Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mecca-cola

Pagina's : [1] 2

LZN
28-03-2003, 16:31

Hebben jullie die nieuwe cola al gedronken of niet????? Mecca-cola!!! Als alternatief tegen Coca-cola en Pepsi. Hij is bij ons al bij een marokkaanse slager te koop. Hij haalt ze uit Frankrijk, daar is het begonnen. Het is nu alleen nog on frankrijk te koop maar misschien later in meer landen. 10% van de prijs gaat naar de Palestijnen! :cola:.

CyberMujahida
28-03-2003, 16:37
ik heb hem nog nergens gezien, maar als ik hem zie, dan koop ik hem meteen natuurlijk

Mazlout
28-03-2003, 18:47
als je een huis wil bouwen, zet je die toch ook niet in 1x neer? steen voor steen.... zo ook met deze "vervangende" producten....

maghrabia82
28-03-2003, 18:52
dit is een goed begin....

FrEaKoFnAtUrE
28-03-2003, 19:25

dit is zeker een goed begin........power greets

slimiatje
28-03-2003, 20:24
ken het wel is overal te koop hier bij slagers

Kingofmaroc
28-03-2003, 20:27
http://www.deccanherald.com/deccanherald/nov10/img/bcaps.jpg Just The Best!!!!! ;)

Shining_Star
28-03-2003, 20:30
Origineel gepost door *********e Hebben jullie die nieuwe cola al gedronken of niet????? Mecca-cola!!! Als alternatief tegen Coca-cola en Pepsi. Hij is bij ons al bij een marokkaanse slager te koop. Hij haalt ze uit Frankrijk, daar is het begonnen. Het is nu alleen nog on frankrijk te koop maar misschien later in meer landen. 10% van de prijs gaat naar de Palestijnen! :cola: Dat jullie dat geloven :o het is gewoon een stunt van de Joden en Amerikanen om meer cola te verkopen :rolleyes: ze hebben het gewoon een arabische naam gegeven en zeggen ze3ma dat 10% van de opbrengst naar de palestijnen gaat,zodat alle moslims het halen . Sorry hoor maar ik geloof er helemaal niets van :(

dulce_lamia
28-03-2003, 20:33
Het is dat ze palestina sponsoren, anders zou ik het niet eens kopen, ik drink gewoon cola van de lidl lekker goedkoop.. Maar dan moet je natuurlijk ook geen fanta of sprite nemen want die zijn van coca cola company.......

Kingofmaroc
28-03-2003, 20:35
Origineel gepost door real_jeblia Dat jullie dat geloven :o het is gewoon een stunt van de Joden en Amerikanen om meer cola te verkopen :rolleyes: ze hebben het gewoon een arabische naam gegeven en zeggen ze3ma dat 10% van de opbrengst naar de palestijnen gaat,zodat alle moslims het halen . Sorry hoor maar ik geloof er helemaal niets van :( ben je dom of doe je alsof je dom bent, want wat praat je nou weer voor poep. :rolleyes:

Mazlout
28-03-2003, 20:36
dr was pas een reportage over op tv, (ned 2 ofzo) schijnt een arabier (weet niet meer welk land hij vandaan kwam) te zijn in Frankrijk die het bedrijf heeft opgericht. dus dat het iets Amerikaans is, dat geloof ik niet...

Kingofmaroc
28-03-2003, 20:41
Origineel gepost door Mazlout dr was pas een reportage over op tv, (ned 2 ofzo) schijnt een arabier (weet niet meer welk land hij vandaan kwam) te zijn in Frankrijk die het bedrijf heeft opgericht. dus dat het iets Amerikaans is, dat geloof ik niet... mee eens ;)

Shining_Star
28-03-2003, 21:00
Origineel gepost door Kingofmaroc ben je dom of doe je alsof je dom bent, want wat praat je nou weer voor poep. :rolleyes: wat loop jij dom te lullen :nerd: IK MAG ZEGGEN WAT IK WIL NONE OF YA F.UCKING bussiness :nerd: IK BLIJF HET ZEGGEN HET IS GEWOON VAN AMERIKA/JODEN :vingers:

JUF
28-03-2003, 21:26
dr zitten altijd weer rotte appels in een mand, pfff sjommige mense moete altijd roet in t eten gooien he jebliadirl....... neem jij maar lekker n cocoa cola en verzuip erin. jah k heb m gedronken, de smaak is wel ok. voor mij in ieder geval geen coca cola meer,,,,,,,, das zeker, ik prefereer gewoon n lekkere glas vers geperste jus, best what u can get

Shining_Star
29-03-2003, 12:35

Origineel gepost door JUF dr zitten altijd weer rotte appels in een mand, pfff sjommige mense moete altijd roet in t eten gooien he jebliadirl....... neem jij maar lekker n cocoa cola en verzuip erin. jah k heb m gedronken, de smaak is wel ok. voor mij in ieder geval geen coca cola meer,,,,,,,, das zeker, ik prefereer gewoon n lekkere glas vers geperste jus, best what u can get ey yo wie zegt dat ik uberhaupt cola drink huh? get a life dom bi.tch verzuip jij dr maar in garaya :kwaad: enne de grootste rotte appel die er rondloopt ben jjj !

Pagina's : [1] 2