Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Effe Lezen Mensen......

Pagina's : [1] 2

CasawiaZina
28-03-2003, 21:42

Ali B debuteert met liefdadigheidssingle voor Amnesty International "Waar gaat dit heen?" is de debuutsingle van de jonge Marokkaanse rapper Ali B, samen met zangeres Karima (Dignity). Ali B, die vorig jaar reeds als hiphopfinalist in de Grote Prijs Van Nederland stond is voor velen geen onbekende. Hij schreef onder andere het refrein van Raymzter's "***marokkanen" en was samen met hem te zien in Barend & van Dorp, Top Of The Pops en Kevin Masters. Daarnaast deed hij door het hele land tientallen optredens waaronder op het Amsterdam Rootsfestival in het Oosterpark en stond hij samen met RZA van de Wu-Tang Clan op het podium in de Melkweg. In "Waar gaat dit heen?" spreekt Ali B zijn ongenoegen uit over de ellende in de wereld en doet een dringende oproep aan eenieder om zijn stem te laten horen. De opbrengst van deze single wordt op initiatief van Ali B geheel ter beschikking gesteld aan mensenrechtenorganisatie Amnesty International. Met dit statement wist Ali B een grote groep vrijwilligers op de been te brengen. Iedereen die betrokken was bij het maken van de single en de videoclip verleende belangenloos zijn medewerking. Daarnaast kwam er voor een appearance in de videoclip een grote groep Nederlanders opdagen die zich verbonden voelt met deze zaak, te weten: Jan Douwe Kroeske, Karima, Katja Schuurman, Edsilia Rombley, Sonja Silva, Vikri, Nordin Ben Salah, Birgit, Lion De Noier, Dolf Jansen, Ilse DeLange, Cilvaringz, Raymzter, DJ Mass, Lange Frans, Salah Edin, Rashid Larouz, Brainpower, Deams, Eddy Zoey, Kayaman en de band Relax. 11th of April in STORES !!!!!!!

ClaudioLopez
28-03-2003, 21:47
heb ik je beledigd? dat wist je toch al?

CasawiaZina
28-03-2003, 21:52
Mensen die het hardst steeds HARAM roepen, daar heb ik mijn mening over

ClaudioLopez
28-03-2003, 21:56
oh.. moet ik nu beledigd zijn ofzo? luister jij maar lekker naar die onzinnige muziek dan van Ali-B of Z.ebie of wat dan ook

CasawiaZina
28-03-2003, 22:02

dit is toch een forum en iedereen mag hiero zijn mening uiten, dat mijn menig niet jouw mening is, dat is jouw probleem Blijkbaar kan jij je niet uiten zonder te vloeken, lekker volwassen

ClaudioLopez
28-03-2003, 22:08
weet je wat... ok sorry :( ik neem me woorden terug. spijt me:D vergeef me:D :)

CasawiaZina
28-03-2003, 22:13
Origineel gepost door ClaudioLopez weet je wat... ok sorry :( ik neem me woorden terug. spijt me:D vergeef me:D :) weet je, een excuses is makkelijk en gratis, maar je moet elkaar toch respecteren maakt niet uit wat de ander zegt, aangezien ik niet haatdragend bent, het zij je vergeve hoor

mohib
28-03-2003, 22:14
zoals iedereen het slim probeerd te spelen doet ali B zijn best en niemand kan het hem kwalijk nemen. mohim het geld wordt goed besteed en daar gaat het om. ik denk zelf dat hij het voor reclame doet maar goed.

CasawiaZina
28-03-2003, 22:15
Origineel gepost door mohib zoals iedereen het slim probeerd te spelen doet ali B zijn best en niemand kan het hem kwalijk nemen. mohim het geld wordt goed besteed en daar gaat het om. ik denk zelf dat hij het voor reclame doet maar goed. als dit hem helpt om hoger op te komen, much luck to him

Hindaatje
28-03-2003, 22:23
Niveau daalt weer.....:maf:

CasawiaZina
28-03-2003, 22:35
Origineel gepost door Hindaatje Niveau daalt weer.....:maf: Meningen verschillen :zwaai:

ClaudioLopez
28-03-2003, 22:37
dat blijkt

HalfBlood
28-03-2003, 22:47
muziek is en blijft haraam, willen jullie dat niet snappen ofzo ?

CasawiaZina
28-03-2003, 22:51
ik vind het een goed initiatief en ik steun het....helaas pindakaas voor de mensen die er anders over denken

HalfBlood
28-03-2003, 22:54

Origineel gepost door CasawiaZina ik vind het een goed initiatief en ik steun het....helaas pindakaas voor de mensen die er anders over denken sorry Allah swt maarreuh. CasawiaZina vind het goed om tegen u in te gaan :D. komt logisch over ;).

Pagina's : [1] 2