Bekijk originele versie : als een jongen....
NaChTmErRiE
19-08-2005, 16:22
aftrekt of wordt gepijpt is die dan nog maagd?
dit had k al een keer gepklaatst maare was verwijderd? jah of nee? :confused:
KarTanesi
19-08-2005, 20:21
Duhh natuurlijk is hij dan nog maagd... Alleen als hij met een meisje naar bed is geweest, (je weet wel Tha Real Thing :p) dan is hij geen maagd meer.
WhiteRose
19-08-2005, 21:34
Pas als ie DE daad heeft verricht is ie geen maagd meer.
Mooi gezegt :goedzo:
mocrokaan
19-08-2005, 22:36
ik zie het zo:als een jongen helemaal GEEN seks heeft gehad dan is ie maagd.als ie ook aleen
maar orale seks heeft gehad vind ik em ontmaagd.er zijn jongens die denke ik blijf maagd
maar ik doe wel aan orale seks.en als ze gaan trouwen zegge ze ja kben nog maagd
kheb et met niemand gedaan...maar ja mijn mening...
ik zie het zo:als een jongen helemaal GEEN seks heeft gehad dan is ie maagd.als ie ook aleen
maar orale seks heeft gehad vind ik em ontmaagd.er zijn jongens die denke ik blijf maagd
maar ik doe wel aan orale seks.en als ze gaan trouwen zegge ze ja kben nog maagd
Dus als meisje gebeft is is ze volgens jou ook ontmaagd? :maf:
mocrokaan
20-08-2005, 11:16
[QUOTE=Redis]Dus als meisje gebeft is is ze volgens jou ook ontmaagd? :maf:[/QUOT
ja :o
BIJVOORBEELD als een meisje gebeft is door een andere jongen dan hoeft ze niet bij mij te komen en te zeggen ik ben maagd ik wil met je trouwen....
Hoogervorst
20-08-2005, 11:53
Je draait het om. Maagdelijkheid is een door mensen bedachte term en betekent dat je geen geslachtsgemeenschap (wat zeg ik dit toch weer mooi) hebt gehad.
Shahinez
20-08-2005, 11:56
Je draait het om. Maagdelijkheid is een door mensen bedachte term en betekent dat je geen geslachtsgemeenschap (wat zeg ik dit toch weer mooi) hebt gehad.
:goedzo:
mocrokaan
21-08-2005, 20:30
Eigenlijk vind ik dat als een jongen afgetrokken heeft dat ie dan geen maagd meer is want er is al sperma uit zijn ...... gekomen en dat gebeurt alleen bij DE daad...
o ja?en als hij natte droom hefet gehad?dan is zijn spema tog ook eruit pfff....
zeg ba3da omdat ie BEWUST aan een manier van seks deed..
Jullie hebben allemaal veel dingen van het Westen over genomen.
zelfs de denk wijzen.Vrouwen willen nu een jongen die maagd is terwijl een jongen niet maagd kan zijn of ontmaagd kan zijn.
Dat bestaat bij jongens niet .Ik heb nog nooit gehoord.En trouwd de man wanneer hij maagd is.
dadelijk gaan vrouwen ook het recht opeisen om met 4 mannen te trouwen.
Ontmaagd kan alleen een vrouwelijk iemand zijn.
Een man begaat een zonde.Wij mannen hebbeb geen zegel van Allah[shw] gekregen.wij zijn werk paarden.Mannen zijn niet mooi.de vrouw is de schoonheid.Een man is maar een man.Simpel.grof.hardmoedig,koppig,
een vrouw heeft haar schoonheid van de heer gekregen en de zegel.
En die moet ze behouden.Ze moet het gene dat ze van Allah[shw] heeft gekregen bewaken.
De man en vrouw moeten bijden hun kuisheid bewaren.Maar de man word nog maagd nog ontmaagd.Hij blijft hetzelfde voor en na de daad.
Denk daar maar es goed over na.
Eigenlijk vind ik dat als een jongen afgetrokken heeft dat ie dan geen maagd meer is want er is al sperma uit zijn ...... gekomen en dat gebeurt alleen bij DE daad... :goedzo:
Ja een jongen kan ook een natte droom krijgen wat hij niet in de hand heeft.
Dan is hij zeker onwillig verkracht door zich zelf.duu
mocrokaan
21-08-2005, 21:58
goedzo dat bedoelde ik dat ie er bewust aan deed. Ik dacht dat mensen dat zelf wel zouden weten...
:goedzo: jij bent ba3da op goede pad zo te horen:) houde zo! :goedzo:
C_warrior
22-08-2005, 00:37
uit een vagina kan je niet eten
temminste als je niet van de freaky stuff houdt :hihi:
samsabili
22-08-2005, 02:45
Jullie hebben allemaal veel dingen van het Westen over genomen.
zelfs de denk wijzen.Vrouwen willen nu een jongen die maagd is terwijl een jongen niet maagd kan zijn of ontmaagd kan zijn.
Dat bestaat bij jongens niet .Ik heb nog nooit gehoord.En trouwd de man wanneer hij maagd is.
dadelijk gaan vrouwen ook het recht opeisen om met 4 mannen te trouwen.
Ontmaagd kan alleen een vrouwelijk iemand zijn.
Een man begaat een zonde.Wij mannen hebbeb geen zegel van Allah[shw] gekregen.wij zijn werk paarden.Mannen zijn niet mooi.de vrouw is de schoonheid.Een man is maar een man.Simpel.grof.hardmoedig,koppig,
een vrouw heeft haar
De man en vrouw moeten bijden hun kuisheid bewaren.Maar de man word nog maagd nog ontmaagd.Hij blijft hetzelfde voor en na de daad.
Denk daar maar es goed over na.
Jij praat egt poep where the f*ck heb je die bullshit vandaan!!????????
abdelmoula
22-08-2005, 11:06
Jij praat egt poep where the f*ck heb je die bullshit vandaan!!????????
volgens praaaaaat jij shit er zit zeker een kern van waarheid in z'n verhaal en aangezien jij die niet kan vinden is het van toepassing dat je met zo'n onsmakelijke reactie aan komt lopen
gozer je reactie was perfect ik dank ook dat jo reactie is op het antwoord van de topicstarter
SHOEKRAN
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.