Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Voor de ongetrouwden: hoevaak zijn ze deze zomer geweest om....

sunshinexx
19-08-2005, 13:16

Hoe vaak zijn ze deze zomer geweest om je hand te vragen? Gelukkig was het voor mij rustig omdat ik maar 2.5 week naar marokko ben gegaan. Maar omdat we met drie meiden die nog niet getrouwd zijn en allemaal op trouw leeftijd zijn, is de aanloop groot. Als mensen serieus zijn en echt voor JOU komen, vind ik het niet erg ofzo. Dus het is niet mijn bedoeling om mensen in de zeik te nemen, of denigrerend te doen naar hen. Maar de meeste die komen overduidelijk voor papieren. Dan zeggen ze, geef ons er maar 1 maakt niet welke??? :confused: Alsof we schaapjes zijn. Of dat ze je op straat gezien hebben en dan de volgende dag langskomen met suiker, terwijl ze je niet kennen. Of ze worden boos als je nee zegt. Dan gaan ze plakken...Of ze verzinnen roddels over je.

sunshinexx
19-08-2005, 14:58
ze hebben mijn ouders 9 miljoen geboden voor mij om hun zoon naar NL te halen wuhahhahhaaaaaaahaa. ik heb gezegd dat hij met dat geld een roeibootje mag kopen.......... ze vragen inderdaad vaak niet om een persoon,maar eentje is altijd goed. ik vertrouw t nooit zo,eerlijk gezegd..no hard feelings ,maar loop eens een marokkaanse rechtbank binnenlopen,veel scheiding ...vooral mensen uit europa.........verblijfsvergunningen. Mijn zus heeft wel papieren gemaakt en zij is heel gelukkig met haar man. Dus het ook heel goed lopen. Maar je hebt gewoon van die hele grappige taferelen. Mijn nicht uit nederland is 26 (de jongste thuis). Er kwam dit jaar iemand bij haar om haar hand te vrage n voor hun (oudste) zoon die 18 was. We hebben gelachen, mijn nicht zei: hij kan mijn zoontje wel zijn. Die mensen kwamen niet voor een vrouw maar voor papieren.

sunshinexx
19-08-2005, 16:03
dat vind ik leuk om te horen v je zus ,alleen gaat t helaas vaker mis dan goed. Grappig,maar wat ik triest vind is dat sommige trouwen en kinderen krijgen en nadat ze allepapieren hebben gaan ze r vandoor. Dat gebeurt wel helaas ja. Sommige meiden trappen er gewoon ook in. Het is echt erg. Eerst doen ze peoslief en daarna als ze de papieren binnen hebben, is het daarmee afgelopen.