Bekijk originele versie : De ware
Shining_Star
28-03-2003, 17:23
Salaam
Wat vinden jullie van die mensen die dag en nacht wachten op de 'de ware'??(die er 24 uur per dag over praten enz.)
Ik vind het best wel desperate want kom op hey de ware vind je heus wel een keer ga gewoon feesten beesten :boogie: t komt van zelf toch???
Somaya_Riffia
28-03-2003, 17:25
Ach jah :rolleyes: Mektab he :D
ik wacht al 14jaartjes op mijn ware kun je nagaaaan zooooooooooooooooooooooooooooooooo langgggggggggg :huil:
:maf2:
CyberMujahida
28-03-2003, 18:15
'de ware' daar kun je lang op wachten
die bestaat niet
Shining_Star
28-03-2003, 18:16
Origineel gepost door Masriya
ik wacht al 14jaartjes op mijn ware kun je nagaaaan zooooooooooooooooooooooooooooooooo langgggggggggg :huil:
:maf2:
:maf: :D
kickboxgirl
28-03-2003, 18:20
DE WARE BESTAAT WEL HIJ IS ERGENS OF ZIJ IS ERGENS MAKTEB
minous21
28-03-2003, 19:21
Koelishi bel mektab,
Ik zeg altijd:
MISTER RIGHT bestaat niet Ga voor MISTER GOOD ENOUGH:D
Shining_Star
28-03-2003, 19:22
Origineel gepost door minous21
Koelishi bel mektab,
Ik zeg altijd:
MISTER RIGHT bestaat niet Ga voor MISTER GOOD ENOUGH:D
:D :cool:
Lady_moi
28-03-2003, 19:30
Hij bestaat geloof me :D
FrEaKoFnAtUrE
28-03-2003, 19:34
ik denk wel dat die bestaat, maar of je hem nou vind is de vraag...ik vind al helemaal niet dat je op hem moet gaan zitten wachten of zo...
zoals real_jeblia zegt moet je eerst gaan feesten en zo en pas op een appropraite leeftijd er aan gaan denken...
greets
Shining_Star
28-03-2003, 19:35
Origineel gepost door FrEaKoFnAtUrE
ik denk wel dat die bestaat, maar of je hem nou vind is de vraag...ik vind al helemaal niet dat je op hem moet gaan zitten wachten of zo...
zoals real_jeblia zegt moet je eerst gaan feesten en zo en pas op een appropraite leeftijd er aan gaan denken...
greets
;)
Shahinez
28-03-2003, 19:37
Ahlan wa sahlan,
mensen mensen, tjonge tjonge, dat is allemaal wel schattig en romantisch dat jullie ergens diep in jullie harten nog op die ene wachten, the SO CALLED ONE!!!
Ik heb er respect voor, niet van dat?!Maar, geloof je er echt in?Geloof je echt dat er 1 voor je is? Ik kom zoveel jongens tegen dat ik zeg ... pfff hoe en waar te beginnen.Je kunt iemand onmoeten waar je goed mee kunt opschieten, waar je goed fun mee kunt maken, waar je verliefd op wordt... maar hoe weet je zelf of hij wel de ware is?
Er lopen er miljoenen mensen rond, in heel die massa zal er uiteraard wel je soulmate zijn, maar hoe ga je eraan beginnen om zijn/haar hart te veroveren?
Wees gewoon blij met wat en wie je hebt ... doe geen moeite om DE WARE te zoeken, die kom je toch niet tegen
Sorry voor al diegene die er wel in geloven....
M3a salama
FrEaKoFnAtUrE
28-03-2003, 19:37
thank you real_jeblia!!
wat ware dat bestaat helemaal niet. Als je hierin gelooft kun je lang wachten.
Er zijn genoeg mensen die bij jou persoontje passen en waar je mee kunt leven als partner. En diegene die wil wachten.
Succes met wachten!!!
Misschien is je ware wel op de noord pool.
Groetjes Tamia
Lady_moi
28-03-2003, 19:54
de ware is iemand die je nooit kan krijgen
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.