Bekijk originele versie : Najib & Jullia!!!!
LelyDames
28-03-2003, 22:47
assalaam mensjes,
wat vinden jullie van de serie najib & jullia die elke maandag om half 10 ongeveer begint
Als julie mijn mening willen horen: OOOOOH MY GOD :schrik2:
TE ERG VOOR WOORDEN alleen de begin stukje intro of hoe je het wilt noemen is al erg joh
dat die marokkanen geen zelfrespect hebben ofzow
mensen lopen er naakt bij en al en ff er lekker op los zoeken en n.e.u.k.e.n
ik vind het echt schokkend en vraag me af of die mensen ook familie hebben en wat die er van vinden
ik zou me eerlijk waar zelf diepschamen als ik familie van hun was
maar ja mensen verschillen he :nerd: maar ja
wat vinden julie ervan :rolleyes:
overdrijf ik of niet???
groetjes... Lelydametje :zwaai:
LelyDames
28-03-2003, 22:59
jaaaa klopt dunya en dessie ken die was er ook vorige zomer maar alleen ik heb het nog niet gezien hij is wel okay ja niet zo ranzig als najib&jullia any way weet je toevallig op welke dag dunya en dessie komt die wil ik wel zien hahahahaha
moet toch ergens mezelf mee nuttig maken:rotpc: aan me pc heb ik ook niet veel
LelyDames
28-03-2003, 23:09
hahahahahahaha...............
thnx man die souf souf habibi zou ik ook wel willen zien ja ik ben
namelijk gek op film :maf2: hahahahaha
oja trouwens die oesters van namkee (hoe je het ook typt) was ook niet bepaald clean pfffff jammer dat die films altyd verpest worden door die
ranzige stukjes
soms kan ik ze wel......:auw: hele erge auw doen
hahahaha groetjesssssss
gewoon niet naar kijken is alles opgelost
yasminne
30-03-2003, 13:45
Origineel gepost door Amira_s
Agh die marokkanen die daar spelen kunnen geen betere rol krijgen............je moet toch ergens beginnen
Juist ja goed beantwoord
JongeDame
30-03-2003, 18:11
Ik heb met grote ogen zitten kijken naar de meest verdorven scenes uit de marokkaans-nederlandse filmgeschiedenis, heb echt voor shi 5 seconden met open mond zitten staren naar ranzige vrij-partijen. Maar eerlijk gezegd verbaasde dat me niets aangezien deze serie wordt geregisseerd door onze grote vriend Theo van Gogh, aka 'de fervente moslim-hater', die elke gelegenheid aangrijpt om even te laten weten wat voor achterlijk zooitje we allemaal zijn. Dus wat dat betreft verwachtte ik weinig anders. Maar wat me wel enigzins shockeerde is dat marokkanen tegenwoordig wel errug geintegreerd bezig zijn, dat acteren je lust en je leven is a la, maar de afkomst en het geloof van je ouders zo te verloochenen vind ik toch een vervelend na-smaakje hebben. Kennelijk was de nood erg hoog, denk ik maar.........
Greetz J.D.
lovejamal
31-03-2003, 09:34
ja klopt iedereen loopt er maar naakt rond en ze n**ken alleen maar. Het is te nederlands. Marokanen worden wel voor schut gezet.
Groetjes lovejamal
JongeDame
31-03-2003, 10:01
Gewoon massaal boycotten die handel.
tharifecht
31-03-2003, 12:07
Niet normaal wat daar allemaal in gebeurt!!
Tvoe gesen
heeft niks met nederlanders te maken ik ben ook nederlands maar gedraag me toch echt niet zo en ik denk dat er vele zusters er ook zo over denken
dat heeft geen nederlands gedrag maar KAFIER GEDRAG!!!!!!
LelyDames
31-03-2003, 20:05
helmaaal mee eens het ligt aan de mens je persoonlijkheid niet je geloof of afkomst
sommige hebben gewoon geen zelfrespect
:)
je hebt voor een deel wel gelijk je moet natuurlijk zelfresecpt hebben
maar geloof me het geloof is wel degelijk van belang
ik vind zelf het geloof dat het om nummer één komt vandaar dat je jezelf er ook naar gaat gedragen
walikom salaam
LelyDames
01-04-2003, 18:54
ja dat is ook zo
maar je kan ook ongelovig zijn en zelfrespect hebben
snappie wat ik bedoel :)
LelyDames
02-04-2003, 19:44
gelukkig ik d8 dat ik de enige was whuahahahahahaha
maar ik stel me dus niet aan :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.