Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : vin....

LZN
28-03-2003, 15:15

je stinkt :kwaad: doe er wat aan man, je weet toch ik heb geursensoren man, en mijn pc raakt helemaal op hol door jouw stank :rolleyes: ... Heb je weleens gehoord van?? DEO!!! nee??? ga ff naar drogist en ga halen keej :) thats the shit thats making me dizzy :( go fix it!!! :wijs:.

ilhame
28-03-2003, 15:16
:lol: hahahaha helleau jij bent masterlijk....ik moet echt altijd lachen om je berichten :D

PerfectTangawia
28-03-2003, 15:17
HELLEAU is weer bezig met bot doen..? hahahhaha :p TANGAWIA

Vin
28-03-2003, 15:18
Origineel gepost door helleau je stinkt :kwaad: doe er wat aan man, je weet toch ik heb geursensoren man, en mijn pc raakt helemaal op hol door jouw stank :rolleyes: ... Heb je weleens gehoord van?? DEO!!! nee!!! ga ff naar drogist en ga halen keej :) thats the shit thats making me dizzy :( go fix it!!! :wijs: je bent vergeten dat je neus boven je mond zit :rolleyes:

Vin
28-03-2003, 15:22

Origineel gepost door helleau :rolleyes: halloooo ben ik nou de enige die hem kan ruiken?? :verdriet: doe mij een lol en koop wat deo!!! Jallah kom we gaan samen halen :D kan je direct die pruik halen :D

Vin
28-03-2003, 15:27
Origineel gepost door helleau im always here for you :wijs: hehehe :D ik weet dat je van me houdt :p