Bekijk originele versie : Kinderopvang!!!!
stilleverlangen
19-08-2005, 09:48
Voor de moeders waarvan de kinderen naar het kinderopvang gaan! :)
Dames, hoeveel dagen gaat je kind naar de kinderopvang? Wat kost het en hoeveel krijg je van je werkgever & belastingdienst terug?
tangia21
19-08-2005, 09:50
volgend jaar gaat het nog meer kosten voor ouders die een matige inkomen hebben :moe:
voor de veelverdieners, word het feesten :jammer:
stilleverlangen
19-08-2005, 11:35
volgend jaar gaat het nog meer kosten voor ouders die een matige inkomen hebben :moe:
voor de veelverdieners, word het feesten :jammer:
NOG MEER :wow:
tangia21
19-08-2005, 13:18
Mijn dochter is maar een paar maanden naar de kinderopvang gegaan vorig jaar. Toen betaalde ik als studente 54 euro per maand. Na een paar maanden zag ik dat mijn dochter eronder leed en heb haar toen weer naar mijn moeder gebracht: GRATIS :D
waarom betaal je als studente zo weinig?Kreeg je hulp van het IBG?
HoneyBee
19-08-2005, 13:24
Voor de moeders waarvan de kinderen naar het kinderopvang gaan! :)
Dames, hoeveel dagen gaat je kind naar de kinderopvang? Wat kost het en hoeveel krijg je van je werkgever & belastingdienst terug?
Ik heb twee kinderen die allebei voor 3 dagen naar de kinderopvang gaan. Ik vind het kwa kosten eigenlijk allemaal wel meevallen.
Ik las net ergens boven dat iemand zei dat het volgend duurder wordt, maar dat ik juist niet het geval. De overheid gaat meer geld vrijmaken voor de kinderopvang zodat het juist per 1 januari 2006 aantrekkelijker wordt om je kinderen naar de opvang te brengen. Waarom, omdat er nu veel werkloze moeders zijn. Het gaat slecht met de economie, dus zijn er niet zoveel banen. De overheid verwacht dat het straks weer beter gaat met de economie, en dat er meer banen gaan vrijkomen, dus moet het voor moeders aantrekkelijk zijn om weer te gaan werken. Vandaar dat er straks wat meer wordt gedaan voor de kinderopvang.
kijk op de volgende link voor meer info.
http://home.szw.nl/navigatie/rubriek/dsp_rubriek.cfm?rubriek_id=1&subrubriek_id=948&link_id=50803#4103300
tangia21
19-08-2005, 13:27
Ik heb twee kinderen die allebei voor 3 dagen naar de kinderopvang gaan. Ik vind het kwa kosten eigenlijk allemaal wel meevallen.
Ik las net ergens boven dat iemand zei dat het volgend duurder wordt, maar dat ik juist niet het geval. De overheid gaat meer geld vrijmaken voor de kinderopvang zodat het juist per 1 januari 2006 aantrekkelijker wordt om je kinderen naar de opvang te brengen. Waarom, omdat er nu veel werkloze moeders zijn. Het gaat slecht met de economie, dus zijn er niet zoveel banen. De overheid verwacht dat het straks weer beter gaat met de economie, en dat er meer banen gaan vrijkomen, dus moet het voor moeders aantrekkelijk zijn om weer te gaan werken. Vandaar dat er straks wat meer wordt gedaan voor de kinderopvang.
http://home.szw.nl/navigatie/rubriek/dsp_rubriek.cfm?rubriek_id=1&subrubriek_id=948&link_id=50803#4103300
ja dat klopt, dat zeiden ze....maar ze hadden ook gezegd dat de meerverdieners, ervan kunnen genieten :moe:
wat ik me afvraag hoe gaan ze dat oplossen, er is weinig werk, maar ze willen wel de moeders aan het werk krijgen. :maf:
stilleverlangen
19-08-2005, 13:56
Thanx voor de info! :goedzo:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.