Bekijk originele versie : Nieuwegein??
Ik heb hamdoelillah een eengezinswoning gekregen na 5 jaar in Nieuwegein (ik ga weg uit een dorpje), eindelijk. Maar ik ken die wijk Vreeswijk (bij Irenestraat) niet zo erg goed. Dus mijn vraag aan mensen die in nieuwegein wonen en die wijk erg goed kennen? Hoe is het daar wonen en ik heb rondgereden en rondgekeken en ik zie alleen nederlanders en ik heb daar niks tegen maar hoe vinden zij het dat ik daar kom wonen als een marokkaanse vrouw (als ik de enige ben) en ik draag ook een hoofddoek en ze zaten me aan te gapen, joh..
Ik wil een goed gevoel krijgen en dat heb ik ook nu een beetje maar ik zoek de marokkaantjes die daar wonen en heb ze nog niet gevonden maar ze zijn wel in andere wijken te vinden :) Dus vraag ik het hier even :D
Thanks
sprankeltje
20-08-2005, 11:55
heey,gefeliciteerd!
Ik woon er niet maar ik zou later ook wel in nieuwegein willen wonen lijkt me lekker rustig en makkelijk. heb je een huis bij de nieuwbouwproject aan de Vreeswijk?Want die vind ik wel heeel mooi geworden..Of die nieuwbouw in galecop met het water erom heen..wauw daar zijn pas mooie woningen!
Elk geval iedere omgeveing went wel hoor met of zonder kaaskoppen die jouw aangapen!
tangia21
20-08-2005, 12:27
jij ookal meid :D
gefeliciteerd :banana:
Dank je, nee ik heb gewoon in de oude gedeelte gekregen lekker met 4 slaapkamers en een bijkeuken en dat is ideaal. En vloer van cement als je kinderen hebt die de hele dag rennen is een houten vloer niet erg leuk wat wij nu hebben.
En tangia gefeliciteerd je zoontje is 2 jaar geworden... en weer toevallig (weet je nog over onze familie over onze oma's en onze (domme) ooms enz.) ik heb ook dochtertje die amal heet en bij jou is alleen klein verschilletje met een e. hahahah kan het nog (meer) toevalliger zijn
tangia21
20-08-2005, 16:17
Dank je, nee ik heb gewoon in de oude gedeelte gekregen lekker met 4 slaapkamers en een bijkeuken en dat is ideaal. En vloer van cement als je kinderen hebt die de hele dag rennen is een houten vloer niet erg leuk wat wij nu hebben.
En tangia gefeliciteerd je zoontje is 2 jaar geworden... en weer toevallig (weet je nog over onze familie over onze oma's en onze (domme) ooms enz.) ik heb ook dochtertje die amal heet en bij jou is alleen klein verschilletje met een e. hahahah kan het nog (meer) toevalliger zijnHAHAHHAAH haar naam is ook Amal (op de paspoort) maar ik schreef het met e op z'n Nederlands :hihi: :maf2:
Aardbeitje
20-08-2005, 18:37
Ik heb hamdoelillah een eengezinswoning gekregen na 5 jaar in Nieuwegein (ik ga weg uit een dorpje), eindelijk. Maar ik ken die wijk Vreeswijk (bij Irenestraat) niet zo erg goed. Dus mijn vraag aan mensen die in nieuwegein wonen en die wijk erg goed kennen? Hoe is het daar wonen en ik heb rondgereden en rondgekeken en ik zie alleen nederlanders en ik heb daar niks tegen maar hoe vinden zij het dat ik daar kom wonen als een marokkaanse vrouw (als ik de enige ben) en ik draag ook een hoofddoek en ze zaten me aan te gapen, joh..
Ik wil een goed gevoel krijgen en dat heb ik ook nu een beetje maar ik zoek de marokkaantjes die daar wonen en heb ze nog niet gevonden maar ze zijn wel in andere wijken te vinden :) Dus vraag ik het hier even :D
Thanks
Hoi meid,
Ik woon ook in nieuwegein. Maar vlakbij de centrum dan. Ik weet wel dat vreeswijk een rustige buurt is, en dat er weinig of helemaal geen hoofddoeken te zien zijn! Ze gaan je aankijken alsof je uit mars bent gekomen... :hihi:
Maar scheit aan toch??? Als jij maar een mooie woning hebt waar je lekker in kan wonen. Wel hoop ik voor je dat je vlakbij openbaar vervoer zit, mocht je die nodig hebben. Want nieuwegein is wat dat betreft echt verrot daarin. De meesten moeten van huis 20 a 25 minuten lopen voordat ze eindelijk de bus of de tram kunnen bereiken. Ik hoef maar de deur uit te lopen en kan al instappen... :stout:
Maar goed, het is een mooie buurt...Veel woonplezier!!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.