleyes maar die het zelf heeft ervaren.........Als je precies verder leeft als hoe je bij je ouders heb geleeft vind het alleen maar een vooruitgang en wens ik alle meisjes die zich nu in die situatie bevinden (alleen wonend) veel sterkte en succes toe beslama

John
05-05-2002, 08:17
Salaam Iedereen Bij het op jezelf gaan wonen komt het aan op je opvoeding, je disipline. Heb ik 7 jaar eerst samengewoont, dacht ik echt dat we zouden trouwen, helaas, misschien beter, is het anders gelopen. Ik woon nu al weer zo'n 8 jaar alleen, zorg ik goed voor mezelf, hou ik niet van junk foot, wel van lekker eten. Geniet ik elke dag van mijn huisje, van het alleen zijn, al zijn er soms momenten. Ik ben nooit losgeslagen geweest, zo hebben mijn ouders mij niet opgevoed, ben ik daarom alleen al trots op ze. Op jezelf wonen is voor iedereen anders, ken ik er genoeg die niet eens kunnen koken, niet weten hoe ze schoon moeten maken, afwas die dagen staat weg te rotten, kleding over de grond en noem het maar op. Als je thuis netjes bent opgevoed, je thuis al netes bent vanuit jezelf, je thuis geen moeite hebt met alleen zijn, jezelf weet te vermaken, zul je het heerlijk vinden, anders kun je het waarschijnlijk beter niet doen en eerst gaan trouwen. Ik lijk dan vaak wel de 1 of andere losbol, doe ik gek, maar ben ik heel serieus hoor, heel ijdel, heel netjes, heel proper (voor de Belgen onder ons) :melig: Beslama PS. Sabrinat wil je nog steeds geen verkering ????:droef:

John
05-05-2002, 10:13
Salaam Dutch Djihaat Ik stel ook gewoon mijn prioriteiten, heb ik de massel dat ik met veel van mijn vrienden ook samenwerk, Salaat kan doen op mijn werk, mijn werk uit praten bestaat, mensen begeleiden, ze opvangen als iemand valt. Natuurlijk ben ik het helemaal met je eens, niets is zo fijn als thuis bij je ouders wonen, mis ik dat iedere dag. Vergeet niet dat zoiets ook een zware belasting is voor je ouders, wil ik dat niet van ze vragen. Hebben ze me groot gebracht en nu ik oud en wijs genoeg ben voor deze wereld, vind ik ook dat ik mijn eigen verantwoordelijkheid moet dragen en niet beschut leven onder mijn moeders vleugels, hun mijn verantwoordelijkheid dragen. Geloof me ik heb het heerlijk thuis, heb ik geweldige ouders, doe ik alles voor ze en heb ik raad nodig zoek ik ondanks mijn leeftijd beschutting bij mijn moeder. Miljoenen heb ik er voor over, even op mijn moeders schoot te kruipen en me veilig te voelen, zoals ik me als kind voelde. Maar het leven gaat verder, voor mij, voor jou voor iedereen. Beslama

ZiLaaL
05-05-2002, 11:57
HE SABRINAT HEB JE MISSCHIEN NOG EEN KAMERTJE OVER VOOR DEZE STUDENTE?? IK KAN: *KOKEN *STRIJKEN *BOENEN *OP DE GROND SLAPEN *TELEFONEREN ALS JIJ UIT HUIS BENT MET FAMILLIE UIT MAROC IK HOOR HET VAN JE! KENITRYAAAAA :giechel: PS: WAAR LIGT GIZOU TOWN??

Safira75
05-05-2002, 12:30
Mijn ouders wonen niet meer in Nederland. Dus woon ik in hun huis hierzo- maar wel gezellig met mijn zusje. We hebben wel elk onze eigen etage hoor. Dus wel gezellig - maar wel prive!!! Op die manier kunnen we een beetje voor elkaar zorgen :D

Tifah
05-05-2002, 16:30

Ik heb een tijdje op mezelf gewoond en omdat ik het financieel niet redde ben ik weer terug naar pappie en mammie gegaan. Maar binnenkort trek ik bij een vriendin in en dat zal ook een nieuwe ervaring worden. Wat mijn ouders ervan vonden? M'n pa had het er eerst moeilijk mee, maar naderhand (na wat bezoekjes) is hij er aan gewend geraakt, hij moet nu wennen dat ik weer thuis ben. Ma klaagt wanneer ik nou weer uit huis ga, kennelijk loop ik 'r voor de voeten. :o

Pagina's : [1] 2 3