Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waarom?????????

Pagina's : [1] 2

EERLIJK
28-03-2003, 22:30

WAAROM???? :kwaad: :kwaad: :kwaad: :kwaad: :kwaad: zijn er zoveel scheidingen binnen de marokkaanse gemeenschap??? De meeste trouwen en over een jaar zijn ze al gescheiden. Of je nu van hier of van Marokko trouwt. Op den duur ben je bang om te trouwen en zeker als je allerlei verhalen hoort. WAAROM???? :kwaad: :kwaad: :kwaad: :kwaad: :kwaad:

Hafsat
28-03-2003, 23:18
Origineel gepost door saidaaatje :( :verdriet:

lala_fatima
28-03-2003, 23:20
volgens mij trouwen de marokkanen te snel, en als ze getrouwd zijn beseffen ze dat hij/zij toch niet bij hem/haar past

EERLIJK
28-03-2003, 23:37
MAAR HOE WEET JE DAN OF ER IEMAND BIJ JE PAST??? IN HET BEGIN ZIJN ZE ALLEMAAL SUPER LIEF..........

LelyDames
29-03-2003, 00:32

ik denk dat ze de verantwoordelijkheid dan niet aankunnen of het valt tegen je moet je aanpassen enzow of sommigen willen alleen een veeg en dan weer weg hahahahahaha ik zou het eerlijk gezegt niet weten joh groetjes

zianymo
29-03-2003, 10:45
ik denk dat het ook komt door de bemoeienis van onze ouders int'algemeen! want wanneer het op trouwen aankomt zijn wij de marokanen toch een beetje anders dan de westerlingen.alles wat wij zouden willen doen moet de goedkeuring krijgen van de ouders wat soms niet al te best is,en daardoor voor enige wrijving zorgt binnen de relatie!dit zeg ik doordat ik echt veel koppels zag uit elkaar gaan dank zij de ouders van beide partijen!

EERLIJK
29-03-2003, 20:35
ik denk dat het ook komt door de bemoeienis van onze ouders int'algemeen! want wanneer het op trouwen aankomt zijn wij de marokanen toch een beetje anders dan de westerlingen.alles wat wij zouden willen doen moet de goedkeuring krijgen van de ouders wat soms niet al te best is,en daardoor voor enige wrijving zorgt binnen de relatie!dit zeg ik doordat ik echt veel koppels zag uit elkaar gaan dank zij de ouders van beide partijen! DAT IS OOK HOE IK ER OOK OVER DENKT!!! OFWEL ZIJN HET JOU OUDERS DIE NIET AKKOORD GAAN OFWEL ZIJN HET DE MENSEN OM JE HEEN DIE ALLELEI PROBLEMEN TUSSEN "HET GETROUWDE KOPPEL" VEROORZAKEN!!! :( :( :( :( HET IS ECHT NIET MAKKELIJK!! :( :( :(

EERLIJK
29-03-2003, 22:49
DAT IS WAAR MAAR WAT KAN JE ER DAN AANDOEN!! UITEINDELIJK ZIJN HET ALTIJD JOU OUDERS DIE EEN BEETJE MEE BESLISSEN!!

Liefste
29-03-2003, 23:20
Origineel gepost door EERLIJK WAAROM????zijn er zoveel scheidingen binnen de marokkaanse gemeenschap??? De meeste trouwen en over een jaar zijn ze al gescheiden. Of je nu van hier of van Marokko trouwt. Op den duur ben je bang om te trouwen en zeker als je allerlei verhalen hoort. WAAROM???? :kwaad: :kwaad: :kwaad: :kwaad: :kwaad: Ja viel me ook heel erg op is denk ik de nieuwe hipe geworden :D

EERLIJK
29-03-2003, 23:35
:confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:

myriam22
29-03-2003, 23:42
hey stadsgenootje! (eerlijk) je hebt volkomen gelijk !!!

DESPERADA
30-03-2003, 00:45
Salaam aleikom warahmatoeallah...... Kiezen we onze partner wel op de manier hoe het hoort....? Door te kijken naar iemand zijn Taqwa, zijn Imaam dat op eerste plek zetten...Het huwelijk hallaal beginnen zodat het inschAllah gezegend zal worden....... Het huwelijk focussen op het verbieden van het haraam, en samen met je partner het gebieden van het hallaal..... En samen De Koran, Sounna als leidraad nemen..... ........Niet kijken naar zijn beroep, zijn salaris, zijn achtergrond, uiterlijk etc.Athans niet op de eerste plek zetten. Das geen garantie voor een geslaagd huwelijk.... Dit is gebasseerd op hetgeen dat ik in mijn omgeving zie, en Kdenk zelf dat dat de aanleiding is van de scheidingen...... We vergeten de essentie van het huwelijk: Je imaam vergroten! Helft van je deen binnen halen! Als je een persoon trouwt om zijn taqwa, dan is denk ik de kans dat je zal scheiden klein: Aangezien scheidingen niet worden toegejuigt in de islam. Je hebt andere mogelijkheden om je huwelijk er weer boven op te bouwen.... Khair InschAllah.... Salaam aleikom

EERLIJK
30-03-2003, 19:59
Wie gaat er met zoiets rekening houden. De meeste mannen en ook vrouwen kijken alleen maar naar het uiterlijk en naar geld!!! IK WEET NIET WAAR HET NAARTOE GAAT, IK KAN SOMS NIET MEER VOLGEN! :confused: :confused: ;confused:

yasminne
30-03-2003, 23:22
Pffffffffff, nu ga ik heel anders denken over trouwen. maar Allah ie 7fed na. Lijkt me echt verschrikkelijk trouwen en daarna weer terug af aan beginnen. (en ik denken je trouwt maar een keer)

EERLIJK
31-03-2003, 21:46

HOI YASMINA, ALS IK VAN JOU WAS ZOU IK EERST TWEE KEER NADENKEN VOOR IK HET WOORDJE "JA" UITSPREEK! Ik zit ook met hetzelfde probleem. Het is echt moeilijk, om ja te zegeen en zeker als je allerlei verhalen hoort.

Pagina's : [1] 2