Bekijk originele versie : stalkerfriend
ik heb zon stom meisje dat zich mijn vriendin noemt
ze is een stalker en ik mag haar egt gewoon niet omdat ze zo vaak gewoon liegt en dinge verzint om erbij te horen en ook maakt ze andere belachelijk of haalt ze mensen naar beneden omdat ze zelf onzeker is ik kan nu wel een lijstje maken met van alles en nog wat maar t irritantste is toch dat ze ook marokkanen kleineerd
ik weet niet wat ik met haar moet doen!
ik kan er niet ontwijken want ze zit in mijn klas
JA dat zou ik wel willen maar ik heb medelijden met er want ze zeurd altijd dat ze zo dik is
en zij kan tegen niets dan gaat ze janken
maarja ik lijd er wel onder ik ben altijd moe en boos als ik thuis kom omdat ik spijt heb dat ik niet voor me zelf ben opgekome
hoe zou ik dan moeten zeggen want t zou egt aan mijn geweten knagen als ik t zo hard zou doen
Origineel gepost door freak15
JA dat zou ik wel willen maar ik heb medelijden met er want ze zeurd altijd dat ze zo dik is
en zij kan tegen niets dan gaat ze janken
maarja ik lijd er wel onder ik ben altijd moe en boos als ik thuis kom omdat ik spijt heb dat ik niet voor me zelf ben opgekome
hoe zou ik dan moeten zeggen want t zou egt aan mijn geweten knagen als ik t zo hard zou doen
conclusie: jompo geven:cool:
AbaHoeCh
29-03-2003, 00:02
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO
conclusie: jompo geven:cool:
:regie: homo
zie je: alicia_girl is ook mijn stalker, en haar geef ik ook jompo :cool:
AbaHoeCh
29-03-2003, 00:05
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO
zie je: alicia_girl is ook mijn stalker, en haar geef ik ook jompo :cool:
wie was mij eerst aan het stalken met pm's te sturen naar mij?!!!
Origineel gepost door Alicia_girl
wie was mij eerst aan het stalken met pm's te sturen naar mij?!!!
ik antwoordde, en ik gaf je jompo:cool:
:nerd:NERD:nerd:
je hoeft het niet hard te doen....je kan gewoon zeggen van hey meid luister eens....ik mag je graag enzo blablabla.....maar ik vind t wel lullig dat je mensen steeds af loopt te kraken enzo....ik heb liever niet dat je dat doet enzo....snap je?
wonen gekke mensen in amsterdam :rolleyes:
:D
Origineel gepost door RaZer
wonen gekke mensen in amsterdam :rolleyes:
:D
IK woon er, dat zegt genoeg :stout::D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.